3. leht 5-st
Postitatud: 12.02.2008 21:51
Postitas Rommi
mulle sealt artiklist jäi meelde "sõber mihkel" :D
Postitatud: 12.02.2008 21:58
Postitas collaracer
Mihkel kirjutas:Artikklis nagu juttu eriti polnudki ju.
Tegelikult on sinna autosse vaeva päris palju läinud.
Suveks saab ehk uue korraliku väljalaskekolle ja suurema turbo ka installitud.
Siis saab vaikselt juba liikuma ka auto.
Sellised plaanid jah, aga kindlasti ei tohiks ära unustada sidurit ning ka sidestust teepinnaga.
Postitatud: 12.02.2008 22:09
Postitas Mihkel
Tarmot tundes ja ka ennast tundes

tahaks kõigepealt relvast suurema paugu kätte saada ja siis kähku veo-osa ka järgi aidata.
Siduriga otsib mõnipäev mida sinna soodsamalt aretada saaks

Mina enda aretatud 350nm taluva tutikana 1500.- krooni maksva siduriga olen küll rahul.
Ainuüksi SRE ketta eest küsitakse BMW-le ~5500.- eek, kui mingit firmakaupa kasutada.
Postitatud: 15.02.2008 0:08
Postitas eclipse
pluss korv veel natuke rohkemgi otsa, et asi ilusti tööle saada. Pidurimeistri karmimatest katetest ei tea keegi midagi?
Postitatud: 15.02.2008 1:04
Postitas collaracer
eclipse kirjutas:pluss korv veel natuke rohkemgi otsa, et asi ilusti tööle saada. Pidurimeistri karmimatest katetest ei tea keegi midagi?
Korra sai proovitud aastatid tagasi, aga kui ei ole korvi mis ketast kinni pigistaks, siis ei ole ka erilist tulemust.
Postitatud: 27.09.2008 3:44
Postitas Mihkel
Vahepeal projekt veidi edasi arenenud ja täna sai ka üle pika aja töö vilju veidi tunda
Vahepeal siis lisandunud:
* Scwitzer S2B turbo (60mm inducer, 70mm exducer)
* Custom split-pulse turbokollektor
* 3" otseläbi summuti
* 60mm Tial replica wastegate
* Sachs Race Engineering sidurikorv
* KEP 4 labaga leevenduseta siduriketas
* M20B20 modifitseeritud hooratas (5.5kg)
* 630cc/min@3.0bar Siemens Deka pihustid
Väike video ka testisõidust:
http://www.youtube.com/watch?v=tSGGJLhiYxo
Postitatud: 27.09.2008 14:50
Postitas $upr@
Hea video :D
Peale hääle seal suurt miskit muud pole.
Postitatud: 27.09.2008 15:00
Postitas Mihkel
Öösel ei saagi midagi seebikarbiga suurt filmida ja see ei olnud ka eesmärk.
IMO hääled ongi selle asja huvitavam pool.
Postitatud: 28.09.2008 21:26
Postitas TevoDekk
Hääletämber on tõesti-impressive

.
Postitatud: 29.09.2008 0:11
Postitas crisp
Eks kõik tarmo naabrid ole ka seda meelt

Postitatud: 29.09.2008 1:26
Postitas Mardo
mõnus spoolup

Postitatud: 29.09.2008 10:22
Postitas Mihkel
Õnneks me valisime veidi kõrvalisema koha testimiseks ja üritasime inimlikud olla inimeste unerahu häirimisega (ei põristanud 1h järjest, kuigi ka seal oli mõni elumaja läheduses)

Krt kui Kakumäe majade vahel sellist nalja teinud oleks, siis oleks Tarmo ilmselt kodust välja tõstetud
Antud hetkel oli asi kerges algseades (segu väga rikas, süüde tagasihoidlik), kuna ilmselt mujal kui Haapsalus seda autot seadistada ei saa.
Ka fuel cut-i sekkumist on kuulda.
Aga jah tahaks juba seadet näppida ja vaadata mida PerformanceBox näitab.
Postitatud: 29.09.2008 17:01
Postitas jannyy
Et tulemust saada, on ka korralikku rehvi vaja.
Tarmo, mis rehvid endale plaanid osta?
Me@ osales ka testlennul

Postitatud: 30.09.2008 8:07
Postitas collaracer
Kui aega sõitma minna, tuleks kindlasti soetada paar kortsrehve. Kuid selleni on pisut veel aega. Enne tuleb läbi viia mõned elutähtsad parandused auto kallal.
Postitatud: 30.10.2008 22:34
Postitas Mihkel
Täna siis tegelesime TKTK-s väikse dynosessiooniga.
Numbrid oleks võinud küll ju veidi paremad olla sellise turbiini ja rõhu kohta aga krt seda teab ka.
Täpsemalt näppida ei jõudnud, kuna kell lähenes sellele, et müra hakkab inimesi segama.
Algselt kui boost vahepeal korra spike-s ja süüde hiline oli tuli parimaks tulemuseks 240kw/326hj@5200rpm ja 444nm@5200rpm rattast (ülemine joon).
Boosti oli siis ~1.4-1.5bar antud koha peal, süüde lõpus 10 kraadi ainult ja segu 11.8-12.0
Alumisel joonel on boosti 1.3bar ja segu 10 lõpp 11 algus (siis sai kell palju).
Süüde seal alates 0.6bar-ist 6 kraadi varasem üle terve tabeli.
Alumine joon 228kw/310hj@5200rpm & 422nm@5100rpm rattast.
Mootorist siis ~ 276kw/375hj ja 510nm kui võtame ülekandekaoks 15%.
DynoMax-is oleks vast 400hj ja 550nm piir kätte saanud (rattast vastavalt vast 350hj ja 480nm),vähemalt kui võrrelda Lada dynotulemuste vahega.
