Audi S2 2,2T q ABY´93 - TT
Mis kood sul seal väljalaskekollektori peal oli?
Kui mu spekulatsioonid paika peavad, siis hiinapoisid oskavad päris hästi asja järgi teha, aga nohh, see vast polegi nii oluline.
jõudu, palju raha ja väga mõistvat naist sulle
edit: ja kuhu sa EGT anduri paned? .. kui peale turbiini, siis peaks arvestama vist ca 100C' madalama näiduga ... nohh, hetkel asi sul veel nö. poolik, parem oleks, kui ta on ikka kollektoris, või siis turbiinikojas.
aa ja sorry, juba märkasin, et kollektori külge see plaanis oligi
Kui mu spekulatsioonid paika peavad, siis hiinapoisid oskavad päris hästi asja järgi teha, aga nohh, see vast polegi nii oluline.
jõudu, palju raha ja väga mõistvat naist sulle

edit: ja kuhu sa EGT anduri paned? .. kui peale turbiini, siis peaks arvestama vist ca 100C' madalama näiduga ... nohh, hetkel asi sul veel nö. poolik, parem oleks, kui ta on ikka kollektoris, või siis turbiinikojas.
aa ja sorry, juba märkasin, et kollektori külge see plaanis oligi

audi 2.2Tq 670hj 780nm, no nos, no alco
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211
Huvitav kust (millise riigi Audi esindusest) saaks osta "õiget" ADU vl kollektorit?
EGT sond tuleb jah kahjuks peale turbot ja arvestada tulebki a´100 kraadi madalama näiduga.
ADU kollel ei ole kohta kuhu 100 mm pikk sond istutada
EGT sond tuleb jah kahjuks peale turbot ja arvestada tulebki a´100 kraadi madalama näiduga.
ADU kollel ei ole kohta kuhu 100 mm pikk sond istutada

Viimati muutis tt, 07.01.2007 22:08, muudetud 1 kord kokku.
Kui nüüd selle kella manuali lugeda, siis peab see sond olema ainult 3mm kolle servast eemal, et ta ka pikaajaliselt oma täpsuse säilitaks.
Seda sondi võid sa ka painutada, kui tegu sama sondiga, mis VEMS-i lehel müügis.
Kuuno autol sai painutatud ja nii see installitud ja töötab tal vist see ilusti.
Seda sondi võid sa ka painutada, kui tegu sama sondiga, mis VEMS-i lehel müügis.
Kuuno autol sai painutatud ja nii see installitud ja töötab tal vist see ilusti.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Mul tegelikult selline küss, et kas see sondijurakas keset vl kollet ka mingeid takistusi väljalskegaaside teel kaanest turbosse endas kujutab?
Minu idee kohaselt, et kõikidest silindritest võimalikult ühtlaselt vlgaasid väljuksid, peaks sondi paigaldama vl kollesse kohta, kus kõik silindrid kokku saavad - on mul õigus?
Minu idee kohaselt, et kõikidest silindritest võimalikult ühtlaselt vlgaasid väljuksid, peaks sondi paigaldama vl kollesse kohta, kus kõik silindrid kokku saavad - on mul õigus?
See pea olematu jupp mis kolle seinast gaasidele paljastatud nüüd vaevalt mingit takistust osutab.
Pigem võiks ta olla kohapeal, kus temperatuurid eri silindritest on ühtlustunud.
Pigem võiks ta olla kohapeal, kus temperatuurid eri silindritest on ühtlustunud.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
No just sinna "collectori" see sond paigutada tulebki, et kogu tuli asjale peale käiks. Nagu mainisin, siis olen näinud lahendust, kus turbiinikojale on puuritud sondiava. Ja kui ma asjast õieti aru olen saanud, siis seda nn. andurit ei pea tervenisti üldse tulekätte pistma.
audi 2.2Tq 670hj 780nm, no nos, no alco
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211
Ma enne mainisin sulle seda, et ametlikult on ette nähtud ainult 3mm kollektori sisemisest seinast gaaside poole selle sondi ots.
Ehk siis sond on ainult 3mm kollektori sees mitte 10cm.
Ära küsi minu käest miks nad selle sondi 100x pikema teinud on.
The sensor comes with a threaded bung to make fitting easier, it should be fitted into the exhaust manifold or turbo housing no more than 50cm from the exhaust port.
With turbocharged engines you must fit your sensor before the turbine. The supplied sensor should be considered a consumable and will degrade over time as the sensor ionises.
To achive the best trade off between speed and accuracy against longevity the probe should not extend no more than 3mm past the end of the bung.
Lühemaks ma ei soovita seda sondi lõigata kuna seal sees on mingi valge puru.
Samas sond töötab peale lõikumist edasi nagu on testitud, kuid siiski mina teda ei lõikaks.
Painuta ta parem kuskile kõrvale ära, nagu Kuuno seda tegi.
Ehk siis sond on ainult 3mm kollektori sees mitte 10cm.
Ära küsi minu käest miks nad selle sondi 100x pikema teinud on.
The sensor comes with a threaded bung to make fitting easier, it should be fitted into the exhaust manifold or turbo housing no more than 50cm from the exhaust port.
With turbocharged engines you must fit your sensor before the turbine. The supplied sensor should be considered a consumable and will degrade over time as the sensor ionises.
To achive the best trade off between speed and accuracy against longevity the probe should not extend no more than 3mm past the end of the bung.
Lühemaks ma ei soovita seda sondi lõigata kuna seal sees on mingi valge puru.
Samas sond töötab peale lõikumist edasi nagu on testitud, kuid siiski mina teda ei lõikaks.
Painuta ta parem kuskile kõrvale ära, nagu Kuuno seda tegi.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.