Mitsubishi Evo IX '06 - peepp

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Ar21
Postitusi: 267
Liitunud: 24.03.2006 12:23

Postitus Postitas Ar21 »

Ilma porilapakateta loobib nii või teisiti üpris lühikese ajaga tiivakoopaservad ja põhja alt esi- ja tagaratta vaheliselt alat värvi-mastiksi maha.
Kui oled lamellrehvi kasutaja, siis miks naastrehvid. Sellise veoskeemiga autole küll mingit karjuvat vajadust naastude järele ei ole. Pealegi ei püsi nad seal eriti sees nagunii ning värvkatet ja mastiksit kulutab nendega kahekordse kiirusega.
tt
Postitusi: 285
Liitunud: 08.02.2005 17:06
Asukoht: TLN

Postitus Postitas tt »

Vaidleks sulle naastu teemal vastu.
Nagu ma aru olen saanud siis Peep kasutab antud autot hobisõidukina (loe auto saab kindlasti mõnd kurvilist "klaasist" metsavaheteed ja jäärada tunda).
Pigem nõuab 4WD auto just väga korraliku naastu - lamelliga ei ole jäärajal 4WD puhul midagi teha sest külgpidamine praktiliselt puudub (mõtle sellele, millises suunas mõjuvad 4WD veoskeemi puhul inertsjõud).
Ar21
Postitusi: 267
Liitunud: 24.03.2006 12:23

Postitus Postitas Ar21 »

Inertsjõud mõjuvad täpselt ühesuguse jõu ja suunaga olenemata sellest kas autol on alla lamell- või naastrehvid. Naast loomulikult peab veidi (kui räägime tänavanaastust) paremini kiilasjääl ja kui käid seal sekundeid taga ajamas. Samas pole tänavanaastul pikka pidu, kui käid tõesti kogu aeg neid sekundeid taga ajamas. Ka tänaval sõites pole neil pikka pidu sellise auto all.
Kui me räägime sekundite tagajamisest kiilasjääl, siis on nagu üpris loogiline teema piigid, need PEAVAD tõseti ka jää peal. Lumise jää peal sõltud rohkem oskustest ja nii mõnigi lamellivend teeb naastumehele ära. ;)
peepp
Postitusi: 129
Liitunud: 09.10.2006 14:47
Asukoht: Saue
Kontakt:

Postitus Postitas peepp »

Porilapakad tulevad kevadel, jäärajal pole neil efekti ja kinnijäämise korral kipuvad küljest tulema. Igapäevast kasutust see auto saab minimaalselt.

Ja nagu tt ütles, lamelliga on nutune jäärada sõita - eriti veel konkreetse autoga. Isegi tänavasõidu nael on pigem auto narrimine aga selline on momendi kompromiss.

Edit: kuna naelad juba olemas ja autol all, siis pole mõtet pikalt spekuleerida kaua nad kestavad eks ma kevadel annan teada.
Audiophile
Postitusi: 570
Liitunud: 22.12.2004 10:17
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas Audiophile »

Võin omast kogemusest öelda et täispiigiga on suht igav sõita! Vähemalt kui pead autot veidi säästma! Sõitmaõppimiseks on need just parimad variandid mis sul hetkel all on, sealt edasi võiks juba proovida väiksemat rehvi ja titepiiki!

Markus
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
Ar21
Postitusi: 267
Liitunud: 24.03.2006 12:23

Postitus Postitas Ar21 »

Sellele vaidleks ka veidi vastu, et porilapakatest pole jäärajal abi. Ma tean tegelasi, kes on omal jäärajal summuti mõlki või lausa auklikuks sõitnud rattaste alt lendavatest jäätükkidest. Aga see oht kummitab vast rohkem piigiga või siis kruusal hullates.
peepp
Postitusi: 129
Liitunud: 09.10.2006 14:47
Asukoht: Saue
Kontakt:

Postitus Postitas peepp »

Eile just olin Harju KEK'is ja vaatasin kuidas neid autosid kruusal kasutamiseks ette valmistatakse. Minu auto puhul midagi sellist plaanis pole ehk kruusa peal võtame rahulikumalt. 8)

Auto tuli tehasest rehviparanduskomplektiga, mis on üks paras jama meie oludes. Raidami käest õnnestus hankida õhuke tagavararatas ja nüüd saab ka tõsisema rehvivigastusega omal jalal teelt ära.
silvers
Postitusi: 33
Liitunud: 11.09.2006 14:58

Postitus Postitas silvers »

Sellele vaidleks ka veidi vastu, et porilapakatest pole jäärajal abi. Ma tean tegelasi, kes on omal jäärajal summuti mõlki või lausa auklikuks sõitnud rattaste alt lendavatest jäätükkidest. Aga see oht kummitab vast rohkem piigiga või siis kruusal hullates.


