3. leht 5-st

Postitatud: 01.03.2005 9:24
Postitas Raceboy
Loodan uue ploki suveks aiste vahele saada. Nii 10 märtsi paiku peaksid Rootsist jõudma kohale sepistatud Mahle kolvid koos Moly rõngastega, samuti märtsi keskel saab lõpuks Cu-plokikaanetihendi(d) kätte. Siis ei tohiks kaua minna, töökojas vast paar päeva, kuni plokk O-ringitud saab ja kõik vajalikud lihvimised-puurimised tehtud. Suveks veel ilmselt ei jõua K26/27 hübriidi peale panna, aga ka Porsche K26 annab esialgu piisavalt puhumisjõudu. :)

Postitatud: 01.03.2005 15:19
Postitas Ints
tundub, et võib täitsa põnevaks minna.
Autosid eri marke ja see väga teretulnud
vanemad tegijad võiksid ka ikka jätkata!

Postitatud: 07.03.2005 0:34
Postitas crisp
paistab et üks e30 320 tuleb ka... :roll:

Postitatud: 07.03.2005 1:14
Postitas Miq
E30 318iT, ja mitte Touring, kuid jääb üldjuhul tänavale.. :roll:

Postitatud: 13.03.2005 22:18
Postitas forsin
riceboy kirjutas:See masin pidi ka mulle ammu ilma lutti andma muidu :lol: ....aga jah ei liigugi see

Samas võibolla on projektist loobutud või muud asjad käsil inimestel. Ega kogu elu ei piirdu pärsis kindlasti tuunimisega kellegil eestis 100% ulatuses.

BMW V8 4.0 on 286hj stock, ülelaadimisega on 400hj lihtne saavutada.

Samas saab 3.0 turbo japsist 400hj veel lihtsamalt (stock turbodega jne)

Ubbe teeb Lotus-Omegast tagasihoidliku u. 700hj pilli, mis jääb stock välimusega....see auto sõitis 12s stock mootori 377hj-ga
Liiga lihtsalt oletad ja unustad paljud põhitõed turbo+pikk kolvikäik aga lühikese käiguga BMV ei ole lihtne töö, lisaks pika klapi katte faasi suudab üle lüia ainult üksikud max kasudeguriga turbod .

Postitatud: 14.03.2005 9:17
Postitas Raceboy
riceboy kirjutas: Ubbe teeb Lotus-Omegast tagasihoidliku u. 700hj pilli, mis jääb stock välimusega....see auto sõitis 12s stock mootori 377hj-ga
Ei mäleta küll ühtegi võistlust, kus ta 12 sek aega oleks sõitnud. Pigem on ta alla oma igasuguse potentsiaali siiani sõitnud. Paranda mind, kui eksin. Lisaks see Skyline'i ümber käinud haip, millest lubati ei-tea-mis aega, kuid tulemus Raadil oli rohkem, kui tagasihoidlik kõige selle kohta, mis temaga tehtud.

Postitatud: 14.03.2005 10:39
Postitas riceboy
2002 Raadi IV etapp
Urban Eriksson Lotus Omega RT: 0,585 ET:12,44

Rootsis sõitnud 12.2 (tõstetud boost ja stock mootor)

Skyline ei olnud kunagi mõeldud kiirendusautoks. Ja see aeg mis ta liikus ei olnud kindlasti ta lagi. Lotusel on aga potensiaal väga suur nii dragis kui top speedis

Postitatud: 23.03.2005 14:02
Postitas Samvel
tulemas on Golf4 1.8TQ 225hp audi TT tehnikaga :evil:
rohkemat ärge küsige, kuna auto pole veel liikvelgi

Postitatud: 23.03.2005 14:21
Postitas Miq
küsin ikka :P
kas toorik(golf) on juba tehase jäeri 4wd või kaigatakse talle ise vastav kardaani tunnel?

Postitatud: 23.03.2005 14:44
Postitas Samvel
Miq kirjutas:küsin ikka :P
kas toorik(golf) on juba tehase jäeri 4wd või kaigatakse talle ise vastav kardaani tunnel?
toorikuid on 2, Golf4 1.6 ja TTQ
no more questions :!:

Postitatud: 23.03.2005 19:09
Postitas ranz
555vrx kirjutas:
Miq kirjutas:küsin ikka :P
kas toorik(golf) on juba tehase jäeri 4wd või kaigatakse talle ise vastav kardaani tunnel?
toorikuid on 2, Golf4 1.6 ja TTQ
no more questions :!:
Siis käib asi kindlasti niipidi, et tõstetakse golfi plekid lihtsalt TT raamile :P

Postitatud: 26.03.2005 14:43
Postitas Manta
tere ka minu poolt.

Näiteks see Ubbe Lotus omega ja seitsesada jõudu on farss.

Auto on senini tükkidena mööda garaazi laiali ja ka müügis.
Tahetakse molekulideks auto eest 200 kilo.....
Mingil põhjusel on see auto mootor laiali ja ma tean miks ta seda on aga ma jätan selle hetkel oma teada.

Postitatud: 26.03.2005 22:27
Postitas Ints
Mingi hirmus e 36 hiigel turbo bmw pidi ka tulema!

Postitatud: 30.03.2005 20:38
Postitas Lotusepoiss
Manta kirjutas:tere ka minu poolt.

Näiteks see Ubbe Lotus omega ja seitsesada jõudu on farss.

Auto on senini tükkidena mööda garaazi laiali ja ka müügis.
Tahetakse molekulideks auto eest 200 kilo.....
Mingil põhjusel on see auto mootor laiali ja ma tean miks ta seda on aga ma jätan selle hetkel oma teada.
On sule problem?

Tavaline Lotus omega motoriblock maksab 50 kilo kui sa leiad seda,

I am still laughing at your offer for the pistons and con rods...... :)

I have a offer for 220 000 from sweden for the car in parts.... Lets see what happens.

/Ubbe

Postitatud: 31.03.2005 15:51
Postitas Raivo
Noh, Lakis Eero käe läbi ju valmis kah suhteliselt äsja üks Münhenis tehtud neliveoline, hetkel 400+hp. Ja tahetakse veel teine 500hp peale ajada :p
Väidetavalt peaks 16.04 Haapsalus näha saama..