Mitsubishi Evo IX '06 - peepp
Ilma porilapakateta loobib nii või teisiti üpris lühikese ajaga tiivakoopaservad ja põhja alt esi- ja tagaratta vaheliselt alat värvi-mastiksi maha.
Kui oled lamellrehvi kasutaja, siis miks naastrehvid. Sellise veoskeemiga autole küll mingit karjuvat vajadust naastude järele ei ole. Pealegi ei püsi nad seal eriti sees nagunii ning värvkatet ja mastiksit kulutab nendega kahekordse kiirusega.
Kui oled lamellrehvi kasutaja, siis miks naastrehvid. Sellise veoskeemiga autole küll mingit karjuvat vajadust naastude järele ei ole. Pealegi ei püsi nad seal eriti sees nagunii ning värvkatet ja mastiksit kulutab nendega kahekordse kiirusega.
Vaidleks sulle naastu teemal vastu.
Nagu ma aru olen saanud siis Peep kasutab antud autot hobisõidukina (loe auto saab kindlasti mõnd kurvilist "klaasist" metsavaheteed ja jäärada tunda).
Pigem nõuab 4WD auto just väga korraliku naastu - lamelliga ei ole jäärajal 4WD puhul midagi teha sest külgpidamine praktiliselt puudub (mõtle sellele, millises suunas mõjuvad 4WD veoskeemi puhul inertsjõud).
Nagu ma aru olen saanud siis Peep kasutab antud autot hobisõidukina (loe auto saab kindlasti mõnd kurvilist "klaasist" metsavaheteed ja jäärada tunda).
Pigem nõuab 4WD auto just väga korraliku naastu - lamelliga ei ole jäärajal 4WD puhul midagi teha sest külgpidamine praktiliselt puudub (mõtle sellele, millises suunas mõjuvad 4WD veoskeemi puhul inertsjõud).
Inertsjõud mõjuvad täpselt ühesuguse jõu ja suunaga olenemata sellest kas autol on alla lamell- või naastrehvid. Naast loomulikult peab veidi (kui räägime tänavanaastust) paremini kiilasjääl ja kui käid seal sekundeid taga ajamas. Samas pole tänavanaastul pikka pidu, kui käid tõesti kogu aeg neid sekundeid taga ajamas. Ka tänaval sõites pole neil pikka pidu sellise auto all.
Kui me räägime sekundite tagajamisest kiilasjääl, siis on nagu üpris loogiline teema piigid, need PEAVAD tõseti ka jää peal. Lumise jää peal sõltud rohkem oskustest ja nii mõnigi lamellivend teeb naastumehele ära.
Kui me räägime sekundite tagajamisest kiilasjääl, siis on nagu üpris loogiline teema piigid, need PEAVAD tõseti ka jää peal. Lumise jää peal sõltud rohkem oskustest ja nii mõnigi lamellivend teeb naastumehele ära.

Porilapakad tulevad kevadel, jäärajal pole neil efekti ja kinnijäämise korral kipuvad küljest tulema. Igapäevast kasutust see auto saab minimaalselt.
Ja nagu tt ütles, lamelliga on nutune jäärada sõita - eriti veel konkreetse autoga. Isegi tänavasõidu nael on pigem auto narrimine aga selline on momendi kompromiss.
Edit: kuna naelad juba olemas ja autol all, siis pole mõtet pikalt spekuleerida kaua nad kestavad eks ma kevadel annan teada.
Ja nagu tt ütles, lamelliga on nutune jäärada sõita - eriti veel konkreetse autoga. Isegi tänavasõidu nael on pigem auto narrimine aga selline on momendi kompromiss.
Edit: kuna naelad juba olemas ja autol all, siis pole mõtet pikalt spekuleerida kaua nad kestavad eks ma kevadel annan teada.
-
- Postitusi: 570
- Liitunud: 22.12.2004 10:17
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Võin omast kogemusest öelda et täispiigiga on suht igav sõita! Vähemalt kui pead autot veidi säästma! Sõitmaõppimiseks on need just parimad variandid mis sul hetkel all on, sealt edasi võiks juba proovida väiksemat rehvi ja titepiiki!
Markus
Markus
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
Eile just olin Harju KEK'is ja vaatasin kuidas neid autosid kruusal kasutamiseks ette valmistatakse. Minu auto puhul midagi sellist plaanis pole ehk kruusa peal võtame rahulikumalt.
Auto tuli tehasest rehviparanduskomplektiga, mis on üks paras jama meie oludes. Raidami käest õnnestus hankida õhuke tagavararatas ja nüüd saab ka tõsisema rehvivigastusega omal jalal teelt ära.

