Air/Fuel Gauge

Kõik muu mis mujale ei sobi !

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

creese
Postitusi: 205
Liitunud: 28.12.2004 15:29

Postitus Postitas creese »

keegi võiks mulle kah af kella valmistada ;)
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

aga küsi panter'i käest, äkki ta ärib omavalmistatud kella sulle 8)
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Kasutaja avatar
olaf
Postitusi: 14
Liitunud: 20.02.2005 22:13
Asukoht: Tln

Postitus Postitas olaf »

Panin täna DIY a/f kella külge.
Töötab ilusti. Kasutasin põhimõtteliselt sama skeemi, mis paar lehte tagasi välja toodi. Omaltpoolt lisasin veel dot/bar mode'i lüliti ja ühtteist veel.

Alustuseks trimmisin potekatega vahemiku 0.0v kuni 1.0v.
Ei oleks arvanud et segu nii suures vahemikus kõigub. Ühtlaselt sõites käib lambda suhteliselt kiirelt o.2-0.8v vahel üles alla. WOT püsib muutumatult 0.9v. Rikas või mis. Igaksjuhuks kontrollin mõni päev testriga voldi näidud veel üle.
RedZone
Kasutaja avatar
ranz
Postitusi: 423
Liitunud: 13.12.2004 14:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas ranz »

Omal ka isetehtud kell peal (ca 100.- läks asi maksma) vahemik milles tavasõidul asi liigub on 0-0,7(8 )V ning kiirendamisel täisgaasiga 0,7(8 ) peal.
To olaf: 0,9V oleks nagu natuke rikas juba jah.
Tekib kindlasti küsimus milleks vabalthingavale (mis mul hetkel kahjuks/õnneks on) selline vidin üldse teha? niisama nokitsemisena sai ette võetud, et erilist mõtet ei olegi:P
Ja kell on tehtud originaali sarnane, et mitte ledid niisama miski plaaditüki peal reas, vaid sai võetud miski veneaegne Ampermeetri kopsik, selle sisu välja visatud ja sinna sisse siis ehitatud see AF... peale vaja veel korralikum kleeps panna mis neid alasid seal nagu näitab, hetkel seal proovina miski käkerdis.
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
Vasta