3. leht 8-st
Postitatud: 21.10.2007 22:44
Postitas ziim
Castrol RS 10W60
Postitatud: 22.10.2007 10:32
Postitas wirx
Motul 20w-60
igati rahul sellega...huvitaval kombel kadus mobil1 10w-40 suht kiirelt mootorist 1000km peale läks 300gr umbes...aga motulit valan ehk 5000km peale nii palju sisse.
Postitatud: 28.10.2007 13:49
Postitas vussu

Mina kasutan oma turbo diislis ainult
BARDAHL LDI C60 10W40 Diesel Oil ja on tõesti väga hea õli

Postitatud: 11.02.2008 18:17
Postitas Jürgen
Quaker state õli kasutan, keegi veel?
Postitatud: 15.02.2008 15:00
Postitas h4rz
Keegi Passat 1.8T-le oskab midagi soovitada ?
Postitatud: 16.02.2008 2:03
Postitas erik
soovitaks kasutada kvaliteetset õli, soovitavalt tootja poolt soovitatud viskoosuse vahemikus.
Postitatud: 06.04.2009 0:31
Postitas sallu
Mida arvata liquid moly 10w60st.. samuti soovitas üks tuntud rallisõitja lisada xadot ja x1r.. mõlemat et pidi mootorile head tegema... autoks siis bmw 4l v8
lisaks veel, et auto saab kõvasti piitsa
Postitatud: 06.04.2009 0:40
Postitas TURBOLOVER
kasutan mobili 0w40 4liitrit oli vist mingi 900 umbes!
TO Sallu ! mis su auto dynos näitas kah? Palju kätte said?
Postitatud: 06.04.2009 11:01
Postitas sallu
347hj ja kuna pihustid on pisikesed ja töötavad maksimumis siis nm tuli 414 ainult ... see viga saab nüüd parandatud. Aga kuidas selle õliga ikka on... siiamaani olen castrolit kasutanud, aga praegu avanes võimalus Liqui molyt saada väga väga hea hinnaga.
Postitatud: 06.04.2009 12:32
Postitas Siim
sallu kirjutas:Aga kuidas selle õliga ikka on... siiamaani olen castrolit kasutanud, aga praegu avanes võimalus Liqui molyt saada väga väga hea hinnaga.
Mihkel kirjutas:Lembit pakkus mulle ka seda Liqui Moly Race Tech-i.
Praegu kaalun kas valada Subaru mootorisse Castrol RS või Liqui Moly Race Tech GT1, mõlemad on 10W60 õlid.
Viskoosusandmed temperatuuridel on peaaegu samad, veidike Liqui Moly kasuks.
Ma loodan, et nad talvel liiga viskoossed pole.
Liqui Moly "pour point" on-35 ja Castrolil -40.
Ma ei kujuta ette, mida nad täpselt selle all mõtlevad.
Tavott ilsmelt mootoris just hästi ei ringle.
EDIT: Pour point on siis see, kui õli veel 5-e sekundi jooksul 90kraadi keeratud anumast välja voolab.
Kasutasin S14-s ja hetkel ka A4-s sees. probleeme pole olnud kummalgi selle õliga
Postitatud: 06.04.2009 12:35
Postitas topgear
Motul 20w-60
Postitatud: 06.04.2009 12:37
Postitas uzzac
valvoline 10w-60
Postitatud: 29.05.2009 21:20
Postitas Astrona
Nii, aga õpime vigadest ja räägime, mis õlidega meil mootorid kokku on läinud!
Võiks mainida ka muud võimalikud vea põhjused vms.
Adnoc 10w40 semi - kahed saaled

, ühel korral oli õli tase enne ootamatult alla normi vähenenud ja teisel korral võis olla praak kapremont - otseselt õli süüdistada ei saa, aga edaspidi kasutan Castrol, Valvoline või Motul.
Postitatud: 29.05.2009 21:26
Postitas puna
Kasutanud juba aastaid BP parimaid saadaolevaid õlisi.
Autol ka lonlife süsteem mis mõõdab ise mingeid asju seal ja tõstab langetab km vastavalt äranägemise järgi.
Postitatud: 29.05.2009 22:46
Postitas hents99
LE õlid. (Lubrication Engineers)
Mootorisse pole küll palju variante, kuid kõikvõimalikud muud sõlmed jäävad kõvade koormuste all kestma just nende õlidega.
Vabalthingava V8 mootorisse teen kohe testi ära. Automaatkasti sai proovitud erinevaid õlisid, LE jäi pidama, st ei libistanud, eks viga oli ka kastis endas.
Ise ei pea lugu kehvast kaubast, aga nime eest ma reeglina rohkem maksma ei hakka, eriti kui kõva nime taga on ka suhtkoht hädine toode.
Seda mitte ainult õlide kohta.