Kawasaki Z1000 Turbo 04`RasmusL

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
innu21
Postitusi: 261
Liitunud: 15.05.2007 7:45
Asukoht: võru

Re: Kawasaki Z1000 Turbo 04`RasmusL

Postitus Postitas innu21 »

Tublid 4 häält HTG üritusel antud.krdi võimas aparaat.
RasmusL
Postitusi: 71
Liitunud: 29.09.2014 11:36

Re: Kawasaki Z1000 Turbo 04`RasmusL

Postitus Postitas RasmusL »

Suured tänud !! 8) seekord tsiklite konkurents kehva, 18 pilli jättis tulemata..
RasmusL
Postitusi: 71
Liitunud: 29.09.2014 11:36

Re: Kawasaki Z1000 Turbo 04`RasmusL

Postitus Postitas RasmusL »

Dynos käidud ja graafik käes ! 242hp ja 160nm, seega numbrid said kahekordistatud. Selline mu plaan selle projektiga oligi, võib lugeda õnnestunuks...
Pilt
Kasutaja avatar
innu21
Postitusi: 261
Liitunud: 15.05.2007 7:45
Asukoht: võru

Re: Kawasaki Z1000 Turbo 04`RasmusL

Postitus Postitas innu21 »

Küllaltki rikka seguga puristad.9,8.
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Re: Kawasaki Z1000 Turbo 04`RasmusL

Postitus Postitas jeff01 »

Etanooli pritse muudab AFRi näidu valeks.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Robo
Postitusi: 526
Liitunud: 01.05.2005 15:17

Re: Kawasaki Z1000 Turbo 04`RasmusL

Postitus Postitas Robo »

Jep - Pritsepaagis puhas metanool !!! Ilma pritsete segu ikka 11.6
Nüüd sõitma ja :burn


Deiv 8)
Hayabusa Turbo 281 RWHP/270 Tq @ 1.2 bar.
RasmusL
Postitusi: 71
Liitunud: 29.09.2014 11:36

Re: Kawasaki Z1000 Turbo 04`RasmusL

Postitus Postitas RasmusL »

Tere turbohoolikud üle pika aja, ei olegi siia foorumisse ammu midagi kirjutanud. Ratas töötas terve suve kenasti, kilomeetreid tuli vast mingi 4k ringi. Kuna aga talve inimene ma pole ja lumest rõõmu ei tunne, otsustasin ka see talv garaasis olla ja ratast natuke uue hooaja tarvis muuta. Fredy Jäätes, ehk siis Tallinna kuulus HD-vrodide ehitaja käis suvel Tartus külas, tegi rattast saate ning kirus mu pilli vedrustuse maa-alla. Teadagi, loomulikult 11a vana vedrustus ei vasta enam tänapäevale, veel enam, et see ei tööta korralikult nii nagu peaks töötama. Algne plaan oli lihtsalt panna teine õli esiamortidesse ja vedrud ning taha mingine öhlinsi monoamort. Kuid kuna Fredy on Öhlinsi maaletooja eestis, siis otsustasin võtta ette ja taha korralikud tûkid. Selle talve plaan oligi teha pidurid+vedrustus+veljed poleerida. Kuid, kuna paljud tuttavad Soomes on oma ratastele hakkand Holseteid toppima, kes hx35 kes hx40jne, ei saand ka mina enam kiusatusele vastu panna. Nûûd kuuaega esiots laiali olnud, eelmine nädal sain KKD-st kätte Holset HX35. Tuleval nãdalavahetusel või järg nãdal saan vast alustada kollektori tegemisega.Jeffi käest flantsid käes. Mõtlesin, et paigutan wg otse turbo kûlge, mitte kollektorisse. Pidavat tsikli puhul hästi töötama.Ehituse deadline olen sãttinud 1 veebruariks, praeguseks olen suutnud ãra poleerida esivelje :lol: . Aga no krt see oli räme töö,käsitsi alumiiniumi poleerimine ja vana pulbervärvi maha sulatamine. Tulevatest jõunumbritest ei oska midagi spekuleerida, proovin vast ãra palju see stock kone kestab :D . Kuna mootor läks hirmus kuumaks kohapeal sussi tossutades, siis tuleb rattale ka cooler, mille valmistas soome spets Ilpo Raatikainen oma 30a kogemusega..usun et toimib. Panen siis selle talve juppide nimekirja mis tsiklikûlge läheb, ning kôigest ka pildid allpool.
Holset HX35 turbo
Pilt

Cooler
Pilt

Esiordid Öhlins FGRT201
Pilt

Tagumine amort Öhlins TTX GP
Pilt

Brembo pidurid ette
Pilt

Kellermanni suunakad ette ja taha
Pilt

Hetkeseisus poleeritud esivelg, kodarad vaja uuesti vãrvida. Ette tuleb rehviks Metzeler 200/55 r17
Pilt

Ning pill ise hetkeseisus
Pilt

Eks tööde käigus tuleb veel muutusi, see nãdal tahan hakata seda tagumist velge poleerima. Ûmber tuleb ka teha boostitoru, tagumiseks piduriks tahan panna miskise 4 kolviga brembo esipiduri, kuna orig tagumine lihtsalt liiga nõrk selle fatso jaoks.
Värviga võtan ka midagi ette, aga see jääb viimaseks, esiporikas vaja ka teha. See suvi sai ilma lastud, ning vihmase ilmaga oli pamorda koguaeg kruusane..
RasmusL
Postitusi: 71
Liitunud: 29.09.2014 11:36

