3. leht 11-st

Postitatud: 24.03.2007 16:56
Postitas junsu
singervinger kirjutas:Mul oli sarnane juhtum aju temperatuurianduriga. Kui on ühendatud, siis üks hetk lihtsalt enam käima ei läinud. Kui lahti võtta, läheb kohe.
Ehk otsi imelikke lahendusi.
ja kust ma selle veel leian?
loksutasin kõikvõimalikke pistikuid seal,tolku pole siiani olnud.hullumaja :x

Postitatud: 24.03.2007 18:19
Postitas Siim
junsu kirjutas:
singervinger kirjutas:Mul oli sarnane juhtum aju temperatuurianduriga. Kui on ühendatud, siis üks hetk lihtsalt enam käima ei läinud. Kui lahti võtta, läheb kohe.
Ehk otsi imelikke lahendusi.
ja kust ma selle veel leian?
loksutasin kõikvõimalikke pistikuid seal,tolku pole siiani olnud.hullumaja :x
Termoanduri leiad sisselaske kollektori pealt peale termostaati.

Postitatud: 24.03.2007 18:36
Postitas singervinger
Mul oli nii, et loksutamine ei aidanud. Kui pistik on ühendatud, siis ei läinud käima, kui pistik on täiesti lahti, siis läheb käima.

Asub jah sisselaske kolle peal, üks neist kollase pesega omadest.

Postitatud: 24.03.2007 19:52
Postitas junsu
käima sain :)

igaks juhuks proovisin oma vana CAS`i ka,se kurivaim suutis oma kulunud nuutidega üle visata ja uuel nukal ka poolkuu ära murda :x õnneks leidsin murdunud jupi üles.

ühesõnaga keegi tainas,ke sellele eelmise omaniku jutujärgi "mootoriremonti" teind on,on jätnud pistikutele need stoppertraadid panemata enamusele.se kollase pistikuga aju temp oli kinni,siis vasakule mingi väike andur,ilmselt temp näidiku oma ja siis sellest veel vasakul valge pistikuga ots oligi lahti.mille oma se on?küünlad on ka tahmased.ja tühikäigupöörded hoiab 1200-1400rpm. :roll:

Postitatud: 25.03.2007 3:48
Postitas Laisu
kle kui selle poolkuu puruks tegi uuesti, kuda sa ta siis tööle said?

Postitatud: 25.03.2007 11:26
Postitas Siim
Laisu kirjutas:kle kui selle poolkuu puruks tegi uuesti, kuda sa ta siis tööle said?
poolkuu puudumine ei takista tööle minekut, lihtsalt sa ei saa CAS õigesse asendisse. Silmajärgi saad sa selle enam-vähem asendisse panna, kui jopab saad ka 100% õigesti.

Postitatud: 25.03.2007 14:00
Postitas singervinger
Kui pöörded korda saad anna ka siin teada, mis aitas. Mul läksid ka tühikäigu pöörded külmalt 1400 peale, loodan temp andurit vahetades 900 peale tagasi saada.

Postitatud: 25.03.2007 16:15
Postitas Siim
singervinger kirjutas:Kui pöörded korda saad anna ka siin teada, mis aitas. Mul läksid ka tühikäigu pöörded külmalt 1400 peale, loodan temp andurit vahetades 900 peale tagasi saada.
Külma mootoriga ongi pöörded kõrgemad. 1400 kanti külmalt täiesti OK
Soojalt 900 oleks OK

Postitatud: 28.03.2007 19:09
Postitas junsu
singervinger kirjutas:Kui pöörded korda saad anna ka siin teada, mis aitas. Mul läksid ka tühikäigu pöörded külmalt 1400 peale, loodan temp andurit vahetades 900 peale tagasi saada.
kuna pöörded olid kõrged ENNE "paukku"(kui turbolõdvik otsast lendas),siis pakuks,et asi oli lisaõhus,mille ebatiheda ühenduse vahelt imes.täna just proovisin,külmalt hoidis 900-1000 ja soojalt 800rpm.nende pistikutega peab veel vaeva nägema,paar tükki olid seest oksüdeerund.mootor üldse puterdab,jätab aegajalt vahele...segu vist väga rikas,siuke ving on taga et jube :-D

Postitatud: 04.04.2007 20:59
Postitas junsu
täna sain lõpuks Värvalist oma jupid kätte.hind oli lubatust nii kolmandiku kallim,nagu neil kombeks,tööga jäin enamvähem rahule.vähemalt mõni ilus jupp ka autol küljes:D.mingi jama on,et stange ülemine serv jääb kapotist nii 2cm allapoole :? kuigi kõik kinnitused tunduvad sirged olevat.vbl uue ja vana tüübi stangel mingid erinevad kinnitusklambrid,ei viitsind süveneda rohkem.
mootori tööga olen hetkel küll rahul :) pöörded hoiab ilusti ~750,käib ühtlaselt ja rõhku näitas kell 0,8-0,9 :shock:

Postitatud: 17.04.2007 19:45
Postitas junsu
nii,täna sain lõpuks tööle oma õlirõhukella.mingeid kahtlasi koonusega 1/8" keermeid mööda linna taga otsida osutus suht keeruliseks.

siit siis küsimus: nimelt näitab kell tühikäigul ~2,2bar`i ja pööretel,nii juba 4-5k/rpm juures viskab 6bar-i ära.kuidagi kahtlaselt palju minuarust.äkki paneb se autogauge kell puusse :roll: oskab keegi kommenteerida?

et seda siis sooja mootoriga.

Postitatud: 18.04.2007 11:55
Postitas Ragnar
ma küll pole s13 eripäradega kursis, aga minu arvates tundub, et õlirõhuga on kõik korras.

Postitatud: 18.04.2007 17:16
Postitas Renn
minu autogauge näitas ca. 250000 km sõitnud õlipumbaga nt. tühikäigul 1,2-1,5 bar ja boosti all ca. 4,5-5 bar...

Postitatud: 21.04.2007 17:09
Postitas junsu
täna sai pool päeva tööjuures nokitsetud.vahetasin käigukasti ja tagasilla õli.sisse käks mingi MOTUL täissünt.õli,mis välja tuli,oli ka päris ilus ja magnetite küljes metallipuru suht minimaalselt.ehk kestab veel :) üllatuseks oli avastus,et tagadifril el pumba ja eraldi radikaga õlijahutus.
siis sai veel veetud akukaabel pagassi.nüüd veel vaja miinusjuhe ka tekitada pagassi( oskab keegi rääkida,kust se hea võtta oleks?amordi ühe kinnitusmutri alt haljaks ja sinna alla??) ja akule alus,ning siis on gooleri paigalduseks pea kõik takistused eemaldatud.

Postitatud: 21.04.2007 17:13
Postitas cartman
mis juhe akule läx?