3. leht 3-st

Postitatud: 29.01.2005 19:21
Postitas jk
zoom1 kirjutas: Ega see ei ole nii et suured pihustid peal ja kohe palju bena tuleb - siis töötavad need pihustid lihtsalt oma max läbilaskvuse piiridest kaugel.
100% on max, aga siis töötavad nt. 60% võimsusega :roll:
Vastupidi. Ega aju ei tea, et sul suuremad pihustid on ja avab pihusteid sama palju kui enne. Kuna pihustid on suuremad, siis on tõenäoliselt madalatel pööretel segu liiga rikas.

Lambda järgi reguleerib aju minu teada ainult closed loopis olles, st, siis kui sõidetakse ühtlase gaasiga. Ka siis on tavaliselt ajul mingid piirangud, st lõputult ta kütust lambda järgi vähendada ei suuda.

Rising rate kütuserõhu regulaator (rõhu all keeratakse bensurõhku juurde) võiks siin aidata. Veel parem variant oleks lisapihustid ja lisapihustitekontroller (saaks täpsemalt segu reguleerida).

Postitatud: 29.01.2005 20:32
Postitas Miq
jk kirjutas: Vastupidi. Ega aju ei tea, et sul suuremad pihustid on ja avab pihusteid sama palju kui enne. Kuna pihustid on suuremad, siis on tõenäoliselt madalatel pööretel segu liiga rikas.
Seda ju tegelikult vaja ongi - madalatel pööretel segu rikastada.
jk kirjutas:Ka siis on tavaliselt ajul mingid piirangud, st lõputult ta kütust lambda järgi vähendada ei suuda.
räägivad, et 8% segu kontsentraadist on lambda teha..
Tegelikust ma siiralt loodan, et ECU map'il on selline koht olemas, mis mul muutub. Siis ei peaks midagi muutma.