3. leht 4-st
Postitatud: 21.02.2007 16:28
Postitas Ints
Et mul ka üks tuttav kes omab sub.sti-d, teda kisavad nii kindlustus ja mariine juba paar aastat, samuti sarnased probleemid. ( omanik ei ole jonni jätnud, ei osale rallidel aga, mille jaoks ikka sti või turbo imreza osta ) et kiirelt sõita!!
Postitatud: 21.02.2007 17:04
Postitas xjan
Mine võta Mariinest nüüd akt, mis on kastil viga ja mis selle võib põhjustada, lisaks ka siis eksperthinnang - veelgi parem kui saad mariinega kokkuleppe, et eksperthinnangu teeb firma x ja siis nad aktsepteerivad ka seda. St. et mina näeks parema meelega kui kasti probleeme lahkaks esmalt erapooletu isik.
Kui on hinnangus kirjas, et võis avarii olla sellega seotud, siis lihtne ju ja läheb kindlustusse. Kui ei, siis kakle edasi teemal, kas sumps vms on piisav garantii kaotamiseks käigukastile jne.
Postitatud: 21.02.2007 18:51
Postitas Jesper
Uurisin ajaviiteks natuke Võlaõigusseadust - kuna siin kasutatakse palju terminit "garantii", siis äkki on abiks täpsustused:
- Seaduses on määratud, et toote ostmise ajal olnud defektid kõrvaldatakse, kui nad ilmnevad max 2 aasta jooksul ostmisest. Sellele ei saa müüja esitada mingeid lisatingimusi, stiilis "kui käigukast oli tehasepraak, aga sa panid autole teise sumpa, siis me seda korda ei tee". Kuue kuu jooksul pärast ostu ilmnenud praagi korral peab parandamisest keeldumiseks müüja ise tõestama, et praak tekkis kasutaja süül, sealt edasi on tõestamiskohustus ostjal. Ehk kui kastiremont tehti ja kast kuue kuu jooksul laiali läks, siis peab remontija tõestama, et ta kehvasti ei remontinud. Kui läks hiljem, pead sina tõestama. See punkt ei kehti, kui ostjaks on juriidiline isik. Seda kohustust ei nimetata garantiiks.
- Garantiiks loetakse misiganes eelmisest punktist soodsamaid tingimusi, müüja võib garantii andmisele kehtestada lisanõudmisi stiilis originaalsumpa jne. Aga füüsilisele isikule eelmisest punktist kehvemat teenindust pakkuda ei tohi. Juriidiliste isikute vahel on kõik puhtalt kokkuleppe küsimus, tarbijaks loetakse ainult füüsilisi isikuid.
Allikas:
https://www.riigiteataja.ee/ert/act.jsp?id=961235 § 217. Asja vastavus lepingutingimustele ja sealt edasi.
Ehk siis imho need asjad stiilis "garantii ei kehti kui..." ei tohiks antud juhul üldse pilli puhuda, käigukasti puhul on ostjal teatud õigustatud ootus selle kohta, mida see riistapuu üldse tegema peaks ning kui kast seda ootust ei täida, siis on alust kaebuseks. Kuna remondist on möödas alla kuue kuu, ei pea Marko seaduse kohaselt mitte midagi tõestama - Mariine asi on tõestada et nad ei remontinud asja kehvasti, vaid põhjus on mujal.
Loomulikult oleks abiks kindel olla, kas põhjus on ikka selles remondis, sest kui selgub et ei ole siis on ilmselt asi suht raske juba.
Postitatud: 22.02.2007 23:01
Postitas Axxept
SubLeg kirjutas:omapaigaldatud summuti ja vahejahutiga kaobki garantii ära, see mis taga undab ei ole sul tagadiffer vaid uutel subarutel on probleemiks gardaani tagumine rist ja spidomeeter on teine tyypviga uutel subarutel nimelt kulub kasti sees olev plastik hammasratas ära ja alguses hakkab niisama kelbast panema ja lõpuks ei näita enam yldse (plastik hammakas natuke vale mõõduga ja tänu sellele kulub)
garantii kohta niipalju veel et eestis yhel tuttava civic type-r il võeti garantii sellega ära et käis kiirendusvõistlustel, nimelt peale võistlust mõni päev hiljem helistati hondast ja öeldi et garantii teil enam ei kehti, mis on minuarust täielik idiootsus
subarute puhul jääb garantii kehtima ainult brodrive osade puhul nagu ka mitsul ralliart osadega, muu firma osadega võid garantii ära unustada.
aga ma soovitaks sul ikkagi nõuda oma õigust kasti suhtes sest kui yle kändude lendasid siis kõveraks võis ta sul korpuse lyya kyll, selge näide on kasutaja Axxept subaruklubist kes sai alles siis aru et korpus kõver kui oli endal juba 6 sisu ära vahetanud, kõik sisud läksid laiali rahuliku sõiduga.
siiski siiski, garantii jääb kehtima kui tegu on Prodrive-ga
Mul oli kasti korpus kõver??

