3. leht 4-st
Postitatud: 22.11.2006 20:06
Postitas Raceboy
Ma pole kunagi öelnud, et MS sitt on! Kui MS nii vilets oleks, ei töötaks sellega nii palju autosid. Ja MS oli siiski esimene.
Lihtsalt VEMS pakub ühe korraga väga soodsa hinna eest (samaväärsetest teistest EMS-idest lausa kordades odavamalt) väga head toodet.
Ise olen alati olnud iseehitaja ja VEMSi puhulgi teen enamik asju ise. MS-i puhul ütlesingi seepärast, et see on elektroonikutele sobivam, kuna nendele on jupid tihti poolmuidu käes, võimalused ise korralikke trükkplaate teha, see aga teeb maksumuse olematuks ja nii saabki vaevata lisada MS-II lisakaardi, teha kõik see töökindlaks korralike pistikutega jne.
Muidugi VEMSi puhul saab ka kõike ise teha, trükkplaatide Eagle'i failid on vabalt netis saadaval.
Ma ei üritanud MS-i maha teha, vaid VEMSi 3x kallimat hinda "õigustada"

Postitatud: 23.11.2006 17:10
Postitas kinks
Raceboy kirjutas:
Ja kinks: turboautol ei kavatse süüdet juhtima hakata? Säästad raha sepiskolbide jaoks? Pean kahjuks sulle ühe saladuse avaldama: turboautol annab süütemomendi täpse seadmisega kõige rohkem jõudu välja võtta.
kinks kirjutas:
EGT-d ei kasuta, strippi ei sõida - launchimist vaja ei ole. Süüte juhtimine lahtine hetkel
Süüte jutimine on lahtine, kuidas ja mis süsteemiga seda tegema hakata. Plaanis on aga ei tea veel kuidas täpselt...
Teema arendus on hea

saab vaikselt juba pilti paljudes asjades selgemaks kui adekvaatne info välja noppida.
edit - jutt selgemaks
Postitatud: 23.11.2006 17:16
Postitas altz
Veidi teemast mööda võibolla
Aga...
Küsin siia juurde, et kui palju on kasu raamatu "How to tune and modify engine management systems"-i läbi lugemisest, st kas see raamat annab enam-vähem selge pildi kuidas alustada ja mis moodi seadistada?EMS-iks võtame näitkes VEMS-i (keerukuse poolest st)
Postitatud: 24.11.2006 2:00
Postitas Mihkel
Kusjuures mina lootsin sellest raamatust rohkem.
Räägib üldteadmisi aga konkreetselt seadistamist otseselt ei õpeta.
Vähemalt mina ei suutnud seda tarkust sealt välja noppida.
Postitatud: 15.12.2006 13:44
Postitas E28-535
tekkis siis selline küsimus et palju selle vemsi hind koos peale panekuga oleks vabalt higavale 6cyl mootorile ja kas seda saab ka kasutada hiljem kui autole turbo paigaldada? olen nende ajude alal suht võhik

Postitatud: 15.12.2006 13:58
Postitas ranz
E28-535 kirjutas:tekkis siis selline küsimus et palju selle vemsi hind koos peale panekuga oleks vabalt higavale 6cyl mootorile ja kas seda saab ka kasutada hiljem kui autole turbo paigaldada? olen nende ajude alal suht võhik

See programmeeritava aju mõte ongi, et saab rauas teha muudatusi ning softiga neid kohe ka kooskõlla viia.
Postitatud: 15.12.2006 15:12
Postitas Mihkel
E28-535 kirjutas:tekkis siis selline küsimus et palju selle vemsi hind koos peale panekuga oleks vabalt higavale 6cyl mootorile ja kas seda saab ka kasutada hiljem kui autole turbo paigaldada? olen nende ajude alal suht võhik

Kui kõik pisidetailid sisse arvestada, siis ~20k peaks hakkama saama.
Postitatud: 15.12.2006 15:16
Postitas E28-535
Mihkel kirjutas:E28-535 kirjutas:tekkis siis selline küsimus et palju selle vemsi hind koos peale panekuga oleks vabalt higavale 6cyl mootorile ja kas seda saab ka kasutada hiljem kui autole turbo paigaldada? olen nende ajude alal suht võhik

Kui kõik pisidetailid sisse arvestada, siis ~20k peaks hakkama saama.
kas pisisasjade alla lähevad ka süütepoolid ja muud sellist süüte nänni ?
Postitatud: 15.12.2006 15:24
Postitas Mihkel
Jap.
Isegi uus väntvõlli andur jääb sinna sisse.
Postitatud: 15.12.2006 15:29
Postitas E28-535
Mihkel kirjutas:Jap.
Isegi uus väntvõlli andur jääb sinna sisse.
ja sa paneks selle kõik peale ja annaks garantii
palju selline asi vabalt hingavale juurde võiks anda, kas on ka kellegil kogemusi?
Postitatud: 15.12.2006 15:37
Postitas Mihkel
Seda ma sulle öelda ei oska, kas VEMS-il endal garantii on, pole kunagi seda vaja läinud.
Ei tohiks nagu midagi nendega juhtuda, kui ise lollusi ei tee.
Seadistamisele ka keegi nagu minuteada garantiid ei anna, kuna keegi ei tea sinu mootori seisukorda ja ehituskvaliteeti.
Juhtmestikule saab garantii anda küll, kuna korralikult tehes ei saa seal midagi nässu minna.
Muidu ei läheks auto käimagi, kui midagi valesti tehtud on.
Vabalthingavale paigalduseks ei näe ma väga suurt mõtet asjas.
Ainult siis kui turbotamine plaanis on.
Vabalthingava ignition map-i magusaid kohti ka ilma dynota ilmselt üles ei leia.
EGT peaks samas tublisti abiks olema nende leidmisel.
IMO on turbokale installides ja ilma dünota suurem tõenäosus asjad väga heaks saada, kui vabalthingaval mootoril.
Postitatud: 15.12.2006 16:03
Postitas E28-535
siis peaks ikka selle kuramuse K27-e hankima kuskilt
Postitatud: 15.12.2006 16:06
Postitas Mihkel
Mõni Garreti kuullaagerturbiin pakuks vast linnasõidul rohkem lõbu (just spoolupiga).
Aga seal mure selles, et neid sa põhimõtteliselt kasutatuna ei leia.
Kui siis mõne üksiku, Eestit pean silmas.
Postitatud: 15.12.2006 16:46
Postitas E28-535
point on selles et mul on 745-e pealt kollektorid ja junnid, seal oleks enam vähem bolt on värk kui K27 panna
Postitatud: 15.12.2006 17:35
Postitas mart154
E28-535 kirjutas:point on selles et mul on 745-e pealt kollektorid ja junnid, seal oleks enam vähem bolt on värk kui K27 panna
M102/M104 kollektor ei ole nüüd küll asi mida soovitaks kasutada...
M30 mootori turbotamise kulule see paartuhat raha juurde maksta korraliku kollektori tegemiseks pole minu meelest küll palju!