3. leht 4-st

Postitatud: 10.07.2006 11:43
Postitas Renn
ega ka meie niisama passi :-D
konkurents on edasiviiv jõud :))

Postitatud: 10.07.2006 11:51
Postitas Taavi
Silwer kirjutas:
Taavi kirjutas:B-klassis 200SX-id tegid puhta töö!
Jah, kuid näha on et kaks Audi S2 hakkavad teid seal varsti hirmutama - vahed ei ole just suured... :)
Niipalju kui mina nendest kahest Audist tean, siis edasi sealt on minna juba suht kallis/raske. Minu mootor alles lahti võtmata :P Aga eks näis kas hakkan üldse tegutsema sinna suunas, kõigi eelduste kohaselt järgmine aasta üks teine ES-Tuningu S14 lööb lõppkiirusvõistlustel B-klassis platsi puhtaks. Nigel oleks küll kaotada autodele millel pikk ridaviis mootor tervenisti esiteljest eespool :P

Muideks mitut saksa päritolu autot klasside top 3 seas näete? :)

Postitatud: 10.07.2006 12:26
Postitas Raceboy
Taavi kirjutas: ...kõigi eelduste kohaselt järgmine aasta üks teine ES-Tuningu S14 lööb lõppkiirusvõistlustel B-klassis platsi puhtaks.
Järgmine hooaeg on veel kaugel, selleks ajaks jõuab palju uusi autosid radadele ning hakkavad uued tuuled puhuma :)
Ega keegi lihtsalt oota oma tulemust, igaüks tegutseb selleks jõudu/tahtmist mööda.

Postitatud: 10.07.2006 12:45
Postitas Silwer
Taavi kirjutas: Niipalju kui mina nendest kahest Audist tean, siis edasi sealt on minna juba suht kallis/raske.
Reimo auto sõitis esimeses sõidus 227km/h ja seda vaid 1,6 bar rõhuga. Samas on selle auto mootor projekteeritud Jyrki Repo poolt kasutamaks 2,5+ bar ülerõhku. Lihtsalt auto on siiani veel korralikult seadistamata, kuna Soomes seadistamise ajal tekkisid mingisugused probleemid wastegate, selle solenoidi ja by-pass klapiga mis hakkasid nende rõhkude juures juba vastu töötama...

Teine sõit läks tal eemalduda tahtnud kapoti tõttu aia taha:

Pilt

Postitatud: 10.07.2006 13:08
Postitas jannyy
Äkki sa oskad öelda, mis on need eeldatavad jõunumbrid 2.5bari puhul?

Postitatud: 10.07.2006 13:28
Postitas Silwer
jannyy kirjutas:Äkki sa oskad öelda, mis on need eeldatavad jõunumbrid 2.5bari puhul?
Eks see paistab kui kunagi korralikult mõõdetud saab.

Postitatud: 10.07.2006 14:26
Postitas Taavi
Silwer kirjutas:
Taavi kirjutas: Niipalju kui mina nendest kahest Audist tean, siis edasi sealt on minna juba suht kallis/raske.
Reimo auto sõitis esimeses sõidus 227km/h ja seda vaid 1,6 bar rõhuga. Samas on selle auto mootor projekteeritud Jyrki Repo poolt kasutamaks 2,5+ bar ülerõhku. Lihtsalt auto on siiani veel korralikult seadistamata, kuna Soomes seadistamise ajal tekkisid mingisugused probleemid wastegate, selle solenoidi ja by-pass klapiga mis hakkasid nende rõhkude juures juba vastu töötama...

Teine sõit läks tal eemalduda tahtnud kapoti tõttu aia taha:
Nagu Viljar (siin foorumis riceburner) võistlustel ütles, et alati läheb midagi tuksi, alati on mingid agad. Eranditult kõikidel kordadel leiab selle AGA. Naljakas aga tõsi. Saaksin ka ju öelda, et aga minu auto on aastaringne dailydriver ja aga mootori sisu 100% stock ja lahti võtmata. Ma sõitsin ka kohale 2 silindrit korralikult ei töötanud, küünlad mustad ja tükkideks jne jne. Õnneks sai kõik korda ja üritus lõppes hästi.

Postitatud: 11.07.2006 0:40
Postitas topgear
Pilt

Postitatud: 11.07.2006 2:34
Postitas prr
kes ei näinud...

[url]http://www.tv.ee/static/manager/pildid/console/tv.ee/f_clip.asp?videoid={4F706589-03E5-4221-9C36-E53EF04321FF}[/url]

Postitatud: 11.07.2006 21:00
Postitas Samvel
Renn kirjutas: 230 km/h ja B-klassi 2 koht pole paha :))
üllatasid kõiki, ilmselt ka iseennast. Väga tubli !

Postitatud: 11.07.2006 21:19
Postitas Kuuno
555vrx kirjutas:
Renn kirjutas: 230 km/h ja B-klassi 2 koht pole paha :))
üllatasid kõiki, ilmselt ka iseennast. Väga tubli !
minupoolt suurem "respect" iseehitajale :) kuigi loodan tulevikus näha veelkiiremaid nissaneid es'ist sest kõik mis liigub turbo jõul on huvitav :)

Postitatud: 11.07.2006 21:22
Postitas Siim
:)
Läti kodanikul Janis Jegers olid boosti lekkega probleemid, nagu ka Margusel.
Nii, et järgmine aasta läheb asi päris hulluks kätte konkurentsi osas.

Postitatud: 11.07.2006 21:27
Postitas Samvel
Jah Kuuno, iseehitajad väärivad austust, raske on neil ja iga aastaga järjest raskemaks läheb...

Samvel @ iseehitajana ühtteist ka saavutanud

Postitatud: 16.07.2006 9:22
Postitas Audiophile
Hehee, selle S13-e peal on ka tükike minu porschest (K26/8). Vaatasin et Evely on kunagi sõitnud sama tulemuse kerdi porschega e 230kmh. Päris kõva tulem ikka. (Y)

M

Postitatud: 16.07.2006 12:40
Postitas Fos
iseehitajate kohta niipalju, et kahju, et tulemustes seda arvestada ei saa, kui palju ise tehtud on. Mõni ostab poest ilusa kiire auto, ei tea, mis seal kapoti all ongi ja käib siis sellega kõvatamas.

Kahjuks pean ka mainima, et ei pea suurt lugu ka nendest, kes lasevad endale ehitada. Minuarvates oleks aus, kui võistluste kokkuvõtte tabelis oleks iga ES'is ehitatud auto taga nimi ES tuning, mitte see, kes niiöelda sponsoreeris.