Postitatud: 22.02.2007 23:49
Postitas Marko
Axxept kirjutas:SubLeg kirjutas:omapaigaldatud summuti ja vahejahutiga kaobki garantii ära, see mis taga undab ei ole sul tagadiffer vaid uutel subarutel on probleemiks gardaani tagumine rist ja spidomeeter on teine tyypviga uutel subarutel nimelt kulub kasti sees olev plastik hammasratas ära ja alguses hakkab niisama kelbast panema ja lõpuks ei näita enam yldse (plastik hammakas natuke vale mõõduga ja tänu sellele kulub)
garantii kohta niipalju veel et eestis yhel tuttava civic type-r il võeti garantii sellega ära et käis kiirendusvõistlustel, nimelt peale võistlust mõni päev hiljem helistati hondast ja öeldi et garantii teil enam ei kehti, mis on minuarust täielik idiootsus
subarute puhul jääb garantii kehtima ainult brodrive osade puhul nagu ka mitsul ralliart osadega, muu firma osadega võid garantii ära unustada.
aga ma soovitaks sul ikkagi nõuda oma õigust kasti suhtes sest kui yle kändude lendasid siis kõveraks võis ta sul korpuse lyya kyll, selge näide on kasutaja Axxept subaruklubist kes sai alles siis aru et korpus kõver kui oli endal juba 6 sisu ära vahetanud, kõik sisud läksid laiali rahuliku sõiduga.
siiski siiski, garantii jääb kehtima kui tegu on Prodrive-ga
Mul oli kasti korpus kõver??

Mul siiski tagadiffer pekkis

see vaadati/kuulati Mariines üle ja on nüüd ehk tellitud.
Olen selles suht veendunud ka, et Mariine ei teinud kastiga peale kiire visuaalse vaatluse midagi, lahti 100% ei võetud. Lähen homme neile kirja viima, saab ehk kasti ka näha. Masina lohistan sealt minema kui nad elektri probleemist on jagu saanud. Spido on uutel elektiline ja seal ei ole kasti poolne jama vaid elektroonikas

kui udutulede lüliti sees töötab ka spido, kui väljas siis unistada ju võib.
See Prodrive jutt ajab mul südame pahaks, loomulikult kui see pakett oleks peal olnud OLEKS käigukast ka kohe deffektivaba ja ei oleks purunenud... sellist muinasjuttu saab kuulda ühes teeninduses.
Kasti remonti eegib 15000.- MM-motospordis, kuna ma ei kavatsegi Mariinele seda luksust kinkida, et ise see kast korda teha siis vaja uut kasti, saaks masina liikuda. Olen sellega juba leppinud, et tuleb ilmselt pikaajaline vaidlus ja kui valimispropakanda läbi, saab ehk Võsaga kaubale ja teeb kaameraga mingid võtted. Las siis selgitavad teles kõigile kuidas kliente huiatakse

