3. leht 31-st
Postitatud: 19.07.2006 9:30
Postitas Raceboy
Kuuno kirjutas:
sõrm peaks oma õli saama selelst kui mootoris õli ringi "lendab" ?
Pigem vast õlirõngaste kanalites olevatest aukudest pritsides.
Postitatud: 01.08.2006 16:19
Postitas Kuuno
jah selle peale ei osanud ise mõelda alguses!
Täna lähen mootorit kokku lappima. Vbl saab suuremad ettevalmistused ära teha.
See nädal tahaks ka cooleri saada ette ja torustiku veetud. Mul hea hetkel teha kuna vana mootor peal ja osad torud saab nende järgi ära teha.
Eiteaisekamiks, aga sisselakse torustik tuleb erinevalt eelnevale ikkagi rv torust. Alut oru on juba olemas, aga hakkasin ikka mõtlema temperatuuri peale nagu siin ka varem öeldi...jahutada saab kiiresti, aga kuumeneb yles kah kiiresti...
tööd mis vajavad veel lõpetamist:
VL kolle keevituse lihvimine, flansi lihvimine(vbl isegu uus flants sest sai tehtud 10mm'sest aga võiks olla 15-20)
Postitatud: 02.08.2006 11:00
Postitas Kuuno
kepsud, kolvid ja vänt on sees, aga vaja veel ylep inguitada kuna vahepeal olid õiged momendid ununenud.
Kuna kõik ka seisis pikka aega siis käisid osad uuesti pesumasinast läbi. Õli võiks nii pikemalt puhtana säilida.
Praegu tunenn kuidas aeg väga selga koputab...

Täna tahaks saada-
õlipump külge
kaas kokku ja vbl ka peale
lähiajal
vl kolle korda
cooler ette ja kõik torud ära vedada(63mm rv torud)
aju peale ja vana mootoriga tööle, et hiljem vähem jamamist
Postitatud: 03.08.2006 14:59
Postitas Kuuno
eile said kõik ilusti ära pingutatud. Kaane polte proovisin kah sisse(celica 3sgte omad) ja igaks juhuks tulevad poldi põhja terasest 4mm kõrgused puksid, et polti kõrgemale saada...
Täna ostsin sisselaske torustiku materjali ära-63mm toru ja põlved ning turbost väljuvaks 54mm toru ja põlved.
Plaanis kaas kokku saada ja ka peale keerata.
Nädalavahetusel vems ja sisselase vana mootori järgi, siis on loodetavasti ainult mootori pealetõstmise vaev hiljem-saab kõik torud kohe kylge panna mite ei pea alles aretama hakkama...
sabin on sees tglt

et kas midagi valesti ei saa äkki ja pada laiali niisama ei lähe
sai kyll hulgi õli pandud igale poole ja kolvirõngaste vahed eraldi ära mõõdetud jne. eks paistab

Postitatud: 06.08.2006 0:30
Postitas Kuuno
niih...
kondi viskasin eile vahelt minema. jubedalt sai vaeva nähtud kuna ei tahtnud kõike eest ära lammutada. Kõik muu peale ventika läks prügikasti kuna vent. on õhuke ja vbl läheb vaja tulevikus
Alustasin ka aju paigaldust ja praegu on kõik niikaugel et lappari saab külge panna ja süüdet keerates hakkab rpm jooksma. kõik juhtmed peale pihustite, süte ja knocki on pms veetud
homme tahaks need veel lõpuni teha ja alustada sisselaske torustikuga...
Postitatud: 06.08.2006 7:50
Postitas Raceboy
Kuuno kirjutas: Kõik muu peale ventika läks prügikasti kuna vent. on õhuke ja vbl läheb vaja tulevikus.
Hehee, see tulevik võib suht ruttu tulla, sest mul ilmselt sellist venti tarvis just lähekski
Huvitav, kumb enne auto liikuma saab kas sina või mina?

Kardan siiski, et sina aga ma ei anna alla

Postitatud: 06.08.2006 18:46
Postitas Kuuno
asi pole liikuma saamises vaid kiiresti liikuma saamises :P
eks paista mis saab
vent on mudu riiulis

Postitatud: 14.08.2006 23:27
Postitas Kuuno
täna oli puhkuse esimene päev mis ei läinud kyll päris kõik auto peale(nagu loodetud :P ) aga siiski...
mootor sai rohkem kokku-piltidelt näeb kui palju siis
vemsile vedasi mõned juhtmed juurde ja homme plaanin käivitamist proovida...
ostsin ka õlirõhu kella-ilma selleta ei taha eriti käivitamist teha...
pildid:
eriti meeldib kuidas peale pesu on kollane õli kiht enamustest kohtadest kadunud-kaas oli kohati nagu uus
alumist osa ennast ei tahtnud värvida kuigi kindlasti oleks kenam olnud
metallist kaanetihend kah peal

Postitatud: 28.08.2006 12:39
Postitas Kuuno
täna proovin viia mootori garaazi kus tõstukid, et saaks teha ettevalmistusi pealetõstmiseks
uurisin ka coilovereid ja silma jäid sellised:
http://www.xenon-eesti.ee/ee/index.htm? ... 95&to=2001
praegu kindlasti ei saa aga äkki jõulukingiks

Postitatud: 28.08.2006 13:27
Postitas ejay
kas metallist tihendi panemisel peab järgima ka mingeid kindlaid reegleid võrreldes tavalise tihendiga?
Postitatud: 28.08.2006 13:45
Postitas Kuuno
olen 2 korda varem pannud metallist tihendit ja mõlemad korrad kasutanud õiget pingutus järjekorda ja ei midagi muud erilist.
Ei usu et seal midagi teisiti peaks kah olema.
Postitatud: 30.08.2006 15:12
Postitas Simpson
Ma sain oma tihendiga kaasa paberi, kus peal oli kirjas, kas on vaja muuta ja kui palju pingutust võrreldes tavalise tihendiga. Minu auto puhul nt polnud see vajalik. CA18DET moto oli.
Postitatud: 02.09.2006 16:34
Postitas Kuuno
täna hakkab pihta

kohe garaazi ja vana mootorit maha kiskuma...
ei ta kui kähku peale saan aga kiirustada ei taha.
kahju on einult et sidur ei ole veel jõudnud, aga eks esimese käivituse peab tegema sisi originaaliga mis juba libseb

Postitatud: 03.09.2006 0:05
Postitas erik
mis sidur tuleb?
Postitatud: 03.09.2006 2:40
Postitas Kuuno
sidur on clutchnetist kõige kangem korv mis nad seal pakuvad tiburonile ja 6 labaga ketas
valgel mootor maas...mingi 2h läks mõtetul aega raisku et kasti kätte saada..väike jura mida polnud kuskil kirjeldatud, nimelt pidi siduri hoova lahti keerama et survelaager laseks korvi välja-tõmmatavt tyypi korv minul
aga nyyd targem.
homses(tänases :P) pleenis on punane kopli saada ja sinna 2L moto peale panna et saaks millegagi kulgeda ja siis valgele mootorit peale aretama...