
mida uut!
Loodan uue ploki suveks aiste vahele saada. Nii 10 märtsi paiku peaksid Rootsist jõudma kohale sepistatud Mahle kolvid koos Moly rõngastega, samuti märtsi keskel saab lõpuks Cu-plokikaanetihendi(d) kätte. Siis ei tohiks kaua minna, töökojas vast paar päeva, kuni plokk O-ringitud saab ja kõik vajalikud lihvimised-puurimised tehtud. Suveks veel ilmselt ei jõua K26/27 hübriidi peale panna, aga ka Porsche K26 annab esialgu piisavalt puhumisjõudu. 

http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Liiga lihtsalt oletad ja unustad paljud põhitõed turbo+pikk kolvikäik aga lühikese käiguga BMV ei ole lihtne töö, lisaks pika klapi katte faasi suudab üle lüia ainult üksikud max kasudeguriga turbod .riceboy kirjutas:See masin pidi ka mulle ammu ilma lutti andma muidu....aga jah ei liigugi see
Samas võibolla on projektist loobutud või muud asjad käsil inimestel. Ega kogu elu ei piirdu pärsis kindlasti tuunimisega kellegil eestis 100% ulatuses.
BMW V8 4.0 on 286hj stock, ülelaadimisega on 400hj lihtne saavutada.
Samas saab 3.0 turbo japsist 400hj veel lihtsamalt (stock turbodega jne)
Ubbe teeb Lotus-Omegast tagasihoidliku u. 700hj pilli, mis jääb stock välimusega....see auto sõitis 12s stock mootori 377hj-ga
---
Ei mäleta küll ühtegi võistlust, kus ta 12 sek aega oleks sõitnud. Pigem on ta alla oma igasuguse potentsiaali siiani sõitnud. Paranda mind, kui eksin. Lisaks see Skyline'i ümber käinud haip, millest lubati ei-tea-mis aega, kuid tulemus Raadil oli rohkem, kui tagasihoidlik kõige selle kohta, mis temaga tehtud.riceboy kirjutas: Ubbe teeb Lotus-Omegast tagasihoidliku u. 700hj pilli, mis jääb stock välimusega....see auto sõitis 12s stock mootori 377hj-ga
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
2002 Raadi IV etapp
Urban Eriksson Lotus Omega RT: 0,585 ET:12,44
Rootsis sõitnud 12.2 (tõstetud boost ja stock mootor)
Skyline ei olnud kunagi mõeldud kiirendusautoks. Ja see aeg mis ta liikus ei olnud kindlasti ta lagi. Lotusel on aga potensiaal väga suur nii dragis kui top speedis
Urban Eriksson Lotus Omega RT: 0,585 ET:12,44
Rootsis sõitnud 12.2 (tõstetud boost ja stock mootor)
Skyline ei olnud kunagi mõeldud kiirendusautoks. Ja see aeg mis ta liikus ei olnud kindlasti ta lagi. Lotusel on aga potensiaal väga suur nii dragis kui top speedis
[color=blue]Tuuningjupid otse Jaapanist...[/color] http://www.zone.ee/riceboy/Rice.htm
Siis käib asi kindlasti niipidi, et tõstetakse golfi plekid lihtsalt TT raamile :P555vrx kirjutas:toorikuid on 2, Golf4 1.6 ja TTQMiq kirjutas:küsin ikka :P
kas toorik(golf) on juba tehase jäeri 4wd või kaigatakse talle ise vastav kardaani tunnel?
no more questions
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
tere ka minu poolt.
Näiteks see Ubbe Lotus omega ja seitsesada jõudu on farss.
Auto on senini tükkidena mööda garaazi laiali ja ka müügis.
Tahetakse molekulideks auto eest 200 kilo.....
Mingil põhjusel on see auto mootor laiali ja ma tean miks ta seda on aga ma jätan selle hetkel oma teada.
Näiteks see Ubbe Lotus omega ja seitsesada jõudu on farss.
Auto on senini tükkidena mööda garaazi laiali ja ka müügis.
Tahetakse molekulideks auto eest 200 kilo.....
Mingil põhjusel on see auto mootor laiali ja ma tean miks ta seda on aga ma jätan selle hetkel oma teada.
Pärast seda kui Risse mootori koopia on liikvele saadud-lähen pensionile
-
- Postitusi: 73
- Liitunud: 29.11.2004 23:34
On sule problem?Manta kirjutas:tere ka minu poolt.
Näiteks see Ubbe Lotus omega ja seitsesada jõudu on farss.
Auto on senini tükkidena mööda garaazi laiali ja ka müügis.
Tahetakse molekulideks auto eest 200 kilo.....
Mingil põhjusel on see auto mootor laiali ja ma tean miks ta seda on aga ma jätan selle hetkel oma teada.
Tavaline Lotus omega motoriblock maksab 50 kilo kui sa leiad seda,
I am still laughing at your offer for the pistons and con rods......

I have a offer for 220 000 from sweden for the car in parts.... Lets see what happens.
/Ubbe