Postitatud: 10.04.2007 16:25
Postitas sada1000
Any news?
Postitatud: 10.04.2007 19:44
Postitas Tamar
Kuna siin eelnevalt oli soov meediasse minna (ma loodan et midagi valesti aru ei saanud) siis praegu on ka sellejaoks vastav saade, nii palju kui mina olen siit aru saanud peaks ikkagi esindus selle paberi andma, aga kui sellised jamad siis kutsu Aivar Riisalu appi

"Kaua võib"
Samas pole mõtet ka siin vaielda, sest igal ühel on oma vaatenurk ja mina leian et see "Kaua Võib" võib olla lahendus

Postitatud: 11.04.2007 0:33
Postitas Mihkel
Nagu täna kuulsin oli Mariines tuttaval esimese korraga mootoririhm Impreza GT-le valesti peale pandud (mõni hammas mööda märgist).
Seda ei oleks küll nüüd osanud oodata

Sellist tööd ju nad Eestis ilmselt kõige rohkem teinud ja ka vastavad rakised ilusti olemas (antud autole).
Postitatud: 11.04.2007 7:33
Postitas einar
Mihkel kirjutas:Nagu täna kuulsin oli Mariines tuttaval esimese korraga mootoririhm Impreza GT-le valesti peale pandud (mõni hammas mööda märgist).
Seda ei oleks küll nüüd osanud oodata

Sellist tööd ju nad Eestis ilmselt kõige rohkem teinud ja ka vastavad rakised ilusti olemas (antud autole).
ikka juhtub, võibolla polnud töömehel just parim päev. selles asjas ei saa mariiin autot süüdistada. tööd teeb ju luksepp, ( ei kaitse antud jubul maraiin autot)
Postitatud: 11.04.2007 8:51
Postitas Marko
mariinet ei koti firma hea maine, klient on kõiges süüdi ning garantii teemad valus koht. selline mulje jääb, et kas vennad püüavad klientidelt viimast võtta või kasutatakse garantiid ikkagi kuid enda huvides

(mis ei paneks ka imestama)
Postitatud: 11.04.2007 9:15
Postitas Ar21
Ei ole see õhkkond seal tõesti suurem asi, mõned töötajad ise kiruvad, aga nemad pole otsustajad.
Imelik äripoliitika on omale valitud, aga see pole vist ainult Mariine probleem. Aeg-ajalt lööb mujalgi välja.
Kui on ikka tõsiselt liiga tehtud peaks "matsu" ära panema.
Eks me siin nõua anname kõik, millest on tegelikult vähe abi.
Postitatud: 12.04.2007 6:51
Postitas einar
kehva suhtumise ja üliviletsa klienditeenindeae poolt kiidaks ka silberautot, seal ka sarnased probleemid.
Postitatud: 12.04.2007 22:09
Postitas ando100
mina ei tea, ma ei ole kummagi fanboy, omasin STId ja praegu on evo
ning minu meelest kyll ylinormaalne suhtlus - kiire/ toimiv.
mõlemas kohas.
Postitatud: 12.04.2007 22:20
Postitas ando100
njaa, teemaalgatajale unustasin abi anda- sry.
usa evom foorumist lugesin, et käidi just miski kohtuteema läbi- point oli suht sama, et kas moditud auto on garantiialune või mitte. Ei olnud. Mitsu tehas võitis. Nii lihtne see ongi. Kutt oli raamatu kohtule kirjutanud, mitsu tehas yhe lehekylje.
Nii oligi.
Kahjuks.
Postitatud: 16.04.2007 10:30
Postitas Ar21
Eks nende juurdekruvitud asjadega nii on vist jah. Kui pole tootja heakskiitu ei maksa loota, et probleemide puhul sellele viitamata jäetakse.