3. leht 7-st
Postitatud: 07.08.2006 21:38
Postitas umka
Mihkel kirjutas:Sõitsid vist mulle Õismäel vastu täna.
Käik ei läinud hästi sisse?
Mingi must sama kerega Civic oli igatahes, vilksamisi nägin.
Mõtlema pani see, et kuulsin vist möödudes ka mingit väiksest susinat.
Ja see olin mina, markasin su Subaru ka loomulikult!
Ei lainud, kuna on vaja sidurioli vahetada
Miq
Super jah, ja maanteel votab mul vahemalt 5.6

Postitatud: 15.09.2006 12:54
Postitas umka
Postitatud: 15.09.2006 22:47
Postitas Siim
12V-st sai 16V ?
Postitatud: 15.09.2006 22:52
Postitas TEH
imo oli tegu juba eelnevalt 16v konega.
Postitatud: 16.09.2006 8:18
Postitas umka
Siim kirjutas:12V-st sai 16V ?
Sa ei ole esimene, kes mqtleb, eti midagi on juurde ehitatud. 2 inimest utlesid, wow Sohc'ist sai Dohc
Pea oli lihvitud, pesad olid keermetatud ja oli tehtud klappide solvedus.
P.S.
Ma uldse ei oska teehnilist eesti keelt

Postitatud: 03.10.2006 16:33
Postitas umka
Postitatud: 19.11.2006 21:44
Postitas umka
Selline kusimus tekkis.
Hommikuti mul jahutusvedelik taitsa nullis, peale 30 min. soitmist kui vaadata kapoti alla, jahutusvedelik max. joone juures.
On see norm, voi midagi valesti seal

Postitatud: 19.11.2006 22:59
Postitas Mihkel
Sa mõtled, et külmast peast on normis või natuke alla normi?
Kui seda, siis see on normaalne, kuna vedelik soojenedes paisub.
Postitatud: 19.11.2006 23:12
Postitas umka
Mihkel kirjutas:Sa mõtled, et külmast peast on normis või natuke alla normi?
Kui seda, siis see on normaalne, kuna vedelik soojenedes paisub.
Jah, kui mootor kulm,(naiteks peale ood) siis vedelik taielikult nullis, mitte nats alla minimumi, aga juba soe mootori puhul naitab normi, ta vist ei pea paisuma ni palju

Postitatud: 19.11.2006 23:23
Postitas Kuuno
võta kork lahti ja vaata kas sinna minevast torust tuleb mulle..kui ei tule siis on ok

ja kui veetase ei kao kuhugi siis pole kah põhjust muretsemiseks!
Postitatud: 19.11.2006 23:31
Postitas Mihkel
Kalla külmast peast normaalasendisse täis paisupaak.
Siis peaks kuumast peast ~max asendis olema.
Japsidel on vist süsteem natuke teistsugune kui eurooplastel.
Mul on paisupaak nagu ülevoolupaak. Ei oskagi kuidagi kirjeldada.
Tase vist seal ka nagu ei muutu eriti, see paak on suht karuperses ja suurt midagi lugeda sealt ei näe.
Postitatud: 20.11.2006 0:27
Postitas crisp
kui radika korgi avades külmalt seal vedelik on siis kõik ok. see mis paagis toimub suht savi tegelt sinna ta pressib kuumenedes ülejääva vedeliku ja deoorias peaks selle sealt siis jahtudes sisse tagasi imema...
a jah kui radikas täis, vedelik ei kao ja valget suitsu ei aja siis pole vast mureks põhjust!
Postitatud: 20.11.2006 9:59
Postitas Askonz
japsidel peab jah radikas olema kõik ok ja se paisupaak on jah ülejääkide jaoks

Postitatud: 20.11.2006 12:14
Postitas umka
Tänud kõikidele

Postitatud: 01.03.2007 10:02
Postitas umka
Autolehe lugejad, lugege tahelepanelikult, vaike artikkel mu autost

Artikkel
http://www.hot.ee/blueaccord/civic.JPG