3. leht 9-st

Postitatud: 24.07.2008 21:16
Postitas RFL

Postitatud: 24.07.2008 22:02
Postitas silvers
Huvitav miks top geari testis launch controlli ei kasutatud, kindlasti oleks mõne sajandiku võitnud.

Postitatud: 31.10.2008 23:07
Postitas RFL
Nürburgringi kiireimad seeriaautod
7:22.1 2009 Dodge Viper SRT-10 ACR
7.22.4 2009 Chevrolet Corvette C6 ZR1
7:24.3 Maserati MC12
7:24.7 Pagani Zonda F Clubsport
7:25.3 Ferrari Enzo
7:27.82 Pagani Zonda F Clubsport semi-wet conditions
7:28 Porsche Carrera GT
7:29 Nissan GT-R
7:32.02 2008 Porsche 911 GT2
7:33.6 Koenigsegg CCX
7:34 Koenigsegg CCR
7:34 Porsche 911 GT2
7:35 Ruf Rt 12
7:38 Porsche 911 Turbo
7:39 Ferrari 430 Scuderia
7:40 Bugatti Veyron 16.4
7:40 Mercedes-Benz SLR McLaren
7:40 Lamborghini Murcielago LP640
7:40.6 Ford GT
7:42 Porsche 911 GT3
7:42.99 Chevrolet Corvette C6 Z06

Postitatud: 03.11.2008 16:47
Postitas Indrek_s
nonäed....kui ainult kiiret sõitu taga ajada, siis ei tasu Zonda ega Enzo ennast kuidagi ära. Pilk tuleb pöörata Ameeriklaste poole (kes teadupärast teevad juhitamatuid autosi) ja osta odav massiauto ZR1

Postitatud: 03.11.2008 16:57
Postitas Ragnar
See esiotsa Viper küll stock tehaseauto pole. Vaevalt ka see Corvette.

Postitatud: 03.11.2008 17:00
Postitas Indrek_s
Ragnar kirjutas:See esiotsa Viper küll stock tehaseauto pole. Vaevalt ka see Corvette.
Corvett oli stock....otse liinilt

Postitatud: 03.11.2008 23:03
Postitas ziim
Porsche olla lärmi tõstnud, sest nendearvates stock GT-R pole võimeline sellist aega sõitma. Arvavad, et Nissanil olla all miskid pool-slikid olnud.

Postitatud: 04.11.2008 0:01
Postitas Ragnar
ziim kirjutas:Porsche olla lärmi tõstnud, sest nendearvates stock GT-R pole võimeline sellist aega sõitma. Arvavad, et Nissanil olla all miskid pool-slikid olnud.
Samuti sõitis Viper mingite upgrade'idega + slikid. See tabel ei ole objektiivne kuna ei võrdle tehase stock autosid.

Postitatud: 04.11.2008 0:30
Postitas ahto42
Eks siis selgub tõde, kui asi ametlikult müüki tuleb ja keegi nn tavaseades autoga Nürburgile paugutama läheb

Postitatud: 04.11.2008 11:51
Postitas Ints
igal juhul on kõik väga kiired autod ja gtr nissan nende hulgas, võrdluseks kas või top gear ajad.

Postitatud: 04.11.2008 11:57
Postitas JDM-San
Eks siis selgub tõde, kui asi ametlikult müüki tuleb ja keegi nn tavaseades autoga Nürburgile paugutama läheb
Olles ise sõitnud Ringil, siis arvan, et tavakodanikke on imevähe, kes saavad ligilähedalegi sellele ajale, olenematta sellest, kas tegu on õige ajaga või mitte.
Nägin valget GTR Ringil sõitmas, kuid kahjuks parklas mitte.

Postitatud: 11.11.2008 23:15
Postitas mõll
Vaadates TG aegu, siis tundub küll, et GT-R-is on sellise raha eest ikka väga palju rõõmu peidus, Ariel Atom on võib-olla sarnases hinnaklassis
1.Gumpert Apollo 1.17.1
2.Ascari A10 1.17.3
3.Koenigsegg CCX (with Top Gear spoiler) 1.17.6
4.Pagani Zonda F 1.18.4
5.Maserati MC12 1.18.9
6.Ferrari Enzo 1.19.0
7.Ariel Atom 1.19.5
8.Lamborghini LP560 1.19.5
9.Ferrari Scuderia 1.19.7
10.Nissan GT-R 1.19.7

http://www.bbc.co.uk/topgear/show/powerlaps.shtml

Postitatud: 26.11.2008 0:45
Postitas wirx
üks põhjalik ülevaade http://magazines.drivers-republic.com/d ... etruth030/ GT2 vs GTR
Siiani pole mina veel leidnud ühtegi mitte kallutatud kohta, kes ütleks, et see nürburgringi aeg oleks stock GTR-iga võimalik nürburgil.
Peep kirjutas: "Lugesin just kuidas tavainimesed (st. mitte Nissani töötajad, kuid rada hästi tundvad juhid) sõitsid ühe päeva Nordschleifel GTR'iga. See oli rajapäev, avatud peasirgega. Kokkuvõtteks: auto on kiire, võimas, vinge, sõidabki Porschedest mööda. Ainult päevaga lõppesid rehvid, pidurikettad ja klotsid (kokku ca. €4200),"

Ehk siis päevaga 65k hoolduse arveid

Postitatud: 01.12.2008 19:13
Postitas Siim
Pärnus igatahes selline auto olemas.

Postitatud: 02.12.2008 11:26
Postitas ahto42
wirx kirjutas:üks põhjalik ülevaade http://magazines.drivers-republic.com/d ... etruth030/ GT2 vs GTR
Siiani pole mina veel leidnud ühtegi mitte kallutatud kohta, kes ütleks, et see nürburgringi aeg oleks stock GTR-iga võimalik nürburgil.
Peep kirjutas: "Lugesin just kuidas tavainimesed (st. mitte Nissani töötajad, kuid rada hästi tundvad juhid) sõitsid ühe päeva Nordschleifel GTR'iga. See oli rajapäev, avatud peasirgega. Kokkuvõtteks: auto on kiire, võimas, vinge, sõidabki Porschedest mööda. Ainult päevaga lõppesid rehvid, pidurikettad ja klotsid (kokku ca. €4200),"

Ehk siis päevaga 65k hoolduse arveid
Vb asi selles, miks gtr aeglasem oli, et juhid tundsid küll rada, aga mitte GT-R ennast piisavalt.