3. leht 3-st

Postitatud: 11.11.2007 18:52
Postitas jeff01
Laisu kirjutas:kui soovitake nö tavalisi amorte, siis soovitan jällegi sacs-i, olen suht palju nendega kokku puutunud ning ei oska midagi halba öelda.
ilmselt oled siis kokku puutunud vaid sacsi gaasikatega kuna minul oli jube kogemus sacsi õlikatega.
Kuna minu autotootja noid ette näeb ja nad on ka odavad siis sai need originaal õli sacsid ostetud ja midagi proovimata ka alla pandud (Ikkagi uued ja karbist ju) peale esimest proovisõitu arvasin et nüüd on küll midagi väga perses ja kontrollisin et ega amordid pole püstakust välja tulnud (kartsiun lahtist mutrit) aga seda polnud, sild oli nii nagu peab aga auto ujus meeletult ja seda oli tunda juba lubatud sõidukiirusel. (Lugu oli umbes 3x hullem kui mu vanade amortidega) Sai veel sildki paika pandud aga miskit ei muutnud, üle 140 juba lihtsalt ei julgenud sõita isegi seal kus 200ga sõidetud. Autot nurgast õõtsutades oli tunne et amorte polegi kuna se õõtsus 3-4 veel järgi peale lahti laskmist ja käega jõudsin teda oma väikese kehakaalu juures ~10 cm üles alla õõtsutada.
Näitasin autot sachsi garantii esindajale ja ütles kohe et se ikka väga pehme ja ilmselt praak ning soovitas alt võtta ja ringi vahetada.
Võtsin siis amordid alt ja tõesti nagu jalgratta pumbad ja tunda ka tühimikke lõppudes...peale pikemat seismist kadus tühimik alles peale minutilist liigutamist. Viisin nad siis poodi kus uued juba ootasid ja oh imet, uued seal pakis olid täpselt samasugused pumbad :? Kui müüjal palusin käega liigutada ütles et se tühimik pole probleem et kõik on sellised aga samas tõdes et auto oli pehme ja amordistendi lehel näitas haarduvust 50% lähedal.
Lõpuks anti mulle vastu sama tootja veidi kallimad Gaasikad ja katsusin ka noid käega ning tugevuse vahe oli liialdamata 2-3 korda, amordistendis pole veel uutega käinud aga teel püsivus pole võrreldav.
Konide kohta niipalju et kusagilt silma jäänud et ei kesta nii pikalt kui mitte reguleeritavad tavaamordid. (võibolla pole see õige jutt) Aga ei näe mõtet kallistel reguleeritavatel, kui ei osata neid isegi mitte reguleerida ja ei osata midagi neist tahta. mõtlen seda et lihtsalt reguleerimisel pole mõtet kui oma autot väga hästi ei tunta ja vahepeal samades oludes ei sõideta või amordistendis ei võrdsustata..
Oma praegusel autol olid taga punased konid ja lõpetasid töölepingu nii et jäid kinni ja kolisesid seespidiselt (tegid sellist häält et justkui otsapuks oleks läbi olnud) stendis olid nad väga erinevalt kulund ja alla normaalse aga samas olid nad vägagi jäigad veel....ei teagi mda sest nüüd arvata.
Praegu on seal samas tagasillal jälle täpselt samad amordid kuna sain nad odavalt kasutatud kujul seniks, kuni välja mõtlen mis amorte vajan ning raha kogun.

Postitatud: 11.11.2007 19:33
Postitas puna
Koni puhul on oluline, et neid paigast ära ei keera juba enne allapanekut.

Postitatud: 11.11.2007 22:53
Postitas cartman
tulles siis minu kys juurde et kas peab midagi tegema kui uuena regul amordid alla panna v mitte?

Postitatud: 11.11.2007 23:30
Postitas Mihkel
Mina olen algul mõni tuhat kilomeetrit kõige pehmemas asendis sõitnud, et amordid sisse töötaksid.
Samas Eesti teedel piisab ka ilmselt paarisaja kilomeetri läbimisest sest Eestis ei ole mitte teed vaid KUUMAASTIK.

Postitatud: 12.11.2007 0:31
Postitas cartman
kui on astmed 1-8 siis kas pehme on 1 v 8?

Postitatud: 12.11.2007 0:36
Postitas Mihkel
käega tunned ära enne alla installimist.
Ma eeldaks, et 1 on pehme ja 8 jäik.

Postitatud: 14.11.2007 17:07
Postitas Ar21
Mis tähendab, et paigast ära ei keera enne allainstallimist ?
Mida seal keerata on peale jäikuse, regukleeritavatel KONIdel.
Alguses olid nad minu mäletamist mööda kõige pehmemas asendis. Õpetuses pole midagi öeldud, et ei tohiks enne allapanekut keerata või peaks sissesõitma mingis asendis jne. Kuna KONI kollased on padrunamordid, siis koliseb tihti vana amordi kesta sees see Koni padrun, kui pole hästi installitud. Just ülemine serv.

Sama asi Kyb AGX-idega. Ühed mul ees ja teised taga.

Pole ka vastupidavusega probleeme olnud siiani. Konid on taga olnud juba mitu aastat.

Postitatud: 14.11.2007 17:32
Postitas citizen
Endal taga mitu aastat all romulast ostetud kollased Konid, ja eile ülevaatusel amorditest näitas mõlemal üle 90% alles :-D
Maksid nad muidu seal 100eeku tükk 8)

Edit: kirjavead

Postitatud: 14.11.2007 19:20
Postitas jeff01
lisaksin ka selle, et praegu alla olevad punased konid hakkasid samuti kolisema külmaga :(

Postitatud: 14.11.2007 19:20
Postitas puna
Paigast keeramisega mõtlesin seda, et erinevas asendis mõlemad.
Pidev probleem sellega, et töömehed ei jaga asja.
Siin foorumis ei tohiks seda häda küll olla, et üks 1 ja teine 8 astmes.

Postitatud: 15.11.2007 19:07
Postitas Jaan
Noh, aga kollastel konidel on kaasas ju ka "võti". Keerad peale installi mõlemad amordid emba-kumba poole põhja ja sealt siis sama arvu pöördeid või kraade tagasi mõlemal amordil. Või kuidas seal veel neid siis paika või paigast saab keerata :roll: