3. leht 3-st
Postitatud: 06.04.2006 12:43
Postitas Mihkel
EGT sensor on tõesti veel puudu aga ostan ilmselt eraldi kella koos anduriga.
Praegu on süüde igaksjuhuks väga SAFE, sealt annaks kindalsti juurde näpistada.
Aga noh võrreldes stock ajuga on asi ikka öö ja päev.
Postitatud: 11.04.2006 0:21
Postitas Mihkel
Täna sai lastud summuti sukk ära vahetada, kuna vana lasi läbi.
See mis sealt suka seest vastu vaatas oli küll ootamatu.
Sukk oli seest kokku tõmmanud ja ava millest gaasid läbi käisid oli ~1cm.
Nüüd on mootoril ikka hoopis teine elamine ja varsti sõites vaata et sama tunne mis Impreza-ski

Postitatud: 11.04.2006 11:09
Postitas erik
Misasja? Sul on impreza "ski" see tähendab, et saad mugavalt suuski transportida või on paremaks pidamiseks kuhugi põhja alla suusake paigaldatud?
Postitatud: 11.04.2006 15:20
Postitas Mihkel
Postitatud: 14.02.2007 21:08
Postitas Mihkel
Pole siia ammu midagi kirjutanud.
Laupäeval sai väheke auto kallal nokitsetud üle pika aja.
Kütusesüsteemi testisime ja arutasime natuke edasisi plaane.
Suurem muutus oleks toimunud ehk juba see aasta aga nagu alati oli muid tegemisi suht palju ja asja käsilevõtuga sai veidi hiljapeale jäädud.
Aga noh tükkide varumisega tegeleb ikka edasi.
Põhieesmärk on mootor korralikult jooksma saada (piiraja kõrgemale tõsta lõpuks) ja käigukast ära vahetada/remontida.
Ignition map sai ka uue omaniku käes ära korrigeeritud ja teravus läks ikka hoopis teiseks.
Hetkeseisuga siis 300cc pihustid juba tiba üle 5000rpm täiesti avatud.
Kahju hakkas juba vahepeal, et maha müüsin aga elus tuleb edasi liikuda.
Loodan, et uuele omanikule hakkab asi peale uute pihustite installi veel rohkem meeldima.
Kiireid ja võimseid VolksWageneid Eestis võrreldes muude markidega eriti pole.
Corradosid peaks olema maailmas 7-me aasta jooksul kokku natuke alla 100k toodetud olema.