3. leht 3-st

Postitatud: 11.09.2006 16:47
Postitas wilson
teen ymber teise systeemi peale kuna ei saanud turbo mootorit tööle korralikult! oskab keegi öelda mis ette võtta karburaatori juures?
yhesõnaga vean karpale turbost tuleva õhu peale!
mis tegema veel peaks?võimsam bena pump?veel miskit?

Postitatud: 12.09.2006 18:27
Postitas rookie
Lugeda läbi karpa ja turbo teemaline peatükk Belli raamatus :!:

Kui see oleks loetud, oleks ka eelmine tühi töö tegemata jäänud. :badgrin:

(draw-through= dead fish)

Vaja on
a) survekindlat (nitropropüleenist vms ujukit)
b) segusiibrivõllide tihendamist või pukside survestamist
c) boost-reference'ga bensiinisurveregulaatorit ja ühte vähemalt 3 bar töösurvega el. bensiinipumpa

Vastasel juhul juhtub
a) boost pressib lada õhukesest plekist ujuki lössi ja see upub ära
b) boosti all on bensiiniauru kõik kohad täis ja tuli varsti püsti
c) boosti tekkimisel läheb segu hetkega lahjaks, kuna boost (mis on eeldatavalt üle 0,4 bar) pressib bensiini ujukikambrist pumpa ja paaki tagasi. Auto sõidab 50 meetrit ja võtab hinge kinni.

Kas on nii raske see 5 lk inglisekeelset juttu läbi lugeda?

Postitatud: 15.09.2006 15:06
Postitas wilson
Pilt
selline systeem siis on hetkel

Postitatud: 19.09.2006 17:11
Postitas wilson
aga kas IC on vajalik selle systeemi puhul?
nt vean turbost otse karpale õhu peale.muudan kõik vajaliku karpas ära.

Postitatud: 19.09.2006 18:20
Postitas meph
Kui mingit väga madalat (ja ikka väga madalat) rõhku mootorisse lased, siis IC pole otseselt vajalik. Samas mingitki jõudu bensumootorist saada tahtes peaks see siiski olemas olema. Kuum õhk = detonatsioon.

Postitatud: 23.09.2006 9:40
Postitas wilson
IC ei hakka auto ette otsa vedama.vaid samasse turbo kohale,nii et jahutuse saaks kapotile scoobi tegemise abil! või mis?
ujuki kohta nii palju et väike auk sisse ja makroflexi täis lasta siis ei pressi kokku!

Postitatud: 23.09.2006 12:22
Postitas meph
Et lased kuumal turbol IC'd ka kuumutada? ;)

Ja seda "väikest" auku makroflexiga täitmise jaoks tahaks näha :) Pigem hankida selle jaoks mõeldud ujuk või siis õigem karbuss.

Postitatud: 23.09.2006 19:47
Postitas wilson
sellepeale ei mõelnudki :S
siis ei jää muud yle kui ette vedada !
homme proovin vana systeemiga korralikult käima saada.
kui midagi head ei tõota siis tuleb alustada IC otsinguid

Postitatud: 24.09.2006 10:14
Postitas rookie
Ega Lada kolbide, surveastme kaanetihendi jms-ga üle 0,5 bar pole mõtet riskida. 200 meetrit vastu pidav mootori pole veel töötav projekt.

0,5 bar pole sinna intercoolerit eriti tarvis, enamus segu kuumutamisest teeb ikkagi väljalaskekolle, mis asub ladal otse sisselaske all ja see nullib selle IC asja omajagu.

pigem võiks tegeleda sisselaske isoleerimisega, võtta sealt välja soojenduse jne

Postitatud: 25.09.2006 14:32
Postitas RICE BURNER
0,5 bar pole sinna intercoolerit eriti tarvis, enamus segu kuumutamisest teeb ikkagi väljalaskekolle, mis asub ladal otse sisselaske all ja see nullib selle IC asja omajagu.
Enamus autodel on see nii. Isegi minu autol. Selleks on isoleermaterjalid, et seda kuumust peletada.

Postitatud: 25.09.2006 14:41
Postitas Taavi
wilson kirjutas:sellepeale ei mõelnudki :S
siis ei jää muud yle kui ette vedada !
homme proovin vana systeemiga korralikult käima saada.
kui midagi head ei tõota siis tuleb alustada IC otsinguid
Võta algatuseks mingi suvaline S13/S14 200SX tehase IC, neid vedeleb odavalt igal pool, sellisele Ladale peaks algatuseks piisama küll.