3. leht 3-st
Postitatud: 26.11.2007 23:07
Postitas Paap
Ei tea mis korras evo sa mcbill proovinud oled!
Aga korras evo pidurid on päris head!
(kui klotsid ära kuluma hakkasid/kulunud olid siis küll läksid märgatavalt kehvemaks!)
Postitatud: 27.11.2007 0:23
Postitas mcbill
Paap kirjutas:Ei tea mis korras evo sa mcbill proovinud oled!
Aga korras evo pidurid on päris head!
(kui klotsid ära kuluma hakkasid/kulunud olid siis küll läksid märgatavalt kehvemaks!)
need olid 15k sõitnud ja 23k sõitnud autod ... aga seda on type-r omanikud enne ka rääkinud et evoga sõites on tunne et ei saa pidama ....
vb on asi selles et saab ootamatult kiiresti hoo üles :D
Postitatud: 27.11.2007 0:54
Postitas erik
Evode väiksed pidurid on küll parajad naljanumbrid. Ei kujuta ette ka kuidas nendega võidu sõidetakse, tänaval olid juba tundetud ja tuimad.
Postitatud: 27.11.2007 1:31
Postitas Paap
erik kirjutas:Evode väiksed pidurid on küll parajad naljanumbrid. Ei kujuta ette ka kuidas nendega võidu sõidetakse, tänaval olid juba tundetud ja tuimad.
Sry, mina sain aru, et me ikka orig. piduritest räägime?!
Selle järgi kas pidurid on 15K või 23K sõitnud ei saa küll kindlaks teha kas on kulunud või mitte! Oleneb ikka kus ja kuidas sõita!
Postitatud: 08.12.2007 15:55
Postitas Ar21
Võrreldes EVo-ga on ju Type-R-i pöördemoment pea olematu. Ja see mida kiirendades tagumikuga tunneb on just suures osas pöördemoment.
Isegi ainult 200 jõuline turbomootor ikka hoopis midagi muud, kui 200 jõuline vabalthingav. Ideaaltingimustes võivad isegi võrdselt kiirendada, aga mida raskemaks olud lähevad ja mda aeglasemaks rada, sead rohkem hakka turbomootor eest ära minema, neliveost rääkimata.
Postitatud: 23.07.2008 11:58
Postitas Paap
Kaua sa ikka sõidad selle Tallinki takso värvides aeglase autoga

Müüdud.