Porsche 924S/931 2.0T "Gulf" '82, Raceboy

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
stk
Postitusi: 202
Liitunud: 17.04.2006 17:14

Postitus Postitas stk »

Raceboy kirjutas:Tahaks siiski keevitada, jääb tugevam. Kuna rauast ei taha (ilmselt peab ühe asendus-raili võtma), jääb üle vaid alumiiniumist: kerge ja tugev, lisaks näeb hea välja.

mind ennast ka huvitab sama asi.

kui kuskilt saad või rohkem vaja osta, siis ma kambas. ;)
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Vahepeal siis niipaljukest juhtunud, et mootor aiste vahel, VEMS'i paigaldus käimas ja loodetavasti saab varsti sõita.
Sisselaskekollektori ehitus ka lõpukorral, lisan mõned pildid sellest.
Pildilt puudu veel difuusor, aga see on tegelikult tehtud, veidi kole näeb välja ainult :oops: Eks mõne päeva pärast panen korra kolle külge, kui kõik ok, siis lasen asja lõplikult kokku keevitada.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Viimati muutis Raceboy, 17.11.2011 14:29, muudetud 1 kord kokku.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
Miq
Postitusi: 566
Liitunud: 06.01.2005 20:02
Asukoht: tln - kristiine

Postitus Postitas Miq »

difuusor??
kas tee mingi toe ka või loodad, et seias ise nende silikoon õhenduste peal?
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Miq kirjutas:difuusor??
kas tee mingi toe ka või loodad, et seias ise nende silikoon õhenduste peal?
Lisaks klambritele tulevad ka "vitsad" peale. Pole ju veel miskit peal, asi on auto peal proovimiseks kokku laotud.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
GSI
Postitusi: 135
Liitunud: 03.02.2005 21:23
Kontakt:

Postitus Postitas GSI »

ee... kust said tahan kaa teema. Kust ja paljuga said eraldi seisvate segusiibrite komplekti?
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

Kas sul vems hakkab käima map sensori või gaasiklapi asendianduri pealt? Kui map-i pealt siis kus kohast võtad map sensori jaoks vaakumi/rõhu?
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
henri
Postitusi: 385
Liitunud: 22.03.2005 18:10

Postitus Postitas henri »

Silwer kirjutas:Kas sul vems hakkab käima map sensori või gaasiklapi asendianduri pealt? Kui map-i pealt siis kus kohast võtad map sensori jaoks vaakumi/rõhu?
Ma arvan et samast kohast kust ka pidurivõimendi vaakumi. :-D

ITB-de all kusagil peaks olema mingi väljund, kahjuks kõik need pildid on pealt poolt tehtud.
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

ITB-del on igaühel 2x peenikesed vaakumi otsad, 4 kokkuliidetuna läheb MAP-i, ülejäänud on kinni.
Vaakumi-teema jaoks on mul vaakum-kollektor originaalpihustite (K-Jetronic) aukudest, sealt ka pidurivõimendi.

Ilmselt hakkan tavapärast MAP-based häälestust kasutama, kui nukkvõll millalgi karmimaks läheb, siis tuleb võibolla Alpha-N blendingut kasutada, aga praegu puudub vajadus.

ITB-d pärinevad 98.a GSX-R750 pealt, tegin silindrite erineva vahe tõttu ringi nendevahelised puksid ja seguklappide vahelise hoovastiku.
Suurusest jääb ülegi: sissetulev ava 48mm, siibri mõõt 46 ja välja 44mm (asi on koonuses). Maksma läksid mõni tuhat meie kohalikku raha ja veidi õnne :)
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
GSI
Postitusi: 135
Liitunud: 03.02.2005 21:23
Kontakt:

Postitus Postitas GSI »

Kurat mõõdud väga mõistlikud.... peab otsingutele minema. Thnx mõistliku idee eest. Olen katsetanud nii ja naa ja treialitega rääkinud, kes tahtsid asjade eest ikka hullu plekki. Samas ei tulnudki selle peale, et tsiklite kallale minna.
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Minu olukorras oli oluliseks plussiks ka see, et komplektil oli olemas TPS ja EFI pihustite pesad, mida mu K-Jetronic pritse ei evi. nii et mitu kärbest ühe laksuga :)
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Siim
Postitusi: 686
Liitunud: 16.12.2004 18:43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Siim »

Kui jäme on originaal fuel-rail Porschel sisemõõdult?
Ja kui jäme ta olla võiks, et ta ka piisaks toitma kõiki pihusteid võrdselt?
302hp/464nm
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Minu autol originaalis polegi fuek-raili, sest tuli tehasest mehaanilise pritsega.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
rookierice
Postitusi: 133
Liitunud: 29.11.2004 16:18

Postitus Postitas rookierice »

Kui auto üleval siis peab ju küsimusi ka küsima.
Mille poolest 4seguklappi ühest paremad on? Kui runnerid ühepikkused siis oleks ju muidu ka küllaltki ühtlane jaotumine kõigile silindritele. :roll:
Paljud (eriti vabalthingavad) võidusõidumootorid on seda lahendust läbi aegade kasutanud, aga mulle tundub see konstruktsioon kuidagi kohmakas. Kas headest külgedest peale kiire responsi välja tuua tasub?
Kena projekt :)
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Esimese asjana ikka see, et kui tavapäraselt pärast seguklapi avamist kolle alles hakkab õhuga täituma, siis ITB-de puhul piltlikult öeldes terve kollektori täis õhku "ootab" silindrisse pääsemist.
Lisaks paremale response'le on kogu sisselasketraktis oluliselt väiksem takistus, see annab igal pool veidi juurde.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
rookierice
Postitusi: 133
Liitunud: 29.11.2004 16:18

Postitus Postitas rookierice »

Aga mis see madalamate pööretega teeb? Sa võiks portimise teemasse kirjutada sellest väheke, ma võin ju tarkust lugeda, aga iseasi, kuidas seda interpreteerida, turbokal peaks nagu madalaid pöördeid soodustama, aga enne turbotamist on mul ülemine ots väga umbes (kuskil 5kilo juures juba).Sinu projekti puhul jällegi tundub, et võtad nii ehk naa maksimaalvõimsust, ning kasutusmugavus, ökonoomsus ja võimsus alla 2000rpm ei oma tähtsust. :roll:
Vasta