Mazda 323 GT-R 1993 frets

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Isetehtud (täpsemalt läti) kolbidega on juba Eestis halbu kogemusi, parem on osta korralikud.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
Miq
Postitusi: 566
Liitunud: 06.01.2005 20:02
Asukoht: tln - kristiine

Postitus Postitas Miq »

nb! mõtle ka selle peale, et miks ainult üks kolb ära sulas..
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Ei taha eriti spekuleerima hakata, aga stock sisselaskekollektoritel ongi see häda, et silindrite segud erinevad. Ja tavaliselt lähebki üks kolb, teistel võib (ja ilmselt on ka) väiksemaid detonatsioonikahjustusi.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Pihusti süü äkki?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
Samvel
Postitusi: 655
Liitunud: 29.11.2004 10:31
Asukoht: Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Samvel »

ebaühtlased voolavused kollektoris ja plokikaanes, pihustite erinevused või vead, surveastmete erinevused (isegi mitu kümnendiku võib erineda tehasemootoril), keskmised silindrid tavaliselt kuumemad jne
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
Kasutaja avatar
frets
Postitusi: 175
Liitunud: 29.11.2004 10:11
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas frets »

Lisaks siis siia ka ühe foorumi lingi , kus saab masina kohta ühtest lugeda.
Hetkel lihtsalt ei viitsi siia ümber trükkida. :-D
http://323gtx.co.uk/pn/index.php?name=P ... pic&t=6290
Kiireim Mazda Eestis.
http://www.mazdaklubi.com/foorum/viewtopic.php?t=15
http://www.fmhooldus.ee
Tel:56 655 093
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

frets kirjutas:Lisaks siis siia ka ühe foorumi lingi , kus saab masina kohta ühtest lugeda.
Hetkel lihtsalt ei viitsi siia ümber trükkida. :-D
http://323gtx.co.uk/pn/index.php?name=P ... pic&t=6290
sai juba mõnda aega tagasi mazda foorumist seda linki uuritud :) tubli frets :) ma juba vahepeal mõtlesin, et sa oled loobunud kuna kusagil miskit juttu pole autost olnud.
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Kasutaja avatar
frets
Postitusi: 175
Liitunud: 29.11.2004 10:11
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas frets »

Pole lihtsalt vaja kõiki uuendusi liiga vara välja rääkida :-D
Kiireim Mazda Eestis.
http://www.mazdaklubi.com/foorum/viewtopic.php?t=15
http://www.fmhooldus.ee
Tel:56 655 093
Ints
Postitusi: 172
Liitunud: 21.12.2004 1:26
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Ints »

Et ikka 4 wd tagasi saaks, siis see auto on väga terav!
Turbo auto
Kasutaja avatar
Samvel
Postitusi: 655
Liitunud: 29.11.2004 10:31
Asukoht: Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Samvel »

niipalju veel, et autot on ehitatud kokku 2500tki. Ja seda selleks et saada seeriatootmise staatus osalemaks WRCs. Tegemist on väga haruldase deforsseeritud ralliauto tänavaversiooniga. Fred, minul on hea meel, et see auto omal ajal Eestisse jäi ;)
On keegi näinud-kuulnud et Eestis veel mõni Mazda GTR oleks?
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
Kasutaja avatar
frets
Postitusi: 175
Liitunud: 29.11.2004 10:11
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas frets »

Kunagi oli üks veel eestis aga enam ei tea keegi selle saatusest. Ilmselt mujale muudud või katki sõidetud.
Ja täpsemalt neid mis mul siis GT-R tehti 2200tk ja GT-AE 300tk , need viimased rohkem ralliversioonid , ilma katuseluugita , abs-ita ja käigukast pidi vist ka teine olema.
Kiireim Mazda Eestis.
http://www.mazdaklubi.com/foorum/viewtopic.php?t=15
http://www.fmhooldus.ee
Tel:56 655 093
Kasutaja avatar
frets
Postitusi: 175
Liitunud: 29.11.2004 10:11
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas frets »

Asi hakkab arenema, lõpuks kohal:
Pilt
Kiireim Mazda Eestis.
http://www.mazdaklubi.com/foorum/viewtopic.php?t=15
http://www.fmhooldus.ee
Tel:56 655 093
IvarR
Postitusi: 402
Liitunud: 26.07.2005 11:09

Postitus Postitas IvarR »

Raceboy kirjutas:Ei taha eriti spekuleerima hakata, aga stock sisselaskekollektoritel ongi see häda, et silindrite segud erinevad. Ja tavaliselt lähebki üks kolb, teistel võib (ja ilmselt on ka) väiksemaid detonatsioonikahjustusi.
Fretsil kadus kütuserõhk ära ning süü oli selles!
BTW kui sa loed GTX foorumit siis saad ka teada et GT-R sisselase on üks parimaid stock sisselaskeid jaapani mootoritel. Voolavused on väga täpselt paika aetud. Isegi 800 jõulised masinad kasutavad stock GT-R sisselaset.
Thats a fact!
Viimati muutis IvarR, 05.02.2006 21:25, muudetud 1 kord kokku.
IvarR
Postitusi: 402
Liitunud: 26.07.2005 11:09

Postitus Postitas IvarR »

555vrx kirjutas:niipalju veel, et autot on ehitatud kokku 2500tki. Ja seda selleks et saada seeriatootmise staatus osalemaks WRCs. Tegemist on väga haruldase deforsseeritud ralliauto tänavaversiooniga. Fred, minul on hea meel, et see auto omal ajal Eestisse jäi ;)
On keegi näinud-kuulnud et Eestis veel mõni Mazda GTR oleks?
Muide on olemas ka GTX mis on 120kw.
GTX on ka juba väga mõnus tuunimise materjal. Ca 250hj jõudu stock mootorist pole probleem. Ainuke nõrk asi on nelivedu.
GTX-de hinnad algavad 2500eurost ning soovitan soojalt.
Hetkel on projekteerimisel uusmeremaal ka bolt on 4wd kit mis peaks kannatama ca 550-600hj. Evo 4,5,6 tehnikal põhinev.
Hind teadmata.
IvarR
Postitusi: 402
Liitunud: 26.07.2005 11:09

Postitus Postitas IvarR »

Et siis keegi ei arvaks et ma kägu ajan:

Manifold System

With the "Big Turbo", it has become critical that boosted air is distributed to the individual cylinders in equal volume and pressure. Likewise, the energy of exhaust gas must be fully exploited to quickly "spin-up" the big turbine in order to obtain high power and minimum turbo lag.

The Mazda engine design team has perfected a unique manifold system, combining the air volume and pressure equalizing intake and exhaust extractor manifolds.

It was Mazda's finding that with more a more commonly used equal-length intake manifold, the tract nearest to the air entry received the least volume/pressure, and the farthest tract the most. By trial, measurement and testing, the engine team perfected a cast aluminium manifold that has intricately curved and sized "walls" between the individual tracts leading to the intake ports to equalize air volume and pressure. A bonus is that the manifold's swirl generating effect contribute to efficient combustion. The equalizer intake manifolds have shown its effectiveness in improving torque from idling to the Group-A 300-bhp-plus output level and all the way up to maximum revs.

Ja GT-R sisselaske kollet ei tohi kindlasti ise muuta. Suhtlen paljute GT-R mootorite tuunijatega üle maailma ning olen konsulteerinud nendega kuna endalgi plaan BP turbo mootor osta.
Vasta