Auto tuli tehasest rehviparanduskomplektiga, mis on üks paras jama meie oludes. Raidami käest õnnestus hankida õhuke tagavararatas ja nüüd saab ka tõsisema rehvivigastusega omal jalal teelt ära.
Sellele vaidleks ka veidi vastu, et porilapakatest pole jäärajal abi. Ma tean tegelasi, kes on omal jäärajal summuti mõlki või lausa auklikuks sõitnud rattaste alt lendavatest jäätükkidest. Aga see oht kummitab vast rohkem piigiga või siis kruusal hullates.
Vot sellel vaidleks ka vastu kuna mul olid sparco lapakad all, kuna nende pind on piisavalt libe siis ei jää sinna mingit jääkamakat külge kuna kõik sodi mis sinna lendab libiseb maha!
-
- Postitusi: 133
- Liitunud: 29.11.2004 16:18
See võimendite istme alla paigutamine on jah küllaltki praktiline ja ruumisäästev, samuti on sinna suur võimalus rca ilma häireteta viia.
Ise olen igaks juhuks selliste lahenduste puhul võimendid istme alusraami alla kinnitanud ja vähemalt väiksemate 4x4sõitude ajal pole midagi juhtunud ja ei juhtu ka kui võim ainult "vaiba küljes", 64km/h seina panek oleks muidugi teine teema, võim mis kaalub 5+kg ja ainult vaiba taga kinni on....
Velg on tõesti kena, õnneks/kahjuks mitte ka väga odav
Suured need evo esimesed kettad on, võrreldes audi omadega näiteks.
Ise olen igaks juhuks selliste lahenduste puhul võimendid istme alusraami alla kinnitanud ja vähemalt väiksemate 4x4sõitude ajal pole midagi juhtunud ja ei juhtu ka kui võim ainult "vaiba küljes", 64km/h seina panek oleks muidugi teine teema, võim mis kaalub 5+kg ja ainult vaiba taga kinni on....
Velg on tõesti kena, õnneks/kahjuks mitte ka väga odav
Suured need evo esimesed kettad on, võrreldes audi omadega näiteks.

Ketta absoluutne suurus ei määra just väga palju, rohkem ikka pidurduspind ja nagu pildilt näha, on see Audi omadega võrreldes märgatavalt suurem.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Mis pildilt Sa sellist asja näed - RS6'l on ees 8 kolviga sadulad, milles 4 klotsi haaravad 365mm ketast. Mis valemiga Evo IX 4 kolviga 320mm pidurite kontaktpind märgatavalt suurem saab olla? Ehk ainult auto massi suhtes arvestatuna, kuid sellisest koefitsendist ma pole siiani kuulnud.Raceboy kirjutas:Ketta absoluutne suurus ei määra just väga palju, rohkem ikka pidurduspind ja nagu pildilt näha, on see Audi omadega võrreldes märgatavalt suurem.
Kui tavanaastuga sõitmine igavaks läheb ja aeg piikidele küpseks saab, siis tuleb ilmselt mingi väikeste pidurite komplekt muretseda. STi'l on 15" velje jaoks ette vaja teised pidurid panna - tagumisi suporteid tuleb veidikene pealt õhemaks lihvida lihtsalt. Evo IX puhul ilmselt tuleb ka tagumised vahetada...
[url=http://www.hot.ee/zernask]Liikurid[/url]
Ma pakun ka, et kui Evo'le RS6 pidurid panna, siis oleks juba päris ringrajakõlbulik setup. Muidu, Brembo toodang on mõlemal all.
Võimendi kinnituse turvalisuse pärast eriti ei muretse, ettepoole ta ei saa liikuda sealt.
Joel, Evo'l ei ole vaja tagapiduritega midagi teha aga muidu see rallisetup on arvestatav väljaminek, pidurid üksi maksavad 32 k. + veljed & rehvid ja kuna läheb kihutamiseks siis ka põhjakaitsed jne. Peaksin poole kohaga autosportlaseks hakkama aga selleks pole lihtsalt aega momendil. Kaugema tuleviku suhtes ei ole loomulikult midagi välistatud.
Võimendi kinnituse turvalisuse pärast eriti ei muretse, ettepoole ta ei saa liikuda sealt.
Joel, Evo'l ei ole vaja tagapiduritega midagi teha aga muidu see rallisetup on arvestatav väljaminek, pidurid üksi maksavad 32 k. + veljed & rehvid ja kuna läheb kihutamiseks siis ka põhjakaitsed jne. Peaksin poole kohaga autosportlaseks hakkama aga selleks pole lihtsalt aega momendil. Kaugema tuleviku suhtes ei ole loomulikult midagi välistatud.
