3. leht 3-st

Postitatud: 28.11.2007 16:14
Postitas Raceboy
dexter kirjutas: ehk lõpetuseks: Keegi autot ei taha osta ? :P
Kõik oleneb hinnast, aga pärast seda kui sa turbole ilma õlirõhuta suruõhu kaela lasid, ei tahaks väga suurt raha maksta :-D

Postitatud: 28.11.2007 16:56
Postitas dexter
Raceboy kirjutas:
dexter kirjutas: ehk lõpetuseks: Keegi autot ei taha osta ? :P
Kõik oleneb hinnast, aga pärast seda kui sa turbole ilma õlirõhuta suruõhu kaela lasid, ei tahaks väga suurt raha maksta :-D
kuis sa mõtled et kas turbole liiga tegin, siis see kindlasti välistatud, turbo on okas, ega ma sinna nüüd ei tea msi rõhku ei laskndu, ala 3 bar ja lasin püssist otse tiivikusse, ilma et midagi isoleerinud oleksin :P proovisin kas põrgumasin ikka ringi käib. pärast käis veel samatmoodi edasi, kui käega proovisin, ei juhtunud seal midagi, nii ohmoon ma nüüd kah pole :D

Postitatud: 28.11.2007 17:53
Postitas Mihkel
Kui koormust turbol taga pole (turbo sisseminev ja väljuv ava lahti) ei tohiks turboga suurt midagi juhtuda.
Ega see puks nüüd nii kuival ka pole, kuigi võll peaks pöörlema puksi ja võlli vahelisel õlikihil.
Autot käivitades ei ole ka hetkega turbos õlirõhku, mõni hetk käib asi ikkagi vähese õliga ringi.

Aga väga huvitav, mis sul siiski neid mootoriprobleeme põhjustab.

Postitatud: 28.11.2007 23:33
Postitas dexter
Mihkel kirjutas:Kui koormust turbol taga pole (turbo sisseminev ja väljuv ava lahti) ei tohiks turboga suurt midagi juhtuda.
Ega see puks nüüd nii kuival ka pole, kuigi võll peaks pöörlema puksi ja võlli vahelisel õlikihil.
Autot käivitades ei ole ka hetkega turbos õlirõhku, mõni hetk käib asi ikkagi vähese õliga ringi.

Aga väga huvitav, mis sul siiski neid mootoriprobleeme põhjustab.

kusjuures meid mõlemaid huvitab üks ja sama asi :D jube värk
vaatan kui endal nüüd tõesti isu ikka asja kallale asuda enam pole viin masina kuhugi kellegi kätte, kõik oleneb muidugi kui palju keegi raha tahab, hetkel maru kehva aeg, jõulud ja aastavahetus on tulemas :(
aga eks näis, eks üritan vaikselt ikka edasi, ja loodan teie abile ;)

Postitatud: 09.12.2007 18:25
Postitas dexter
nii täna ennem kui tegin ühe ringi masinaga siis ühendasin lambda lahti ja asi natukene muutus, nimelt tundus autol nagu veidi rohkem jõudu ja parem mineks. loodan see nädal aega leida ja auto tõstuki peale ajada ning lambda ära vahetada, kaua ta seisab mul laua peal...
kuid turbo rõhu probleemile pole ma veel ikka lahenust leidnud, ei teoreetiliselt ega ka paraktiliselt..

Postitatud: 09.12.2007 20:09
Postitas ivar
Rõhu probleemist.

Oled kindel, et kontrollisid kõiki asju nii, et võis kindlalt välistada?
Näiteks väljalaske kotnrolliks võta see üldse ära.
Sisselaske leket otsisin ma nii, et katsin turbo eest õhutihedalt kinni ning puhusin suvalisest voolikust (ntx jagaja vaakumregulaatori oma). Peaks mingil määral survet hoidma (tunnetatav).

Väljalaske leke enne turbot on vast kõrvaga kuulda. Mis veel... peaks vaatama, et põhjagaasiga siiber ikka korralikult lahti läheb.

Proovisõidule minnes tuleks wg võimalikult kõvasti kinni jätta.

Postitatud: 09.12.2007 20:21
Postitas dexter
miil kirjutas:Rõhu probleemist.

Oled kindel, et kontrollisid kõiki asju nii, et võis kindlalt välistada?
Näiteks väljalaske kotnrolliks võta see üldse ära.
Sisselaske leket otsisin ma nii, et katsin turbo eest õhutihedalt kinni ning puhusin suvalisest voolikust (ntx jagaja vaakumregulaatori oma). Peaks mingil määral survet hoidma (tunnetatav).

Väljalaske leke enne turbot on vast kõrvaga kuulda. Mis veel... peaks vaatama, et põhjagaasiga siiber ikka korralikult lahti läheb.

Proovisõidule minnes tuleks wg võimalikult kõvasti kinni jätta.
no kui järgmine nv kui tõstuki peale lähen mootori patju vahetama siis kontrollin kõik uuesti üle, lahti pean niikuinii kiskuma...kuigi jah olen seda juba kõikke teinud, kuid viga ei saa olla mujal kui turbos, wg, või väljalaske torustikus, kõik muu 100% välistatud

Postitatud: 10.12.2007 23:55
Postitas Fos
Panen siis omalt poolt ka paar mõtet kirja, mis teema läbi lugemisel pähe tulid.

