Postitatud: 13.08.2007 18:41
Nii ma arvasingi. Tänan väga. 

Kas on paigaldatav kõigile autodele, millel on lamda?Laisu kirjutas:mingeid lisaandureid ei ole, ühendatakse külge + ja - ning kolmas juhe läheb lambda signaalijuhtme külge. Ja töötab see nö. voltmeetri põhimõttel, et mõõdab ära palju see lamda signaal on ning sellejärgi näitab.
Nagu eelmises postis juba öeldud oli, on vajalik ainult lambda andur. Kui sul on lambda olemas, lihtsalt ühendad külge. Kui sul pole lambdat, siis võid mingi suvalise lambda ise ka peale installida ja sinna külge kella panna.Siller kirjutas:Kas on paigaldatav kõigile autodele, millel on lamda?Laisu kirjutas:mingeid lisaandureid ei ole, ühendatakse külge + ja - ning kolmas juhe läheb lambda signaalijuhtme külge. Ja töötab see nö. voltmeetri põhimõttel, et mõõdab ära palju see lamda signaal on ning sellejärgi näitab.
Või on markide lõikes erinev. Võiks ka ju tuuningumõttes peale panna.
Pole sissesõidust midagi kuulnud aga võid ju esimestel päevadel vähe rahulikumalt võtta ja mitte turbot punaseks lasta. Kohustuslik on siiski uus puhas ja kvaliteetne õli.fg11 kirjutas:selline küsimus oleks et sai siin ostetud tutikas turbo (1.8 audile)
et kas tuleb teha ka nö "sissesõit". kui jah siis milles see seisneb ja millele üldse tuleks uue turbo puhul tähelepanu pöörata?!
pmt oled aru saanud, eesmärk on piirata wastegate´i avavale acuratorile minevat rõhku et WG ei avaneks liiga vara ja laseks veel rõhul tõusta.Aigo kirjutas:ma siin kunagi küsinin kuid vastust ei saanud erilist ja küsiks juurde, et kuhu boost controller pista... nagu ma aru saan siis wg klapi jaoks (või actuatori värgi on vb õigem öelda) vaakumi vooliku külge, et takistada selle vaakumi voolu või miskit sarnast????... kas olen asjast õigesti aru saanud???
Mõtled ilmselt "Log Style" väljalaske kollektorit....omal tuleb ruumipuuduse tõttu samasugust ehitama hakata vist millalgi. Mõistus ütleb et töötab, kuna gaasid jõuavad siiski soovitud kohta. Max boost korrutab aga sellest et log style tüüpi koldel on soojuspäisumise effekt eri kohtades erinev ja ta on pmt kogu aeg pinges kui ta kuum on.....võivad tekkida ja ilmselt tekivad ka sisepinged jahtudes. Ilmselt võivad nad lihtsalt lõhki minna kui asi tehakse roostevabast ja keevis on kehvemapoolne. Väljalaske portide poolne ots võib olla ~400F ja kollet pikkupidi liikudes tõuseb se turboni jõudes isegi 1400F-ni teisendama ei hakka, saad ise aru vahest. Kohustuslik on välimiste poltide augud teha suuremad....st et keskmised pmt sama mis polt või veidi pealt, järgmised 0,6mm suuremad ja äärmised 1,2mm suuremad.....Ise pakun et ka väljalaske tihendid ei saa siis pika ealised olemaAigo kirjutas:ning küsin siis veel juurde kollektori alalt, et kas on mõtekas kollektor millel mootorist tulev heitgaas läheb ühte mootoriga pikkupidi asetsevasse torusse ja mille lõpus asub siis turbs???
suurema turboga ka? hmm. Soov polekski, et silmamunad kuklasse käiks vaid lihtsalt, et tunneks natukene seda minekuvahet, või hetke mil turbo rõhku puhuma hakkab, A4 TQ 110Kw mootor andis tunda 0,6 bar rõhuga, nissanil annab juba siis ilusti tunda kui rõhk üle 0 tõuseb. Noh, Jah, asi ju võib ka veoaskeemi pärast olla.arne13 kirjutas:Vastan sulle lühidalt ja lihtsalt! 140 kw ei peagi su selga istmesse suruma ja teiseks see ongi Fiati eripära, et turbo rakendub suht sujuvalt! Vähemalt minul toimib nii!
Ehk siis ei lase rõhku üldse maha ?Ants1 kirjutas:....Bow kas ei tööta üldse ....
Just, kas ei lase rõhku üldse välja või laseb vara välja.KaroK kirjutas: Ehk siis ei lase rõhku üldse maha ?