Postitatud: 10.07.2006 11:43
ega ka meie niisama passi
konkurents on edasiviiv jõud
)

konkurents on edasiviiv jõud

Niipalju kui mina nendest kahest Audist tean, siis edasi sealt on minna juba suht kallis/raske. Minu mootor alles lahti võtmata :P Aga eks näis kas hakkan üldse tegutsema sinna suunas, kõigi eelduste kohaselt järgmine aasta üks teine ES-Tuningu S14 lööb lõppkiirusvõistlustel B-klassis platsi puhtaks. Nigel oleks küll kaotada autodele millel pikk ridaviis mootor tervenisti esiteljest eespool :PSilwer kirjutas:Jah, kuid näha on et kaks Audi S2 hakkavad teid seal varsti hirmutama - vahed ei ole just suured...Taavi kirjutas:B-klassis 200SX-id tegid puhta töö!
Järgmine hooaeg on veel kaugel, selleks ajaks jõuab palju uusi autosid radadele ning hakkavad uued tuuled puhumaTaavi kirjutas: ...kõigi eelduste kohaselt järgmine aasta üks teine ES-Tuningu S14 lööb lõppkiirusvõistlustel B-klassis platsi puhtaks.
Reimo auto sõitis esimeses sõidus 227km/h ja seda vaid 1,6 bar rõhuga. Samas on selle auto mootor projekteeritud Jyrki Repo poolt kasutamaks 2,5+ bar ülerõhku. Lihtsalt auto on siiani veel korralikult seadistamata, kuna Soomes seadistamise ajal tekkisid mingisugused probleemid wastegate, selle solenoidi ja by-pass klapiga mis hakkasid nende rõhkude juures juba vastu töötama...Taavi kirjutas: Niipalju kui mina nendest kahest Audist tean, siis edasi sealt on minna juba suht kallis/raske.
Eks see paistab kui kunagi korralikult mõõdetud saab.jannyy kirjutas:Äkki sa oskad öelda, mis on need eeldatavad jõunumbrid 2.5bari puhul?
Nagu Viljar (siin foorumis riceburner) võistlustel ütles, et alati läheb midagi tuksi, alati on mingid agad. Eranditult kõikidel kordadel leiab selle AGA. Naljakas aga tõsi. Saaksin ka ju öelda, et aga minu auto on aastaringne dailydriver ja aga mootori sisu 100% stock ja lahti võtmata. Ma sõitsin ka kohale 2 silindrit korralikult ei töötanud, küünlad mustad ja tükkideks jne jne. Õnneks sai kõik korda ja üritus lõppes hästi.Silwer kirjutas:Reimo auto sõitis esimeses sõidus 227km/h ja seda vaid 1,6 bar rõhuga. Samas on selle auto mootor projekteeritud Jyrki Repo poolt kasutamaks 2,5+ bar ülerõhku. Lihtsalt auto on siiani veel korralikult seadistamata, kuna Soomes seadistamise ajal tekkisid mingisugused probleemid wastegate, selle solenoidi ja by-pass klapiga mis hakkasid nende rõhkude juures juba vastu töötama...Taavi kirjutas: Niipalju kui mina nendest kahest Audist tean, siis edasi sealt on minna juba suht kallis/raske.
Teine sõit läks tal eemalduda tahtnud kapoti tõttu aia taha:
üllatasid kõiki, ilmselt ka iseennast. Väga tubli !Renn kirjutas: 230 km/h ja B-klassi 2 koht pole paha)
minupoolt suurem "respect" iseehitajale555vrx kirjutas:üllatasid kõiki, ilmselt ka iseennast. Väga tubli !Renn kirjutas: 230 km/h ja B-klassi 2 koht pole paha)