3. leht 6-st
Postitatud: 07.08.2007 14:30
Postitas sada1000
Tere.
Vahepeal olen niisama nokitsenud ja bodykiti külge saanud. Ootan (IKKA VEEL

) PITist vedrusid ning kui need kohal siis viin auto koos tagumise lipiga tuning.ee'sse kuna seda tagumist vaja veidi modida..
Seejärel turbo + muu kola. Auto värvijat pole veel leidnud.. parim pakkumine ~20k aga otsin väikese auto kohta siiski odavamalt ja arvet pole ka anyway vaja

Postitatud: 07.08.2007 15:28
Postitas diff
Mul on juba tükk aega sügelenud keele peal, et üldse, mehed. Miks panna bodykit külge ja siis värvimata kujul mööda linna ringi sõita ? see nagu ei tee ju maalri elu pärast kergemaks vms ? Muidu, Keep up da work
Postitatud: 07.08.2007 16:11
Postitas parm
diff, kui sul on ainult üks auto, siis sa ehitadki seda vastavajalt rahakotile ja oskustele ning pead ringi sõitma nagu kirju lehm.
või teine variant kus sul on kaks autot ja ühest saab natukeseks ajaks remondikomplekt, siis tuleb ka võtta garaaziprojekt kasutusele.
sest terve mõistusega inimene ikka äralagastatud ühistransporti ei roni , isegi kui bussil on karupea suurune turbo. arvan ma.
a mõnele võibolla meeldib ka ringi sõita nii...
olavi @ hetkel nr2 variandi peal

Postitatud: 07.08.2007 18:29
Postitas S4BiT
kus võetakse et ta ringi sõidab, on keegi näind ? äkki proovis lihtsalt bodykit-i kylge...
Postitatud: 07.08.2007 20:13
Postitas sada1000
Sõitmise jaoks on teine auto. Fiat seisab niisama ja ootab uut turbot. Kui septembris sõitma saab siis on hästi

Ja värvimata autoga ma ei sõidaks niikuinii
Postitatud: 26.08.2007 14:52
Postitas sada1000
Hei.
Mõned uued tükid käes. Nädala jooksul peaks turbo ka kohale jõudma ning siis custom torukolle ja muud jutud

Ei teagi kas saab see aasta sõita või ei

vihmas ja lumes pole nagu eriti midagi peale hakata...

Postitatud: 28.09.2007 22:24
Postitas sada1000
Tere.
Hetkel nii kaugele jõudnud, et enamus vajalikke juppe on olemas ja auto on ESis töös. Töö käiguga olen siiani igati rahul
Tuli välja, et mootor ei ole just parimas korras aga uut sisu ei kannata hetkel osta.. loodan et peab ikka veidi vastu ehk

Spec: GT2860RS 0.86AR, 3 tolli väljalase, stage 2 chip, custom cooler, torustik, downpipe + muu tavaline sodi.
Praegu jääb uus värv ka ära ja bodykit läheb kerega ühte tooni esialgu.
Postitatud: 11.10.2007 23:20
Postitas sada1000
Täna sai auto valmis

HURRAA
Aga ta ei tööta ikkagi! Tühikäik on ok. Kui pöördesse lasta ca 4K rpm ja pedaal lahti siis sureb välja. Mootor teeb ka sellist häält pöördesse lastes et kohe kohe lendab õhku ja kogu lugu koliseb mis hirmus.
Mõtlen nüüd kas rebuild.. ja kui seda teha siis juba kogu sepistatud sisu.. või teine variant - tellida "uus" kasutatud mootor UKst.
Kahju.. lootsin täna õhtul juba autoga sõita aga eks need on juba kord need turboclubi liikme rõõmud nagu paljude teistegi pealt lugeda võib. Tee üks asi korda, läheb teine
Alla ei anna ja autot maha ei kanna/müü. Stay tuned...
Tahan kiiremat kui Ragnaril oli

krt
Asjad võiksid ainult vähem maksta! Oleks pidanud golf3 ostma vist

Postitatud: 12.10.2007 0:19
Postitas Mihkel
Enne turbo vahetust oli kõik korras?
Huvitav mis seal siis lambist juhtus.
Postitatud: 12.10.2007 9:12
Postitas Laisu
Mihkel kirjutas:Enne turbo vahetust oli kõik korras?
ei olnud, saale kolin ning väga nutused kompressioonid olid ka ennem täitsa olemas.
Postitatud: 12.10.2007 9:32
Postitas mart154
minu töömees ka rääkis, et ei tahaks seda turbot ilma mootoriremondita vahetada...
Kui isu alles, teeme remondi ära siis

Kirjuta-helista

Postitatud: 12.10.2007 10:06
Postitas Raceboy
Laisu kirjutas:Mihkel kirjutas:Enne turbo vahetust oli kõik korras?
ei olnud, saale kolin ning väga nutused kompressioonid olid ka ennem täitsa olemas.
Hmm, siis peaks esimene tuuning olema vast mootori remont?
Postitatud: 12.10.2007 10:16
Postitas sada1000
Raceboy kirjutas:
Hmm, siis peaks esimene tuuning olema vast mootori remont?
Mhmh, tuleb nii välja.. a ma mõtlesin et ta kestab veits, sõidan ringi ja kogun veidi et sisu ära vahetada aga nüüd ei saagi

Ei olnud enne turbo vahetust kõik korras aga sellist häält ta ka ei teinud. Auto nagu vahepeal sõitnud ka ei ole, koguaeg seisnud nii et ma ei tea mis seal viga võib olla.. uurin praegu siin moto hinda ja siis vaatab edasi mis saab...

Postitatud: 12.10.2007 11:47
Postitas Priit
Uue vedelama õliga tulebki saalekolin rohkem esile, motol oli ka selline probleem et õlisurve hakkas tõusma alles paar sekundit pärast käivitust, eks selline asi sööb ka pikapeale saaled ära.
Postitatud: 20.10.2007 20:31
Postitas Ragnar
Enne kui ma sõtta läksin oli UK's Coupe foorumis müüa kõikide kaigaste ja turboga, aga ilma ajuta 470hp 20VT mootor. Hinnaks arvutasin 70k krooni + transport. Uuri sealt ma enam ei mäleta mis kasutaja seda mootorit müüs.
Edu.
Kahju, et kolin sees ma ju rääkisin, et see auto on 2x karteripõhja puruks sõitnud ja võib olla mingi jama olnud õlitusega selle tagajärjel kuigi jah läbisõit(õige) oli ainult 120k. Võimalik, et need Tartu sepad keerasid midagi peesse kui hammasrihm puruks läks ja "remonti" teostasid ja pärast auto uuesti esindusse toodi, et ei tööta
