3. leht 14-st
Postitatud: 19.08.2006 16:58
Postitas stk
Raceboy kirjutas:Tahaks siiski keevitada, jääb tugevam. Kuna rauast ei taha (ilmselt peab ühe asendus-raili võtma), jääb üle vaid alumiiniumist: kerge ja tugev, lisaks näeb hea välja.
mind ennast ka huvitab sama asi.
kui kuskilt saad või rohkem vaja osta, siis ma kambas.

Postitatud: 22.08.2006 17:39
Postitas Raceboy
Vahepeal siis niipaljukest juhtunud, et mootor aiste vahel, VEMS'i paigaldus käimas ja loodetavasti saab varsti sõita.
Sisselaskekollektori ehitus ka lõpukorral, lisan mõned pildid sellest.
Pildilt puudu veel difuusor, aga see on tegelikult tehtud, veidi kole näeb välja ainult

Eks mõne päeva pärast panen korra kolle külge, kui kõik ok, siis lasen asja lõplikult kokku keevitada.

Postitatud: 22.08.2006 18:40
Postitas Miq
difuusor??
kas tee mingi toe ka või loodad, et seias ise nende silikoon õhenduste peal?
Postitatud: 22.08.2006 18:47
Postitas Raceboy
Miq kirjutas:difuusor??
kas tee mingi toe ka või loodad, et seias ise nende silikoon õhenduste peal?
Lisaks klambritele tulevad ka "vitsad" peale. Pole ju veel miskit peal, asi on auto peal proovimiseks kokku laotud.
Postitatud: 22.08.2006 21:37
Postitas GSI
ee... kust said tahan kaa teema. Kust ja paljuga said eraldi seisvate segusiibrite komplekti?
Postitatud: 22.08.2006 21:45
Postitas Silwer
Kas sul vems hakkab käima map sensori või gaasiklapi asendianduri pealt? Kui map-i pealt siis kus kohast võtad map sensori jaoks vaakumi/rõhu?
Postitatud: 22.08.2006 21:51
Postitas henri
Silwer kirjutas:Kas sul vems hakkab käima map sensori või gaasiklapi asendianduri pealt? Kui map-i pealt siis kus kohast võtad map sensori jaoks vaakumi/rõhu?
Ma arvan et samast kohast kust ka pidurivõimendi vaakumi.
ITB-de all kusagil peaks olema mingi väljund, kahjuks kõik need pildid on pealt poolt tehtud.
Postitatud: 22.08.2006 22:06
Postitas Raceboy
ITB-del on igaühel 2x peenikesed vaakumi otsad, 4 kokkuliidetuna läheb MAP-i, ülejäänud on kinni.
Vaakumi-teema jaoks on mul vaakum-kollektor originaalpihustite (K-Jetronic) aukudest, sealt ka pidurivõimendi.
Ilmselt hakkan tavapärast MAP-based häälestust kasutama, kui nukkvõll millalgi karmimaks läheb, siis tuleb võibolla Alpha-N blendingut kasutada, aga praegu puudub vajadus.
ITB-d pärinevad 98.a GSX-R750 pealt, tegin silindrite erineva vahe tõttu ringi nendevahelised puksid ja seguklappide vahelise hoovastiku.
Suurusest jääb ülegi: sissetulev ava 48mm, siibri mõõt 46 ja välja 44mm (asi on koonuses). Maksma läksid mõni tuhat meie kohalikku raha ja veidi õnne

Postitatud: 23.08.2006 9:39
Postitas GSI
Kurat mõõdud väga mõistlikud.... peab otsingutele minema. Thnx mõistliku idee eest. Olen katsetanud nii ja naa ja treialitega rääkinud, kes tahtsid asjade eest ikka hullu plekki. Samas ei tulnudki selle peale, et tsiklite kallale minna.
Postitatud: 23.08.2006 9:54
Postitas Raceboy
Minu olukorras oli oluliseks plussiks ka see, et komplektil oli olemas TPS ja EFI pihustite pesad, mida mu K-Jetronic pritse ei evi. nii et mitu kärbest ühe laksuga

Postitatud: 28.08.2006 19:48
Postitas Siim
Kui jäme on originaal fuel-rail Porschel sisemõõdult?
Ja kui jäme ta olla võiks, et ta ka piisaks toitma kõiki pihusteid võrdselt?
Postitatud: 29.08.2006 11:06
Postitas Raceboy
Minu autol originaalis polegi fuek-raili, sest tuli tehasest mehaanilise pritsega.
Postitatud: 01.09.2006 17:25
Postitas rookierice
Kui auto üleval siis peab ju küsimusi ka küsima.
Mille poolest 4seguklappi ühest paremad on? Kui runnerid ühepikkused siis oleks ju muidu ka küllaltki ühtlane jaotumine kõigile silindritele.
Paljud (eriti vabalthingavad) võidusõidumootorid on seda lahendust läbi aegade kasutanud, aga mulle tundub see konstruktsioon kuidagi kohmakas. Kas headest külgedest peale kiire responsi välja tuua tasub?
Kena projekt

Postitatud: 01.09.2006 17:38
Postitas Raceboy
Esimese asjana ikka see, et kui tavapäraselt pärast seguklapi avamist kolle alles hakkab õhuga täituma, siis ITB-de puhul piltlikult öeldes terve kollektori täis õhku "ootab" silindrisse pääsemist.
Lisaks paremale response'le on kogu sisselasketraktis oluliselt väiksem takistus, see annab igal pool veidi juurde.
Postitatud: 01.09.2006 18:06
Postitas rookierice
Aga mis see madalamate pööretega teeb? Sa võiks portimise teemasse kirjutada sellest väheke, ma võin ju tarkust lugeda, aga iseasi, kuidas seda interpreteerida, turbokal peaks nagu madalaid pöördeid soodustama, aga enne turbotamist on mul ülemine ots väga umbes (kuskil 5kilo juures juba).Sinu projekti puhul jällegi tundub, et võtad nii ehk naa maksimaalvõimsust, ning kasutusmugavus, ökonoomsus ja võimsus alla 2000rpm ei oma tähtsust.
