Standalone aju Fordi BOB cosworth mootorile
WB ideaalvariandis ka samas kohas kus kõik torud 1-eks kokku lähevad aga häda korral kannatab vast vabalthingaval ka ühe mootori poole peal seda hoida.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Üks enamlevinud modifikatsioone V-mootorite väljalaskesüsteemides ongi X-pipe tegemine, mis tähendab torude hetkelist kokkuviimist kohe pärast mootorit.see ei oleks hea hingamise huvides väga mõtekas...
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Nii mootori juhtmestik ja kere küljes olev mootori juhtmestik on valmis kuni salongini. Töötab kah 100% hetke mõõtmise tulemustest. VR töötamist testisin Edisi abiga - keerasin korra külge ning panin korraks topkat ja olidki hääled sees... Nüüd siis vaid MS ära oodata ja kokku tinutada ja siis on näha mis toimuma hakkab.
Hetkeseis siis SELLINE
Hetkeseis siis SELLINE
See meenutab juba minu esimest installi (paberi pool)
Sain enda esimest MS-i installi just täna enda ex Corrado pealt maha kiskuda ja vandusin, et mida kuradit ma mõtlesin seda juhtmestiku tehes
Elektri poolelt oli kõik OK aga juhtmekimbud olid väga kaootiliselt koostatud ja läbisegi kere juhtmestikuga.
Algne plaan juhtmestik ühelt Corradolt teisele tõsta asendus uue juhtmestiku valmistamisega.
Kahju et enda viimase installi lõpufaasist pilte unustasin teha, selle juhtmestiku kapotialuse poolega olen siiani kõige rohkem rahul.
Tegu siis kasutaja Sfinx G2 G60-nega. Salongi oleks võinud paremini koostada aga läks kiireks seoses auto OpenTrack üritusel osalemisega.

Sain enda esimest MS-i installi just täna enda ex Corrado pealt maha kiskuda ja vandusin, et mida kuradit ma mõtlesin seda juhtmestiku tehes

Elektri poolelt oli kõik OK aga juhtmekimbud olid väga kaootiliselt koostatud ja läbisegi kere juhtmestikuga.
Algne plaan juhtmestik ühelt Corradolt teisele tõsta asendus uue juhtmestiku valmistamisega.
Kahju et enda viimase installi lõpufaasist pilte unustasin teha, selle juhtmestiku kapotialuse poolega olen siiani kõige rohkem rahul.
Tegu siis kasutaja Sfinx G2 G60-nega. Salongi oleks võinud paremini koostada aga läks kiireks seoses auto OpenTrack üritusel osalemisega.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Esimese juhtmestiku mis ma sellele tegin tegin ka läbisegi. Seal ei teadnud konkreetselt mida tehase ECU-l vaja läheb ja siis jäid käimakasti juhtmed ja ka mingi eksklik kliima juhe jne sisse. Siis kui tuli välja et sellega tööle ei saa, siis lammutasin kõik uuesti laiali (oi kui "tore" oli oma isoleeri maha mähkida). Siis kiskusin mootori pealt kõik laiali, et saada kätte kasti juhtmed ja nii selguski et mootori juhtmesik seest ka täiesti sodi. Sai mootori juhtmestik kuni auto - mootori vahelise pistikuni uus tehtud. Salongi jooksev osa polnud seda kuuma ja jama näinud ning see jäi originaal. Pistiku jätsin sellepärast, et kui mootorit vaja maha võtta, siis ei pea kas seda peal pulkadeks kiskuma, et juhtmestikku sealt sügavustest kätte saada või siis salongi laiali lammutama.
Hetkel siis kõik mis mootori tööks vaja ja ka El ventide juhtmed mootori puntides, muud midagi.
PS! Selleks et vedrupüstaku kõrval olevast pistikust kõik mootoril oma kohta jõuaksid ilusti läks pea 25m juhet mootoripeale
Hetkel siis kõik mis mootori tööks vaja ja ka El ventide juhtmed mootori puntides, muud midagi.
PS! Selleks et vedrupüstaku kõrval olevast pistikust kõik mootoril oma kohta jõuaksid ilusti läks pea 25m juhet mootoripeale

Re: Standalone aju Fordi BOB cosworth mootorile
Kui see riigisaladus pole siis mis asendisse panid vr anduri selle mootori mapil. Mulle tundub ta 50 kraadi kanti olevat 
Edit: Mootor käib, andur on 70 kraadi peal

Edit: Mootor käib, andur on 70 kraadi peal
audi 200