3. leht 5-st
Postitatud: 09.10.2007 13:01
Postitas S4BiT
Võtsin lisakellad piilarist ära (sest nad olid suht koht rõvedalt sinna pandud), ja viisin rõhukella keskmise puhuri sisse (segukella ei ole üldse tagasi pannud enam, seega see müügiks, koos 2 kella hoidjaga). Paar pilti:

Postitatud: 31.10.2007 1:37
Postitas S4BiT
Postitatud: 31.10.2007 2:05
Postitas Mihkel
Väga kena näeb juba välja!
Kuidas sinna restide sisse augu tegid viisaka välimusega?
Postitatud: 31.10.2007 19:39
Postitas S4BiT
milliste restide sisse millised augud ?

Postitatud: 31.10.2007 20:13
Postitas dx
S4BiT kirjutas:milliste restide sisse millised augud ?

arvatavasti mõtles ta salongi õhuava sisse tehtud auku, turbokella jaoks.
Postitatud: 31.10.2007 21:33
Postitas S4BiT
Ahjaa, DAMN, ma olin välimusele nii keskendund

Lõiketangidega vaikselt lõigates tuli see auk, ikka päris viisakas

Postitatud: 31.10.2007 22:44
Postitas raunz
Võrreldes esimeste piltidega on kui teine auto - samas muutunud on vaid veljed. Ning nagu öeldud, annavad veljed tohutult juurde.
Uue RS4 veljed tõesti sobivad suurepäraselt. Eelmised aga ei kannatanud mingisugust kriitikat
Kas ehitasid ise kella sinna? Netis paljud müüvad valmis nn kitte, et lükka aga sinna võre vahele võre, milles kell sees. Ma arvasin, et ostsid ka selle.
Postitatud: 01.11.2007 1:03
Postitas S4BiT
Siiski ei näinud mõtet palju raha mingile restile kulutada, seega on see auk sinna ise tehtud. Niipalju kui ma näinud olen, siis müüakse kohe resti milles kell sees (kahes varjandis, kas ribidega nagu mul või kinnine aga kaar on sama mis originaal võrel). Kella peaks kunagi millalgi välja vahetama, kui leiaks samasuguse punase valgusega nagu Audi originaal valgustus, klaas peaks ka sile olema, selle kumera klaasiga vaakuminumbreid eriti ei näe, kuigi ma ei pannudki seda sinna vaatamise pärast

Postitatud: 09.04.2008 20:53
Postitas S4BiT
Postitatud: 09.04.2008 22:44
Postitas eclipse
Postitatud: 10.04.2008 0:14
Postitas marauder
Ta ise laisk. Kopi-peist.
Praeguseks siis mootor koos käigukastiga auto pealt maas, kast eraldi küljest ära. Üllatusi natuke oli, ei uskund et mootoripadjad nii halvas seisukorras on Põhimõtteliselt neid enam ei olnudki, ja tänu sellele oli käigukasti käpa 2 nurka ära murdnud (ühe kasti küljest) ja kõik poldid oli välja logistand ja need ka ära kadund . Tellisin praegu uue käpa , käigu hoovastiku mingi munaku, mis on plastikust ja kipub kuluma (loks oli päris suur), klapikambrikaane tihendid, nuka simmerid, veel mingit sorti tihendid. Õli lekib veel kuskilt päris mehiselt, see tehakse lähipäevadel selgeks kust täpselt. Kasti pole veel lahti arutatud, see ongi nüüd kõige suurem/kallim probleem, et kui 1-2 käigu lülitusmuhv täitsa katki on, kui pole, siis on see kõik teema kõvasti odavam. Teinepäev tuleb downpiped kellegi keevitaja kätte viia kes need tühjaks lööb ja uuesti kokku keevitab. Siis kontrollitakse veel rullikud ja veepump üle.
Postitatud: 10.04.2008 17:11
Postitas Jõuvanker
Kuidas turbod on?
Soovitus:
Need on päris valulikud kohad, kui mootor maas, tasuks needki remontida ,ei ole kallis, arvetades, et nii suur lammutustöö tehtud. Kastirikke pärast võeti mootor maha??
Kusjuures, R5 kast istub sinna V6 blokile otsa;) Natukene meisterdamist hoovastikuga ning toimib.
Postitatud: 10.04.2008 17:35
Postitas Taavi
Juhtub tihti peale 20vT ajastut valmistatud S/RS Audidega nii?
Postitatud: 10.04.2008 19:04
Postitas raunz
Käigukasti jamade kohta pole varem kuulnud midagi.
Pigem lendavad VL kollektorid (varasematel mudelitel) ning turbod. Igasuguseid andureid läheb ka ajapikku.
Ei ütleks, et vähem vastupidavad on kui 20vT'd.
Muidu, on selle auto short-sifteri eelist palju kasutatud, et käigukastil jamad?

Postitatud: 10.04.2008 21:02
Postitas altz
Tundub et sellel autol on ka 4wd pauk-startide eeliseid korralikult kasutatud, ega need padjad just väga kiirelt saba ei anna

A noh, üks katki läheb kiirelt ka teine järgi ja siis juba kasti padjad/kronsad...