Mazda 323 GT-R 1993 frets
Isetehtud (täpsemalt läti) kolbidega on juba Eestis halbu kogemusi, parem on osta korralikud.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Ei taha eriti spekuleerima hakata, aga stock sisselaskekollektoritel ongi see häda, et silindrite segud erinevad. Ja tavaliselt lähebki üks kolb, teistel võib (ja ilmselt on ka) väiksemaid detonatsioonikahjustusi.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Pihusti süü äkki?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Lisaks siis siia ka ühe foorumi lingi , kus saab masina kohta ühtest lugeda.
Hetkel lihtsalt ei viitsi siia ümber trükkida.
http://323gtx.co.uk/pn/index.php?name=P ... pic&t=6290
Hetkel lihtsalt ei viitsi siia ümber trükkida.

http://323gtx.co.uk/pn/index.php?name=P ... pic&t=6290
Kiireim Mazda Eestis.
http://www.mazdaklubi.com/foorum/viewtopic.php?t=15
http://www.fmhooldus.ee
Tel:56 655 093
http://www.mazdaklubi.com/foorum/viewtopic.php?t=15
http://www.fmhooldus.ee
Tel:56 655 093
sai juba mõnda aega tagasi mazda foorumist seda linki uuritudfrets kirjutas:Lisaks siis siia ka ühe foorumi lingi , kus saab masina kohta ühtest lugeda.
Hetkel lihtsalt ei viitsi siia ümber trükkida.![]()
http://323gtx.co.uk/pn/index.php?name=P ... pic&t=6290


Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
niipalju veel, et autot on ehitatud kokku 2500tki. Ja seda selleks et saada seeriatootmise staatus osalemaks WRCs. Tegemist on väga haruldase deforsseeritud ralliauto tänavaversiooniga. Fred, minul on hea meel, et see auto omal ajal Eestisse jäi
On keegi näinud-kuulnud et Eestis veel mõni Mazda GTR oleks?

On keegi näinud-kuulnud et Eestis veel mõni Mazda GTR oleks?
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
Kunagi oli üks veel eestis aga enam ei tea keegi selle saatusest. Ilmselt mujale muudud või katki sõidetud.
Ja täpsemalt neid mis mul siis GT-R tehti 2200tk ja GT-AE 300tk , need viimased rohkem ralliversioonid , ilma katuseluugita , abs-ita ja käigukast pidi vist ka teine olema.
Ja täpsemalt neid mis mul siis GT-R tehti 2200tk ja GT-AE 300tk , need viimased rohkem ralliversioonid , ilma katuseluugita , abs-ita ja käigukast pidi vist ka teine olema.
Kiireim Mazda Eestis.
http://www.mazdaklubi.com/foorum/viewtopic.php?t=15
http://www.fmhooldus.ee
Tel:56 655 093
http://www.mazdaklubi.com/foorum/viewtopic.php?t=15
http://www.fmhooldus.ee
Tel:56 655 093
Fretsil kadus kütuserõhk ära ning süü oli selles!Raceboy kirjutas:Ei taha eriti spekuleerima hakata, aga stock sisselaskekollektoritel ongi see häda, et silindrite segud erinevad. Ja tavaliselt lähebki üks kolb, teistel võib (ja ilmselt on ka) väiksemaid detonatsioonikahjustusi.
BTW kui sa loed GTX foorumit siis saad ka teada et GT-R sisselase on üks parimaid stock sisselaskeid jaapani mootoritel. Voolavused on väga täpselt paika aetud. Isegi 800 jõulised masinad kasutavad stock GT-R sisselaset.
Thats a fact!
Viimati muutis IvarR, 05.02.2006 21:25, muudetud 1 kord kokku.
Muide on olemas ka GTX mis on 120kw.555vrx kirjutas:niipalju veel, et autot on ehitatud kokku 2500tki. Ja seda selleks et saada seeriatootmise staatus osalemaks WRCs. Tegemist on väga haruldase deforsseeritud ralliauto tänavaversiooniga. Fred, minul on hea meel, et see auto omal ajal Eestisse jäi![]()
On keegi näinud-kuulnud et Eestis veel mõni Mazda GTR oleks?
GTX on ka juba väga mõnus tuunimise materjal. Ca 250hj jõudu stock mootorist pole probleem. Ainuke nõrk asi on nelivedu.
GTX-de hinnad algavad 2500eurost ning soovitan soojalt.
Hetkel on projekteerimisel uusmeremaal ka bolt on 4wd kit mis peaks kannatama ca 550-600hj. Evo 4,5,6 tehnikal põhinev.
Hind teadmata.
Et siis keegi ei arvaks et ma kägu ajan:
Manifold System
With the "Big Turbo", it has become critical that boosted air is distributed to the individual cylinders in equal volume and pressure. Likewise, the energy of exhaust gas must be fully exploited to quickly "spin-up" the big turbine in order to obtain high power and minimum turbo lag.
The Mazda engine design team has perfected a unique manifold system, combining the air volume and pressure equalizing intake and exhaust extractor manifolds.
It was Mazda's finding that with more a more commonly used equal-length intake manifold, the tract nearest to the air entry received the least volume/pressure, and the farthest tract the most. By trial, measurement and testing, the engine team perfected a cast aluminium manifold that has intricately curved and sized "walls" between the individual tracts leading to the intake ports to equalize air volume and pressure. A bonus is that the manifold's swirl generating effect contribute to efficient combustion. The equalizer intake manifolds have shown its effectiveness in improving torque from idling to the Group-A 300-bhp-plus output level and all the way up to maximum revs.
Ja GT-R sisselaske kollet ei tohi kindlasti ise muuta. Suhtlen paljute GT-R mootorite tuunijatega üle maailma ning olen konsulteerinud nendega kuna endalgi plaan BP turbo mootor osta.
Manifold System
With the "Big Turbo", it has become critical that boosted air is distributed to the individual cylinders in equal volume and pressure. Likewise, the energy of exhaust gas must be fully exploited to quickly "spin-up" the big turbine in order to obtain high power and minimum turbo lag.
The Mazda engine design team has perfected a unique manifold system, combining the air volume and pressure equalizing intake and exhaust extractor manifolds.
It was Mazda's finding that with more a more commonly used equal-length intake manifold, the tract nearest to the air entry received the least volume/pressure, and the farthest tract the most. By trial, measurement and testing, the engine team perfected a cast aluminium manifold that has intricately curved and sized "walls" between the individual tracts leading to the intake ports to equalize air volume and pressure. A bonus is that the manifold's swirl generating effect contribute to efficient combustion. The equalizer intake manifolds have shown its effectiveness in improving torque from idling to the Group-A 300-bhp-plus output level and all the way up to maximum revs.
Ja GT-R sisselaske kollet ei tohi kindlasti ise muuta. Suhtlen paljute GT-R mootorite tuunijatega üle maailma ning olen konsulteerinud nendega kuna endalgi plaan BP turbo mootor osta.