3. leht 31-st

Postitatud: 19.04.2005 14:12
Postitas Ints
Küllap vist!

Postitatud: 19.04.2005 14:17
Postitas Ints
igatahes sellisesse autosse tasub investeerida ja nagu näha on olnud peab selline auto valule vastu ka !

Postitatud: 19.04.2005 16:26
Postitas Audiophile
Hmm no tegelt siin on väike dilemma, nimelt on sellel autol ka originaalkonditsioonis suurem väärtus vaata et suurem veel kui modituna. Ausalt öeldes minu jaoks on tegu masinaga millega tuleb sõita õppida, jõud vaat et käib juhist üle, pole ennem sellist asja kogenud, ehk siis harjuda tuleb veel. Kui kogu oma modidega olen lõpusirgele jõudnud, siis istun 2 korda suurema pommi otsas kui praegu :evil:

Max

Postitatud: 19.04.2005 16:47
Postitas Raceboy
Porsche mootoritel on potentsiaali vägagi palju. No kujutage ise ette: stock mehaanilise osaga mootor kannatab 500-600hj no problemo.

Postitatud: 19.04.2005 22:08
Postitas GSI
xjan
Hinnaklass sama või soodsam isegi, kuna sama raha eest saad rohkem funktsionaalsust kaasaegse elektroonika taustal.
sorry offtopicu pärast aga ehk põhjendad???

Postitatud: 19.04.2005 23:19
Postitas Audiophile
Kui tohib ma vastan Kristjani eest.

Ega ennem ei saa midagi põhjendada kui konkreetne seade on auto küljes ja tekib võimalus konkreetse seadme +- kirja hakata panema. Ärme palun siin teemas lahka Hestec Vs Tatech omadusi se on üsna mõtetu kuna ühte seadmetest on eestis juba pikka aega paigaldatud ja selle tulemusena üsna rahulolev klientuurgi tekkinud (ma loodan). Mina valisin konkreetse seadme kuna see oli osa minu ja müüja vahelisest kokkuleppest (müüja ei ole eestlane). Ma absoluutselt ei kahtle et mõlemad on väga head ja teevad oma töö ära, minule konkreetselt soovitas seda seadet soome tuttav kes on antud alal juba olnud sellest ajast kui eestis ühtegi tõsiselt võetavalt tuningufirmat veel ei eksisteerinud. Ausalt ei raatsinud 50 kilo fuel managemendi peale kulutada seepärast valisin ühe kõige odavamatest.

Postitatud: 20.04.2005 7:34
Postitas Raceboy
Sul on pärast neid modifikatsioone reaalne võimalus oma signatuurist VR4 ära kustutada, samal ajal, kui võimsusnumber samasse suurusjärku jääb(Y). Ainukese takistusena näen mina kaanetihendit.

EDIT: mitte seepärast, et VR4 paha oleks, vaid seepärast, et võimsus hea on :)

Postitatud: 20.04.2005 13:49
Postitas Audiophile
Nii

Vähe uunenenud pildialbum ka. Loodan et fotode autorid ei pahanda et osad pildid oma albumisse lisasin.

http://eku.3lite.ee/album09

Max

Postitatud: 23.04.2005 17:10
Postitas Audiophile
Nii

Dynopäeval ka käidud 260hj/405NM väänet. Parem tulemus kui eelmine kord igatahes. Järgmine kord üldse rullikutele lähen siis peaks NM numbrid olema Hj Asmel ;)

Postitatud: 02.05.2005 17:24
Postitas Raceboy
Markus, äkki saad siit inspiratsiooni :) :
Pilt

Postitatud: 03.05.2005 15:47
Postitas Audiophile
Päris ilus, custom intake manifold etc. päris Nice

aga siin on üks üsna sarnane projekt kus juba gt30R peal
http://www.geocities.com/edman951/home.html

Erit lõbusad on boosti graafikud. Veel lõbusam on minu nägu kuna minu GT30R tuleb KKK26 kuumaosaga ehk siis mingeid flantse mis spooli takistaks ei ole. Konkreetsel autol on veel Porshe originaal pritse ja chipid + map kit õhumeeteri asemel.

aga keda huvitab see vaadaku
http://sites.vwsport.com/944turbo/GT30Rburn.wmv
http://sites.vwsport.com/944turbo/GT30R0-100.wmv
http://sites.vwsport.com/944turbo/GT30Rrevnofilter.wmv
http://sites.vwsport.com/944turbo/GT30RPARTGAS.wmv

Loodan sama tulemuse kindlalt saavutada, ehk veel paremagi.

Postitatud: 10.05.2005 10:15
Postitas Audiophile
Nii eile veetsin terve päeva garaazis
Vahetatud said
Esi ja tagupidurikettad (nüüd crossdrilled)
Ferodo klotsid nii ees kui taga.
993 pidurisadulad ees.
Tulemuseks : rool ei vibreeri enam suurel kiirusel pidurdades. Pidurdusteekond on juba praegu lühem (loe, klots ketas on sisse töötamata veel). Üks hea asi veel, loomulikult on välimus palju coolim kui ennem. viskan varsti mõne uuema pildigi siia üles.

Siiamaani ootan veel : GT2 sidurit, GT30R turbot, Suve :D, 3 tollise väljalaske installi.

Bov on ka ennast sisse töötanud, päris hästi vilistab. Endiselt dilemma ees milline wastegate osta originaal ei suuda rõhku hoida millegipärast. 1.5 bar-i ja kukub.

Cheers

Postitatud: 10.05.2005 12:48
Postitas Raceboy
931-l kasutatakse 930 (911 Turbo) wastegate'i, see hoiab rõhku stabiilsena kuni 2,5 Bar. Äkki paned selle? eBayst peaks leidma asja suht soodsalt.

Postitatud: 10.05.2005 13:32
Postitas Audiophile
hmm, kuidas selle saksakeelne nimetus on? Usa ebay'st ei saa sellist.

kas äkki
Ladedruck Regel ventil?

Postitatud: 10.05.2005 14:15
Postitas xjan
elektroonilise wastegate kontroll-solenoidga ei tohiks olemasoleva upgrade-ks nii tungivat vajadust olla ;)