Postitatud: 11.11.2007 18:52
ilmselt oled siis kokku puutunud vaid sacsi gaasikatega kuna minul oli jube kogemus sacsi õlikatega.Laisu kirjutas:kui soovitake nö tavalisi amorte, siis soovitan jällegi sacs-i, olen suht palju nendega kokku puutunud ning ei oska midagi halba öelda.
Kuna minu autotootja noid ette näeb ja nad on ka odavad siis sai need originaal õli sacsid ostetud ja midagi proovimata ka alla pandud (Ikkagi uued ja karbist ju) peale esimest proovisõitu arvasin et nüüd on küll midagi väga perses ja kontrollisin et ega amordid pole püstakust välja tulnud (kartsiun lahtist mutrit) aga seda polnud, sild oli nii nagu peab aga auto ujus meeletult ja seda oli tunda juba lubatud sõidukiirusel. (Lugu oli umbes 3x hullem kui mu vanade amortidega) Sai veel sildki paika pandud aga miskit ei muutnud, üle 140 juba lihtsalt ei julgenud sõita isegi seal kus 200ga sõidetud. Autot nurgast õõtsutades oli tunne et amorte polegi kuna se õõtsus 3-4 veel järgi peale lahti laskmist ja käega jõudsin teda oma väikese kehakaalu juures ~10 cm üles alla õõtsutada.
Näitasin autot sachsi garantii esindajale ja ütles kohe et se ikka väga pehme ja ilmselt praak ning soovitas alt võtta ja ringi vahetada.
Võtsin siis amordid alt ja tõesti nagu jalgratta pumbad ja tunda ka tühimikke lõppudes...peale pikemat seismist kadus tühimik alles peale minutilist liigutamist. Viisin nad siis poodi kus uued juba ootasid ja oh imet, uued seal pakis olid täpselt samasugused pumbad

Lõpuks anti mulle vastu sama tootja veidi kallimad Gaasikad ja katsusin ka noid käega ning tugevuse vahe oli liialdamata 2-3 korda, amordistendis pole veel uutega käinud aga teel püsivus pole võrreldav.
Konide kohta niipalju et kusagilt silma jäänud et ei kesta nii pikalt kui mitte reguleeritavad tavaamordid. (võibolla pole see õige jutt) Aga ei näe mõtet kallistel reguleeritavatel, kui ei osata neid isegi mitte reguleerida ja ei osata midagi neist tahta. mõtlen seda et lihtsalt reguleerimisel pole mõtet kui oma autot väga hästi ei tunta ja vahepeal samades oludes ei sõideta või amordistendis ei võrdsustata..
Oma praegusel autol olid taga punased konid ja lõpetasid töölepingu nii et jäid kinni ja kolisesid seespidiselt (tegid sellist häält et justkui otsapuks oleks läbi olnud) stendis olid nad väga erinevalt kulund ja alla normaalse aga samas olid nad vägagi jäigad veel....ei teagi mda sest nüüd arvata.
Praegu on seal samas tagasillal jälle täpselt samad amordid kuna sain nad odavalt kasutatud kujul seniks, kuni välja mõtlen mis amorte vajan ning raha kogun.