3. leht 48-st

Postitatud: 11.08.2007 20:40
Postitas marauder
Miks teist söitu ei teinud?

Postitatud: 11.08.2007 20:53
Postitas Siim
marauder kirjutas:Miks teist söitu ei teinud?
Mihkel kirjutas:
5-es käik jooksis Viljari jutu järgi täpselt 1 miili joonel piirajasse.

Teine sõit oleks samamoodi lõpenud, milleks vaevata autot kui rohkemaks pole võimeline.

Postitatud: 11.08.2007 22:43
Postitas booster
super kahju et ei näinud sõitu.!

Postitatud: 12.08.2007 0:02
Postitas RICE BURNER
Teen siis väikese kokkuvõtte järjekordsest miili sõidust.
Kuna Nitro seadistamine on keeruline, siis jätsin ballooni üldse seekord koju.
Reede õhtul polnud kindelgi, kas võistlen ise, või panen naise rooli, sest detonatsioon tekkis isegi 1,4 bar-ga sõites.
Laupäeva hommikul lisasin DynoXtreme 102 kütusele natuke Bardahl-i octaan boosterit, ning tulemust nägite ise. 1,65 bar-i oli täitsa ok, et sõita miilil enne finisit piirajasse. Varem olin arvutanud, et piiraja on 315.3km, kuid kuna piiraja tuli enne lõppu, siis 311 oligi parim tulemus, mida oodata.
Polnud ju mõtet teist korda sama tulemust proovida.
Kolmap Soome dynosse minek. Seadistame auto korralikult ära ja tõstame pööretepiiraja 7700 peale ,et enam sellist asja ei juhtuks.
Igaljuhul olen hetkel teise kohaga väga rahul. :)

Postitatud: 12.08.2007 1:54
Postitas prr
igav auto, tegi ainult ühe sõidu ;)

Viljar on vaimult ja tahtmiselt "Mäesepa" võrra üle, kui tema konkurent. Viljarile tugevat kätt ja kõrbemiskindlat kolvi :)


See päev on teel :)

Postitatud: 12.08.2007 12:52
Postitas temp
respect! sellist tulemust me olemegi oodanud:)

Postitatud: 12.08.2007 18:58
Postitas rookierice
Vot selline auto teeb kadedaks ja ühtlasi uhkeks et eestis on midagi tõeliselt auväärset taas tuuningu ja mootorispordi valdkonnas. :)
Loodame järgmine aasta sellelt autolt siis 200mph tulemust, välimus mulle küll ei istu aga keda see suvalise pealtvaataja arvamus ikka huvitab, tehnika on au sees.

Postitatud: 12.08.2007 21:28
Postitas Audiophile
Õnne kõva tulemuse puhul.

M

Postitatud: 13.08.2007 15:17
Postitas Cypress Hill
Sa Viljar hüppasid kohe arengus aastakese edasi, nihuta siis piirja kah edasi ja lase ikka järgmine kord NOS kah :-D

Postitatud: 13.08.2007 15:31
Postitas RICE BURNER
krt. seda teab, kas hüppasin aasta edasi. See on kindel, et 300 ja 311km/h on väga suure erinevusega kiirused. Teoreetiliselt on auto suuteline sõitma palju kiiremini juba sellel aastal.
Piiraja nihutamine, turborõhu tõstmine ja kui vaja siis ka NOS on võlusõnad, kuid enam vist võimalust ei teki. 200mph on ilmselt alistatav küll miilil.
Paljud on küsinud, kas on hirmus nii kiiresti sõita ja veel nii lühikese ajaga see saavutada. Ütlen ,et kui teekate on ühtlane, siis ei jõuagi nii lühikese ajaga kartma hakata. Lihtsalt naudid tahhomeetri metsikult kiiret kukkumist, sest selg on juba tuim. :)

:)

Postitatud: 13.08.2007 21:09
Postitas vussu
8) :bb 8)

Postitatud: 15.08.2007 13:30
Postitas booster
Tulemused täna Dünos???

Postitatud: 15.08.2007 14:24
Postitas temp
härrad just lõpetasid dyno sessioni, aga kahjuks soomes praegu meeletu kuumus ja üle 1.55 bari ei tõusnud rõhk, aga selle rõhuga päris arvestatav jõud :)
eks viljar ise pajatab ;)

Postitatud: 15.08.2007 21:45
Postitas RICE BURNER
Tõsi ta on. Metsik kuumus on siin tõesti. Üle 40c ruumis sees on mootori tapmine, kuid prooviks jahutuse mõttes Nossiga oli enamvähem tulemus.
Aga nagu seadistaja ütles, siis ega düno ei näita jõudu, vaid lõppkiirused, kui on intercooler jahtunud ja koormused õiged.
685hp ja 832nm on umbes sada jõudu vähem ,kui pidi tulema. Kuumus teeb oma töö, sest jahutuseks aega ei olnud. Ühest tunnist seadistamiseks jäi väheseks. Tänaval proovides lõi hiljem rõhu kohe ülesse, kuid tünos üle 1,55 ei tõusnud. Proovisime veega jahutada ja lisaventikaid panna, kuid abi ei saanud.
Ega ma paberi järele ei tulnudki. Lihtsalt oleks hea rääkida :)

Postitatud: 16.08.2007 13:05
Postitas Karol
See kiiremasin on meil hästi õnnestunud, ise olen tulemustega väga rahul.
Nüüd vaid edasi mõelda!