Re: Kawasaki Z1000 Turbo 04`RasmusL

Postitus Postitas RasmusL »

Täna sai turbo paigutatud omale kohale ja kolle vorm sai tehtud. Siis on hea lauapeal kokku keevitada ei pea selili tsikli all jamama. Võtsin ka ühendust Holeshot Racinguga meiliteel ja ilmselt tuleb sealt tellida Carrillo kepsud ja CP kolvid, suht head hinnad tundusid. Tagumiselt veljelt ka värv maas, ehk saab järgmine nädal peegliks ära poleeritud.
Pilt
Pilt
Pilt
RasmusL
Postitusi: 71
Liitunud: 29.09.2014 11:36

Re: Kawasaki Z1000 Turbo 04`RasmusL

Postitus Postitas RasmusL »

Vaikselt edeneb..ah hui edeneb. Seoses selle suurema turbo lisamisega on tulnud välja hunnik uusi asju,mis vajavad vahetamist/tugevdamist. Suuremat peavalu tekitab sidur. Kuna selle 242hp-ga olid juba sees 300% originaalist tugevamad vedrud koos treitud puksidega,siis ilmselge et piir on käes. Ummikutes selle siduriga venida ei jõua,käsi sureb lihtsalt ära :lol: Niisiis, kuna ma tahan kindlalt uue setupiga 100hp juurde, siis vajan lock-up sidurit. Ainuke asi on see,et sellele pole saada, peab ise valmistama. Igale kuradi teisele margile on saada,aga aind mitte sellele. Nils Laur lahkelt laenas oma ZX12r kawa lukustavat sidurit. Ainus vahe on see,et üks on 6 vedruga ja teine 5. Aga mingisuguse ettekujutuse saan sellest küll. Plaanis siis joonis teha,ja cnc-s oma sidurile sobiv valmistada. Üks pilt ka siduri kupatusest:
Pilt
Taguvelg on saanud ka veits läikivama välimuse,aga lõpptulemus läheb veel paremaks. Poleeritud on ka turbo ja cooler.
Pilt
Homme saab vast proovitud turbokollet vol ma ei tea 55 vist..ulme kui keeruline seda on sinna sobitada, aga no vast hakkab sobima,kuna siis vaja cooler sobitada paigale,ja esiratas ka vaja kuidagi alla saada..

Väike offtopic ka sellesse teemasse,aga kuna turbofoorum,siis mõtlesin, et lisan ühe pildi huvitavast projektist. Tegu siis twin turbo Porchega, omanikuks on inimene,kes minu rattale veljed laiendanud. Kahe Holset hx35 Superiga, autol kaalu umbkaudselt 1000kg ja 1000hp. Alustas projektiga siis, kui mina enda rattaga, ostis kere kusagilt romulast, kõik peale värvimise ise teinud,kaasa arvatud veljed :-D Respekt minu poolt.
Pilt
tanel12
Postitusi: 26
Liitunud: 19.11.2013 18:24

Re: Kawasaki Z1000 Turbo 04`RasmusL

Postitus Postitas tanel12 »

Tiivad ise laiemaks teinud, või sai romulast turbo kere? :shock:
Maik
Postitusi: 725
Liitunud: 19.06.2008 12:23
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Re: Kawasaki Z1000 Turbo 04`RasmusL

Postitus Postitas Maik »

offtopic aga see pilt tõestab järjekordselt,et kui veljed värvid mustaks,võivad nad samahästi ka plekkveljed olla
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
RasmusL
Postitusi: 71
Liitunud: 29.09.2014 11:36

Re: Kawasaki Z1000 Turbo 04`RasmusL

Postitus Postitas RasmusL »

Tiivad ise laiaks aetud jah ja velgede kohapealt usun,et igaüks värvib need oma maitse järgi.
Kasutaja avatar
Cofy
Postitusi: 130
Liitunud: 07.10.2012 1:22

Re: Kawasaki Z1000 Turbo 04`RasmusL

Postitus Postitas Cofy »

Sobivad hästi sinna. Seal lihtsalt vastav valgus.
M50 stroker
Kasutaja avatar
innu21
Postitusi: 261
Liitunud: 15.05.2007 7:45
Asukoht: võru

Re: Kawasaki Z1000 Turbo 04`RasmusL

Postitus Postitas innu21 »

Sellise korraliku turpsiga ei tohi maanteele minna,krt see imeb isegi toonekured sisse.keep going.poleeritud velg ikka siga ilus.
RasmusL
Postitusi: 71
Liitunud: 29.09.2014 11:36

Re: Kawasaki Z1000 Turbo 04`RasmusL

Postitus Postitas RasmusL »

Tänud :) Sai nipukate abil proovitud kokku sättida niipalju kui võimalik, et näha tervikuna ka vahest asja :lol: Esiamortideks Öhlins fgrt201. Cooleril sai ka vannid vahetatud üheltpoolt teiselepoole,et saada laiust juurde, keevitajaks oli Janek Nordic metal worksist, ulme ilusalt teeb..järgmine nädal tahaks lasta tal sumpa ja wg toru ära keevitada.
Pilt
Pilt
Vasta