Vot sellel vaidleks ka vastu kuna mul olid sparco lapakad all, kuna nende pind on piisavalt libe siis ei jää sinna mingit jääkamakat külge kuna kõik sodi mis sinna lendab libiseb maha!
Ar21
Postitusi: 267
Liitunud: 24.03.2006 12:23

Postitus Postitas Ar21 »

a mis nende porilapakate ülesanne siis oleks, kui mitte rattaste alt lendava sodi kinnipidamine, et see vastu autopõhja, külgi ja tiivakoopaservi (või vastu tagasõitvat autot) ei lendaks ? Ja see oleks ju üpris jama, kui kõik sodi, mis rataste alt lendab porilapakete külge kinni jääks !? :shock:
silvers
Postitusi: 33
Liitunud: 11.09.2006 14:58

Postitus Postitas silvers »

Eks need ole autost kõike muu jama eemale juhtimiseks. offtopic
ahto42
Postitusi: 598
Liitunud: 24.07.2006 12:25
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas ahto42 »

krt te nagu haiged FIA kohtunikud kes solbergi'le trahvi tegid, kui ta autol need porikad puudusid, *** mai või, laske inimesel rahus sõita
rookierice
Postitusi: 133
Liitunud: 29.11.2004 16:18

Postitus Postitas rookierice »

See võimendite istme alla paigutamine on jah küllaltki praktiline ja ruumisäästev, samuti on sinna suur võimalus rca ilma häireteta viia.
Ise olen igaks juhuks selliste lahenduste puhul võimendid istme alusraami alla kinnitanud ja vähemalt väiksemate 4x4sõitude ajal pole midagi juhtunud ja ei juhtu ka kui võim ainult "vaiba küljes", 64km/h seina panek oleks muidugi teine teema, võim mis kaalub 5+kg ja ainult vaiba taga kinni on....

Velg on tõesti kena, õnneks/kahjuks mitte ka väga odav
Suured need evo esimesed kettad on, võrreldes audi omadega näiteks. :roll:
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Ketta absoluutne suurus ei määra just väga palju, rohkem ikka pidurduspind ja nagu pildilt näha, on see Audi omadega võrreldes märgatavalt suurem.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Joel
Postitusi: 109
Liitunud: 29.11.2004 18:45
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Joel »

Raceboy kirjutas:Ketta absoluutne suurus ei määra just väga palju, rohkem ikka pidurduspind ja nagu pildilt näha, on see Audi omadega võrreldes märgatavalt suurem.
Mis pildilt Sa sellist asja näed - RS6'l on ees 8 kolviga sadulad, milles 4 klotsi haaravad 365mm ketast. Mis valemiga Evo IX 4 kolviga 320mm pidurite kontaktpind märgatavalt suurem saab olla? Ehk ainult auto massi suhtes arvestatuna, kuid sellisest koefitsendist ma pole siiani kuulnud.

Kui tavanaastuga sõitmine igavaks läheb ja aeg piikidele küpseks saab, siis tuleb ilmselt mingi väikeste pidurite komplekt muretseda. STi'l on 15" velje jaoks ette vaja teised pidurid panna - tagumisi suporteid tuleb veidikene pealt õhemaks lihvida lihtsalt. Evo IX puhul ilmselt tuleb ka tagumised vahetada...
[url=http://www.hot.ee/zernask]Liikurid[/url]
peepp
Postitusi: 129
Liitunud: 09.10.2006 14:47
Asukoht: Saue
Kontakt:

Postitus Postitas peepp »

Ma pakun ka, et kui Evo'le RS6 pidurid panna, siis oleks juba päris ringrajakõlbulik setup. Muidu, Brembo toodang on mõlemal all.

Võimendi kinnituse turvalisuse pärast eriti ei muretse, ettepoole ta ei saa liikuda sealt.

Joel, Evo'l ei ole vaja tagapiduritega midagi teha aga muidu see rallisetup on arvestatav väljaminek, pidurid üksi maksavad 32 k. + veljed & rehvid ja kuna läheb kihutamiseks siis ka põhjakaitsed jne. Peaksin poole kohaga autosportlaseks hakkama aga selleks pole lihtsalt aega momendil. Kaugema tuleviku suhtes ei ole loomulikult midagi välistatud. ;)
Vasta