Porsche 924 "Turbo" 2.0 -> 2.5 16V '83, Raceboy
Ei ole.
Sellesse kasti ei otsi ka, uue mootoriga tuleb uus kast ja kardaan, sinna ilmselt peaks vaatama kui kast juba sellega ei tule. See, mis silmapiiril praegu on, LSD'd ei evi igatahes.
Sellesse kasti ei otsi ka, uue mootoriga tuleb uus kast ja kardaan, sinna ilmselt peaks vaatama kui kast juba sellega ei tule. See, mis silmapiiril praegu on, LSD'd ei evi igatahes.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
924/944/968 ja 928-l on mootor ees, käigukast koos diferentsiaaliga tagasilla juures. Sidur on neil ees mootori juures.
930-le läheb sama difri sisu, mis minu 931-le, kuid nt teistele (924/944 nt) ei sobi, sest käigukastide tüübid on erinevad.
Ja 930 ongi vaid turbomootoriga, see number tähistab 911 Turbot (1975-1990).
930-le läheb sama difri sisu, mis minu 931-le, kuid nt teistele (924/944 nt) ei sobi, sest käigukastide tüübid on erinevad.
Ja 930 ongi vaid turbomootoriga, see number tähistab 911 Turbot (1975-1990).
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kas pidurisupportid puhastasid ja värvisid ise või lasid kuskil teha?
Avastasin mõned päevad tagasi, et Subaru ~aasta tagasi remonditud supportitel
on jälle vähemalt üks kolb kinni jäänud.
Mõtlesin, et võiks supportid väljast ka ilusaks teha.
Avastasin mõned päevad tagasi, et Subaru ~aasta tagasi remonditud supportitel
on jälle vähemalt üks kolb kinni jäänud.
Mõtlesin, et võiks supportid väljast ka ilusaks teha.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Lasin liivapritsiga puhtaks ja lasin ka üle värvida. Ise tehes sellist tulemust ei saavutaks. Liivapritsimise ajaks meisterdasin spetsiaalsed plekist katted kolbidele, et kummiosi ei vigastaks. Kuna suportid suht hiljuti vahetatud tihenditega, siis ei olnud mõtet uuesti lahti katkuda.
Liivaprits + värvimine olid kokku u. 1000kr.
Liivaprits + värvimine olid kokku u. 1000kr.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Nonii, eile siis sai sillastendi ja nüüd võib lausa kiiresti sõita. Peab tegelikult lähiajal veel tagasi stendi minema, kuna tagasilla omapära (torsioonvedrustus) ja ühe reguleerimistööriista puudumise tõttu jäi paar seadet (tagarataste kalle , esirataste täpne järeljooks) veidi kehvakesed, kuid järgmisel nädalal saab need puudujäägid parandada.
Speci sidurikorv+kuuelabaline ketas on alles teel, nii et paljugi jääb kasutamata, kuid tahaks AC Mile'le ka sõitma minna.
Speci sidurikorv+kuuelabaline ketas on alles teel, nii et paljugi jääb kasutamata, kuid tahaks AC Mile'le ka sõitma minna.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Paar klõpsu autost, panin nüüd uuesti 18" Turbo Twistid alla (velgede korrektne nimetus on Technology).




Viimati muutis Raceboy, 08.12.2011 11:34, muudetud 1 kord kokku.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Noh, see 924 üles-alla ei hüppa, kuid väheke rajakõlbulikum on vedrustus/kõrgus jm küll.
Tagant tahaks u. 10 mm kõrgemale saada, siis oleks fine, eks järgmisel nädalal vaatab, praegu väga kiire.
See, et tagakoobas on ise madalamal, jätab tihti mulje, nagu oleks tagaosa tervenisti madalamal.
Tagant tahaks u. 10 mm kõrgemale saada, siis oleks fine, eks järgmisel nädalal vaatab, praegu väga kiire.
See, et tagakoobas on ise madalamal, jätab tihti mulje, nagu oleks tagaosa tervenisti madalamal.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Vahepeal sai kapotialune kõntsast puhtaks pestud, eks ole näha, kauaks seda jätkub
:



Viimati muutis Raceboy, 08.12.2011 11:34, muudetud 1 kord kokku.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
- RICE BURNER
- Postitusi: 774
- Liitunud: 18.02.2005 16:41
- Asukoht: Randvere
Täna sain kätte ka 2liitrise mootori u. 500 km tagasi kapitaalremonditud ja mingil määral porditud plokikaane. Polnud plaanis praegusele mootorile mingeid uusi tükke külge osta, aga kui nii soodsalt (transa raha ~40 eurot) saab, siis on raske ei öelda. Pealegi leidsin praegusele mootorile järgmiseks aastaks sobiva rakenduse ning siis hakkab ta töötama juba uue Speci Stage III sidurikomplektiga.
Lasen tal veel enne pealemonteerimist ka kontaktpinna üle lihvida.


Lasen tal veel enne pealemonteerimist ka kontaktpinna üle lihvida.

Viimati muutis Raceboy, 08.12.2011 11:36, muudetud 1 kord kokku.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kaas lihvitud ja puhtaks pestud, lisaks ostsin uue nukkvõlli kaelustihendi ja väljalaskekollektori tihendid. Telefoniga tehtud pilt mõistagi pole just parima kvaliteediga.




Viimati muutis Raceboy, 08.12.2011 11:37, muudetud 1 kord kokku.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;