
1.8T vag mootorid ja BlowOff ?
Ja üks asi vast veel. Kui väljalase pole katalüsaatori(te) ahistamisest vabastatud, siis pole nagu ka asjal suuremat mõtet, just selle käiguvahetusel korraks tekkiva põlemata kütusehulga tõttu. Ühekordselt pole see ju midagi erilist, aga kui see kordub 100-1000 korrad mingi aja vältel ...
Kas seda korraks tekkivat rikast segu võiks TÜV-is ka nende aparaat näidata ? Neid vist huvitab gaasinäit ainult stabiilsetel pööretel (tühikäik- kõrgendatud tühikäik) ja gaasi vabastamisel hetkeks tekkiv värk neid ei koti.
Kas seda korraks tekkivat rikast segu võiks TÜV-is ka nende aparaat näidata ? Neid vist huvitab gaasinäit ainult stabiilsetel pööretel (tühikäik- kõrgendatud tühikäik) ja gaasi vabastamisel hetkeks tekkiv värk neid ei koti.
TÜV'l ei lasta üldiselt pentsukaid nii pöördesse, et bov avanema hakkaks.
Aga teemakohast juttu. Jälgisin natuke dataloggeriga, mis juhtub siis, kui loetud õhk atmosfäri läheb.
1) Esiteks tavaline asi, et segu läheb kangeks, nagu teada oligi.
2) Spark Advance läheb iga käigu vahetusega -30 kuni -40 kraadi.
Täpselt ei tea, aga arvatavasti proovib lambdalt saadud andmete põhjal suurt kogust pensiini ära põletada. Muud põhjust praegu ei oska välja mõelda, kui et käigu vahetuse ajal minnaks closed loopi ja uuritakse lambda näitu. Kes teab täpsemalt, parandage mind.
Kui käik vahetatud, läheb jälla vana rada pidi edasi.
Samuti on süüte reguleerimine otse pärast käigu vahetust pisut häiritud, kuna minnakse ca -40 pealt ca -10 ja sealt hakkab jälle pöörete tõustes lineaarselt varasemaks minema.
Samas, kui bypassida, siis kaob kahtlane spike süüte graafikust ja segu samuti ok. Võin mõniaeg ka logid ülesse visata siia teemasse, saate oma silmaga näha, mis toimub.
Aga teemakohast juttu. Jälgisin natuke dataloggeriga, mis juhtub siis, kui loetud õhk atmosfäri läheb.
1) Esiteks tavaline asi, et segu läheb kangeks, nagu teada oligi.
2) Spark Advance läheb iga käigu vahetusega -30 kuni -40 kraadi.
Täpselt ei tea, aga arvatavasti proovib lambdalt saadud andmete põhjal suurt kogust pensiini ära põletada. Muud põhjust praegu ei oska välja mõelda, kui et käigu vahetuse ajal minnaks closed loopi ja uuritakse lambda näitu. Kes teab täpsemalt, parandage mind.
Kui käik vahetatud, läheb jälla vana rada pidi edasi.
Samuti on süüte reguleerimine otse pärast käigu vahetust pisut häiritud, kuna minnakse ca -40 pealt ca -10 ja sealt hakkab jälle pöörete tõustes lineaarselt varasemaks minema.
Samas, kui bypassida, siis kaob kahtlane spike süüte graafikust ja segu samuti ok. Võin mõniaeg ka logid ülesse visata siia teemasse, saate oma silmaga näha, mis toimub.
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
"koledal naisel on ka kõik olemas ja tihtipeale funktsioneerib paremini, aga ikkagi tahame kõik ilusaid naisi"aibast kirjutas:hakkaks sealt pihta, et miks üldse sul Blow-offi vaja? Enda masinal tehase poolne By-pass peal ja töötab suurepäraselt - ka riisipoiste susin täitsa olemas

E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
Tekkis väike probleem Audi TT-ga, autol peal chip, koonus ja vahetatud ka tehase by-pass metallist forge vastu. Nimelt siis juba teistkordselt on õhulugeja peetis, arvatavasti on viga selles, et kui käigu vahetusel by-pass rõhku tagasi laseb, lööb ta rõhuga lugeja tuksi. Äkki oskab keegi aidata. Tegemist on mu sõbra autoga, püüan enda autol sama viga ennetada 

Audi Allroad; Audi TT
mul on ka A4 peal forge two way blow off. see sis ühe väikse osa ventileerib atmosfääri ja teise, suurema osa, saadab tagasi ringlusse nagu bypass. Proovisin panna ta tööle ainult bov reziimis. absoluutselt igasuguses vedru asendis auto suri koguaeg välja rikka segu tõttu. proovisime tuttava a6, millel veidi uuem versioon sellest mootorist ja ka chip jne jne ja käitus moto samamoodi. Neid fluktuatsioone vähendavaid asju ei tasu väga kasutada, sest mõjutavad loetud numbreid ka tavapiirides ja on kindlaks tehtud, et segavad mootori normaalset tööd. muud situatsiooni parendamise varianti pole näinud kah. aga äkki ikka on???
/S4-ja ootel/ gsx-r 750