3. leht 8-st
Postitatud: 22.07.2005 19:28
Postitas Raceboy
Isetehtud (täpsemalt läti) kolbidega on juba Eestis halbu kogemusi, parem on osta korralikud.
Postitatud: 22.07.2005 22:09
Postitas Miq
nb! mõtle ka selle peale, et miks ainult üks kolb ära sulas..
Postitatud: 23.07.2005 7:58
Postitas Raceboy
Ei taha eriti spekuleerima hakata, aga stock sisselaskekollektoritel ongi see häda, et silindrite segud erinevad. Ja tavaliselt lähebki üks kolb, teistel võib (ja ilmselt on ka) väiksemaid detonatsioonikahjustusi.
Postitatud: 23.07.2005 19:37
Postitas Mihkel
Pihusti süü äkki?
Postitatud: 25.07.2005 15:03
Postitas Samvel
ebaühtlased voolavused kollektoris ja plokikaanes, pihustite erinevused või vead, surveastmete erinevused (isegi mitu kümnendiku võib erineda tehasemootoril), keskmised silindrid tavaliselt kuumemad jne
Postitatud: 26.01.2006 23:42
Postitas frets
Lisaks siis siia ka ühe foorumi lingi , kus saab masina kohta ühtest lugeda.
Hetkel lihtsalt ei viitsi siia ümber trükkida.
http://323gtx.co.uk/pn/index.php?name=P ... pic&t=6290
Postitatud: 27.01.2006 11:58
Postitas Ragnar
sai juba mõnda aega tagasi mazda foorumist seda linki uuritud

tubli frets

ma juba vahepeal mõtlesin, et sa oled loobunud kuna kusagil miskit juttu pole autost olnud.
Postitatud: 27.01.2006 16:58
Postitas frets
Pole lihtsalt vaja kõiki uuendusi liiga vara välja rääkida

Postitatud: 28.01.2006 16:24
Postitas Ints
Et ikka 4 wd tagasi saaks, siis see auto on väga terav!
Postitatud: 28.01.2006 17:39
Postitas Samvel
niipalju veel, et autot on ehitatud kokku 2500tki. Ja seda selleks et saada seeriatootmise staatus osalemaks WRCs. Tegemist on väga haruldase deforsseeritud ralliauto tänavaversiooniga. Fred, minul on hea meel, et see auto omal ajal Eestisse jäi
On keegi näinud-kuulnud et Eestis veel mõni Mazda GTR oleks?
Postitatud: 28.01.2006 18:10
Postitas frets
Kunagi oli üks veel eestis aga enam ei tea keegi selle saatusest. Ilmselt mujale muudud või katki sõidetud.
Ja täpsemalt neid mis mul siis GT-R tehti 2200tk ja GT-AE 300tk , need viimased rohkem ralliversioonid , ilma katuseluugita , abs-ita ja käigukast pidi vist ka teine olema.
Postitatud: 05.02.2006 20:33
Postitas frets
Asi hakkab arenema, lõpuks kohal:

Postitatud: 05.02.2006 21:13
Postitas IvarR
Raceboy kirjutas:Ei taha eriti spekuleerima hakata, aga stock sisselaskekollektoritel ongi see häda, et silindrite segud erinevad. Ja tavaliselt lähebki üks kolb, teistel võib (ja ilmselt on ka) väiksemaid detonatsioonikahjustusi.
Fretsil kadus kütuserõhk ära ning süü oli selles!
BTW kui sa loed GTX foorumit siis saad ka teada et GT-R sisselase on üks parimaid stock sisselaskeid jaapani mootoritel. Voolavused on väga täpselt paika aetud. Isegi 800 jõulised masinad kasutavad stock GT-R sisselaset.
Thats a fact!
Postitatud: 05.02.2006 21:23
Postitas IvarR
555vrx kirjutas:niipalju veel, et autot on ehitatud kokku 2500tki. Ja seda selleks et saada seeriatootmise staatus osalemaks WRCs. Tegemist on väga haruldase deforsseeritud ralliauto tänavaversiooniga. Fred, minul on hea meel, et see auto omal ajal Eestisse jäi
On keegi näinud-kuulnud et Eestis veel mõni Mazda GTR oleks?
Muide on olemas ka GTX mis on 120kw.
GTX on ka juba väga mõnus tuunimise materjal. Ca 250hj jõudu stock mootorist pole probleem. Ainuke nõrk asi on nelivedu.
GTX-de hinnad algavad 2500eurost ning soovitan soojalt.
Hetkel on projekteerimisel uusmeremaal ka bolt on 4wd kit mis peaks kannatama ca 550-600hj. Evo 4,5,6 tehnikal põhinev.
Hind teadmata.
Postitatud: 05.02.2006 22:39
Postitas IvarR
Et siis keegi ei arvaks et ma kägu ajan:
Manifold System
With the "Big Turbo", it has become critical that boosted air is distributed to the individual cylinders in equal volume and pressure. Likewise, the energy of exhaust gas must be fully exploited to quickly "spin-up" the big turbine in order to obtain high power and minimum turbo lag.
The Mazda engine design team has perfected a unique manifold system, combining the air volume and pressure equalizing intake and exhaust extractor manifolds.
It was Mazda's finding that with more a more commonly used equal-length intake manifold, the tract nearest to the air entry received the least volume/pressure, and the farthest tract the most. By trial, measurement and testing, the engine team perfected a cast aluminium manifold that has intricately curved and sized "walls" between the individual tracts leading to the intake ports to equalize air volume and pressure. A bonus is that the manifold's swirl generating effect contribute to efficient combustion. The equalizer intake manifolds have shown its effectiveness in improving torque from idling to the Group-A 300-bhp-plus output level and all the way up to maximum revs.
Ja GT-R sisselaske kollet ei tohi kindlasti ise muuta. Suhtlen paljute GT-R mootorite tuunijatega üle maailma ning olen konsulteerinud nendega kuna endalgi plaan BP turbo mootor osta.