3. leht 11-st
Postitatud: 03.08.2007 21:16
Postitas Raceboy
Ei ole.
Sellesse kasti ei otsi ka, uue mootoriga tuleb uus kast ja kardaan, sinna ilmselt peaks vaatama kui kast juba sellega ei tule. See, mis silmapiiril praegu on, LSD'd ei evi igatahes.
Postitatud: 03.08.2007 21:49
Postitas erik
Nüüd ma küsin vist väga lolli küsimuse: Kas porsche`del on kast tagasilla küljes.
Ma olen mingeid LSD tootjate katalooge lapanud ja leidnud, et mingitel porkee mudelitel on sama lsd korpus ja sisu kui BMW´l.
Näit:
930 ne turbomudelitele läheb sama LSD sisu, mis E30 suuremootorilistele mudelitele.
Postitatud: 03.08.2007 22:24
Postitas ziim
Konkreetsel autol on jah kah täitsa taga.
Postitatud: 03.08.2007 22:53
Postitas Raceboy
924/944/968 ja 928-l on mootor ees, käigukast koos diferentsiaaliga tagasilla juures. Sidur on neil ees mootori juures.
930-le läheb sama difri sisu, mis minu 931-le, kuid nt teistele (924/944 nt) ei sobi, sest käigukastide tüübid on erinevad.
Ja 930 ongi vaid turbomootoriga, see number tähistab 911 Turbot (1975-1990).
Postitatud: 03.08.2007 23:05
Postitas Mihkel
Kas pidurisupportid puhastasid ja värvisid ise või lasid kuskil teha?
Avastasin mõned päevad tagasi, et Subaru ~aasta tagasi remonditud supportitel
on jälle vähemalt üks kolb kinni jäänud.
Mõtlesin, et võiks supportid väljast ka ilusaks teha.
Postitatud: 04.08.2007 7:25
Postitas Raceboy
Lasin liivapritsiga puhtaks ja lasin ka üle värvida. Ise tehes sellist tulemust ei saavutaks. Liivapritsimise ajaks meisterdasin spetsiaalsed plekist katted kolbidele, et kummiosi ei vigastaks. Kuna suportid suht hiljuti vahetatud tihenditega, siis ei olnud mõtet uuesti lahti katkuda.
Liivaprits + värvimine olid kokku u. 1000kr.
Postitatud: 07.08.2007 11:48
Postitas Raceboy
Nonii, eile siis sai sillastendi ja nüüd võib lausa kiiresti sõita. Peab tegelikult lähiajal veel tagasi stendi minema, kuna tagasilla omapära (torsioonvedrustus) ja ühe reguleerimistööriista puudumise tõttu jäi paar seadet (tagarataste kalle , esirataste täpne järeljooks) veidi kehvakesed, kuid järgmisel nädalal saab need puudujäägid parandada.
Speci sidurikorv+kuuelabaline ketas on alles teel, nii et paljugi jääb kasutamata, kuid tahaks AC Mile'le ka sõitma minna.
Postitatud: 08.08.2007 21:41
Postitas Raceboy
Paar klõpsu autost, panin nüüd uuesti 18" Turbo Twistid alla (velgede korrektne nimetus on Technology).

Postitatud: 08.08.2007 22:36
Postitas Siim
Postitatud: 08.08.2007 22:49
Postitas Raceboy
Noh, see 924 üles-alla ei hüppa, kuid väheke rajakõlbulikum on vedrustus/kõrgus jm küll.
Tagant tahaks u. 10 mm kõrgemale saada, siis oleks fine, eks järgmisel nädalal vaatab, praegu väga kiire.
See, et tagakoobas on ise madalamal, jätab tihti mulje, nagu oleks tagaosa tervenisti madalamal.
Postitatud: 19.08.2007 18:08
Postitas Raceboy
Vahepeal sai kapotialune kõntsast puhtaks pestud, eks ole näha, kauaks seda jätkub

:

Postitatud: 19.08.2007 20:27
Postitas RICE BURNER
Näeb parem välja küll.
Postitatud: 03.10.2007 22:04
Postitas Raceboy
Täna sain kätte ka 2liitrise mootori u. 500 km tagasi kapitaalremonditud ja mingil määral porditud plokikaane. Polnud plaanis praegusele mootorile mingeid uusi tükke külge osta, aga kui nii soodsalt (transa raha ~40 eurot) saab, siis on raske ei öelda. Pealegi leidsin praegusele mootorile järgmiseks aastaks sobiva rakenduse ning siis hakkab ta töötama juba uue Speci Stage III sidurikomplektiga.
Lasen tal veel enne pealemonteerimist ka kontaktpinna üle lihvida.

Postitatud: 09.10.2007 21:37
Postitas Raceboy
Kaas lihvitud ja puhtaks pestud, lisaks ostsin uue nukkvõlli kaelustihendi ja väljalaskekollektori tihendid. Telefoniga tehtud pilt mõistagi pole just parima kvaliteediga.

Postitatud: 09.10.2007 22:14
Postitas SKY
Jap naeb paris hea valja ja nuud saad vast muretult liigelda kah ilma,et peaks pidevalt jahutussusteemi puhastama