Esiteks lambda ei saa olla. ilma lambdata läheb ikka pöörde.
Aga mis saab olla, on pena süsteem, kuna külmana ei taha käia. Külm mootor tahab rohkem pena. Ei saa kätte, siis tõrgub, soojana läheb paremaks... Seega pakuks lihtsalt pump. Või tavaliselt on veel lihtsam, millal kütte filtrit vahetasid?

Kuna ma ei saanud hästi selgust, kas sa tegid sisselaskele rõhutesti või ei, siis teine kandidaat on ikkagi leke sisselaskes, mis on ka kõige loogilisem minu meelest. Tee korralik rõhu test, mitte ära mängi rumalat kompressorist tuleva õhujoa suunamisega turbiini labadele. Leke võib nii ettearvamatus kohas olla, et väga raske on seda visuaalselt leida.

Postitatud: 11.12.2007 19:30
Postitas dexter
Fos kirjutas:Panen siis omalt poolt ka paar mõtet kirja, mis teema läbi lugemisel pähe tulid.

Esiteks lambda ei saa olla. ilma lambdata läheb ikka pöörde.
Aga mis saab olla, on pena süsteem, kuna külmana ei taha käia. Külm mootor tahab rohkem pena. Ei saa kätte, siis tõrgub, soojana läheb paremaks... Seega pakuks lihtsalt pump. Või tavaliselt on veel lihtsam, millal kütte filtrit vahetasid?

Kuna ma ei saanud hästi selgust, kas sa tegid sisselaskele rõhutesti või ei, siis teine kandidaat on ikkagi leke sisselaskes, mis on ka kõige loogilisem minu meelest. Tee korralik rõhu test, mitte ära mängi rumalat kompressorist tuleva õhujoa suunamisega turbiini labadele. Leke võib nii ettearvamatus kohas olla, et väga raske on seda visuaalselt leida.
tänud, uued mõtted alati teretulnud, täna käisin kohe peale su postituse lugemist poes ja tellisin uue kütusefiltri ära, kütusepumpa veel ei usu, kuna häält ei tee, aga tean et see veel välista kütsuepumba viga...eks esimesel võimalusel mõõdan rõhu ära.
mitte ma ei mänginud selle õhujoaga vaid vaid vaatasin kuidas turbo vabajooks on....

aga äkki keegi seletaks kuidas ma saaksin kõige paremini süsteemi survestada?

Postitatud: 11.12.2007 20:30
Postitas Mihkel
Kütuserõhu kella oled sõitmise ajaks järgi pannud?
Muud moodi sa kütusepumpa ei välista ka.

Postitatud: 11.12.2007 21:22
Postitas dexter
Mihkel kirjutas:Kütuserõhu kella oled sõitmise ajaks järgi pannud?
Muud moodi sa kütusepumpa ei välista ka.
sõidu ajal veel pole, seda nüüd teha kavatsengi...eelmine kord tegin seda kohapeal kuna polnud aega, aga esmalt vahetan veel kütuse filtri ära..

Postitatud: 12.12.2007 0:46
Postitas Mihkel
Kohapeal vaatamine ei anna turbo autol suurt tulemust, tegelikult ega ka vabalthingaval.

Postitatud: 13.12.2007 10:17
Postitas Fos
dexter kirjutas: aga äkki keegi seletaks kuidas ma saaksin kõige paremini süsteemi survestada?
Hei, kui filter vahetatud ja ikka sama jama, siis süsteemi survestamiseks on sul vaja pisut nokitseda ja ehitada selline tööriist, mis koosneb väiksest jupist lõdvikust, mille üks ots istub turbo otsa (sinna, kust õhku peale tõmmab) ja lõdviku teises ostas on ventiil. Tavaline velje sisse tõmmatav ventiil.

Et seda ventiili sinna saada, pead tegema mingisuguse lõdviku mõõduga pimeda, mille sisse puurid vetniili jaoks augu ja siis tõmmad ventiili sisse.
Kui tööriist valmis, siis pole muud, kui pistad selle turbo otsa ja lased kompressoriga rõhu peale, näiteks 1bar, kui õnnestub üldse. Tavaliselt ei õnnestu, kuna kuskilt läheb õhk vuhinal välja ja ongi probleemne koht käes.

Juhul, kui saad 1 bar peale juba ja ca 15-20 seci pärast on poole bari peal aga kuskilt ei susise, siis lihtsalt klapi vahelt läheb välja ja pole põhjust muretseda. Igaks juhuks keera maha ka õli kork ja pista kõrv sisse :) kui muliseb hirmasti, siis kontrolli, kas sul PCV klapp on korras. Võimalik, et sealt läheb rõhk karterisse. See on muidugi väike probleem, võrreldes su praeguse seisuga. Samas võid mängida ka drosselklapiga testimise ajal, alatihti on drosselklapi võllil asuvad tihendid ka õhtal.

Kui rõhu test tehtud ja mingeid suuremaid lekkeid polnudki, anna teada.