3. leht 8-st

Postitatud: 24.12.2006 12:52
Postitas puna
Hea vaadata ja lugeda, et õige asja pealt eriti ei koonerdatta.
Jätka samas vaimus.

Postitatud: 25.12.2006 18:55
Postitas sada1000
Kohati valus on vaadata seda teemat :roll: aga eks igaüks teeb nii kuis jaksab ;)
Igatahes.. edu :!:

Postitatud: 07.01.2007 15:21
Postitas tt
Vahepeal on autot natuke veel kokku pandud ja tegin telefoniga paar klõpsu väljalaske poolepealt.Kauaoodatud sisselaske kollektor aga ei ole veel jõudnud Eestisse siiani :?
Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: 07.01.2007 16:01
Postitas mulk
Mis kood sul seal väljalaskekollektori peal oli?
Kui mu spekulatsioonid paika peavad, siis hiinapoisid oskavad päris hästi asja järgi teha, aga nohh, see vast polegi nii oluline.
jõudu, palju raha ja väga mõistvat naist sulle :)

edit: ja kuhu sa EGT anduri paned? .. kui peale turbiini, siis peaks arvestama vist ca 100C' madalama näiduga ... nohh, hetkel asi sul veel nö. poolik, parem oleks, kui ta on ikka kollektoris, või siis turbiinikojas.
aa ja sorry, juba märkasin, et kollektori külge see plaanis oligi :roll:

Postitatud: 07.01.2007 20:19
Postitas tt
Huvitav kust (millise riigi Audi esindusest) saaks osta "õiget" ADU vl kollektorit?
EGT sond tuleb jah kahjuks peale turbot ja arvestada tulebki a´100 kraadi madalama näiduga.
ADU kollel ei ole kohta kuhu 100 mm pikk sond istutada :(

Postitatud: 07.01.2007 20:36
Postitas Mihkel
Kui nüüd selle kella manuali lugeda, siis peab see sond olema ainult 3mm kolle servast eemal, et ta ka pikaajaliselt oma täpsuse säilitaks.
Seda sondi võid sa ka painutada, kui tegu sama sondiga, mis VEMS-i lehel müügis.

Kuuno autol sai painutatud ja nii see installitud ja töötab tal vist see ilusti.

Postitatud: 07.01.2007 22:06
Postitas tt
Mul tegelikult selline küss, et kas see sondijurakas keset vl kollet ka mingeid takistusi väljalskegaaside teel kaanest turbosse endas kujutab?
Minu idee kohaselt, et kõikidest silindritest võimalikult ühtlaselt vlgaasid väljuksid, peaks sondi paigaldama vl kollesse kohta, kus kõik silindrid kokku saavad - on mul õigus?

Postitatud: 07.01.2007 22:10
Postitas Mihkel
See pea olematu jupp mis kolle seinast gaasidele paljastatud nüüd vaevalt mingit takistust osutab.
Pigem võiks ta olla kohapeal, kus temperatuurid eri silindritest on ühtlustunud.

Postitatud: 08.01.2007 0:12
Postitas tt
Ei saa aru sinu mõttest "olematu jupp" :(
Kui sond ise on 10 cm pikk siis see 3-4 mm, mis kolle seina paksus on, ei muuda sondi küll olematuks jupiks - kas seda võib siis lühemaks lõigata?

Postitatud: 08.01.2007 0:46
Postitas mulk
No just sinna "collectori" see sond paigutada tulebki, et kogu tuli asjale peale käiks. Nagu mainisin, siis olen näinud lahendust, kus turbiinikojale on puuritud sondiava. Ja kui ma asjast õieti aru olen saanud, siis seda nn. andurit ei pea tervenisti üldse tulekätte pistma.

Postitatud: 08.01.2007 0:54
Postitas Mihkel
Ma enne mainisin sulle seda, et ametlikult on ette nähtud ainult 3mm kollektori sisemisest seinast gaaside poole selle sondi ots.
Ehk siis sond on ainult 3mm kollektori sees mitte 10cm.
Ära küsi minu käest miks nad selle sondi 100x pikema teinud on.

The sensor comes with a threaded bung to make fitting easier, it should be fitted into the exhaust manifold or turbo housing no more than 50cm from the exhaust port.
With turbocharged engines you must fit your sensor before the turbine. The supplied sensor should be considered a consumable and will degrade over time as the sensor ionises.
To achive the best trade off between speed and accuracy against longevity the probe should not extend no more than 3mm past the end of the bung.


Lühemaks ma ei soovita seda sondi lõigata kuna seal sees on mingi valge puru.
Samas sond töötab peale lõikumist edasi nagu on testitud, kuid siiski mina teda ei lõikaks.
Painuta ta parem kuskile kõrvale ära, nagu Kuuno seda tegi.

Postitatud: 08.01.2007 1:22
Postitas henri
Audi 2.7 biturbo mootoril on ka sellised pikad painutatud sondid kui ma õigesti mäletan.

Kas selline lahendus näidu täpsusele negatiivselt ei saa mõjuda?

Postitatud: 08.01.2007 10:31
Postitas tt
ADU kollektor on sellise ehitusega, et sinna, kus 5 kanalit kokku saavad, ei ole võimalik sondile pesa ehitada.
Eks tuleb midagi ikka välja mõelda, et sondi enne turbot saaks paigaldada.

Postitatud: 08.01.2007 11:17
Postitas Offroader
Originaalis on vist kollektori mutrite all ju mingi ca 2mm paksud seibid. Neid ei pannud tagasi?

Postitatud: 08.01.2007 11:47
Postitas tt
Ei - panime uued tikkpoldid ja mutrid ja sellele kompotile neid seibe enam vahele ei käi (vaata pilte ja kujuta ette, kui mitu keeret saaksid mutreid kinni keerata kui seal veel 2 mm seibid vahel oleks).