3. leht 6-st

Postitatud: 13.03.2008 14:58
Postitas SMC_Racing

Postitatud: 06.04.2008 15:24
Postitas SMC_Racing
Targemad poisid oskavad öelda ehk mida wastegate'i varda kruttimine (pikemaks/lähemaks) teoorias tegema peaks?
Pilt

Proovisin toda kruttida väheke. Pikemaks keerates kogus rõhku jube uimaselt ja jõudis 0,5bar'ni ainult. Lühemaks kruttides on oluliselt äkilisem ja puhub 0,8. Lühemaks keerates tõmbab acutaatis oleva vedru rohkem pingule ja wastegate avaneb raskemalt/hiljem vms ??? Ajan ma väga kelbast suust välja v? :P

Postitatud: 06.04.2008 16:20
Postitas Mardo
sul on õigus, mida rohkem vedru pingul seda suurem rõhk läheb mootorisse ;)

Postitatud: 06.04.2008 17:59
Postitas Mihkel
Pane parem acutaatori voolikule düüs vahele, kui boosti tõsta tahad.
See vardast keeramine IMO nagu õigest lahendusest mööda hiilimine.

Postitatud: 06.04.2008 18:04
Postitas erikred
Mihkel äkki viitsid seda natukene seletada miks düüs sobib paremini kui aktuaatori varda lühendamine. Kas õigem lahendus oleks ehk aktuaatori vahetus? El. boost controller oleks muidugi kõige edevam lahendus

terv
erich

Postitatud: 06.04.2008 18:14
Postitas Mihkel
No acutaator on tehtud mingit kindlat rõhku hoidma ehk siis kindla vedru jäikusega.
Kui nüüd vedru rämedalt pingesse tõmmata, siis ta ei ole enam see milleks ta tehases loodud on.
See on ainult minu mõtteviis asjale. Eks ta toimib sama moodi nagu düüs, suure heitgaasikogusega võib-olla võib mingit anomaaliat tekitada aga ei pruugi.
Acutatori varrast ei saa ju lõppmatuseni ka peale keerata.

Postitatud: 06.04.2008 18:49
Postitas SMC_Racing
Mihkel ära muretse, küll jõuab ka õige asja kallale. Tekkis lihtsalt isu midagi kruttida :D Ja ega seda väga palju vändata ei annagi, natukene timmisin. Tundub nagu oleks vähe äkilisem aga ei midagi revolutsioonilist.

Postitatud: 06.04.2008 19:14
Postitas Mihkel
No lisa boost teeb asja alati äkilisemaks :-D

Postitatud: 06.04.2008 19:31
Postitas ivar
Mihkel kirjutas:Pane parem acutaatori voolikule düüs vahele, kui boosti tõsta tahad.
See vardast keeramine IMO nagu õigest lahendusest mööda hiilimine.
Kas lihtsalt düüs või mingi boost-kontrolleri taoline asi? Kui esimene variant, siis normaalselt see küll tööle hakata ei saa.

Postitatud: 06.04.2008 19:39
Postitas Mihkel
No Imprezal on stockis düüs acutaatori ja solenoidi vahelises voolikus ning töötab väga edukalt.
Kui düüs ära võtta, siis boost üle acutaatori baasrõhu ehk 0.5bar ei tõuse, koos düüsiga tõstab boosti 0.9bar peale.
Düüsi sisemõõt oli vist 0.7mm.

Postitatud: 06.04.2008 21:48
Postitas ivar
A ok. Sain valesti aru. Sel juhul tundub, et solenoid töötab mingis vahemikus ja düüsiga saab seda vahemikku liigutada.

Postitatud: 09.04.2008 20:44
Postitas tmac
Sass kle ma käisin ühte nelikut proovimas ja tundub ,et sinu kiuste pean ma endale kiirema auto jälle ostma

Postitatud: 09.04.2008 21:00
Postitas Rommi
tmac kirjutas:Sass kle ma käisin ühte nelikut proovimas ja tundub ,et sinu kiuste pean ma endale kiirema auto jälle ostma
volvost pole paremat ega kiiremat:D

Postitatud: 10.04.2008 21:03
Postitas Sassu
tmac kirjutas:Sass kle ma käisin ühte nelikut proovimas ja tundub ,et sinu kiuste pean ma endale kiirema auto jälle ostma
Kle jah, ega ei saa leppida sellega, et kiirem olen :D
Pole sind ammu näinud, peaks paar kiiremat ringi tegema kuskil.

Postitatud: 13.04.2008 12:08
Postitas tmac
Sassu kirjutas:
tmac kirjutas:Sass kle ma käisin ühte nelikut proovimas ja tundub ,et sinu kiuste pean ma endale kiirema auto jälle ostma
Kle jah, ega ei saa leppida sellega, et kiirem olen :D
Pole sind ammu näinud, peaks paar kiiremat ringi tegema kuskil.
Me have no Wheels anymore.