lada 2105:1987:Wilson
Lugeda läbi karpa ja turbo teemaline peatükk Belli raamatus
Kui see oleks loetud, oleks ka eelmine tühi töö tegemata jäänud.
(draw-through= dead fish)
Vaja on
a) survekindlat (nitropropüleenist vms ujukit)
b) segusiibrivõllide tihendamist või pukside survestamist
c) boost-reference'ga bensiinisurveregulaatorit ja ühte vähemalt 3 bar töösurvega el. bensiinipumpa
Vastasel juhul juhtub
a) boost pressib lada õhukesest plekist ujuki lössi ja see upub ära
b) boosti all on bensiiniauru kõik kohad täis ja tuli varsti püsti
c) boosti tekkimisel läheb segu hetkega lahjaks, kuna boost (mis on eeldatavalt üle 0,4 bar) pressib bensiini ujukikambrist pumpa ja paaki tagasi. Auto sõidab 50 meetrit ja võtab hinge kinni.
Kas on nii raske see 5 lk inglisekeelset juttu läbi lugeda?

Kui see oleks loetud, oleks ka eelmine tühi töö tegemata jäänud.

(draw-through= dead fish)
Vaja on
a) survekindlat (nitropropüleenist vms ujukit)
b) segusiibrivõllide tihendamist või pukside survestamist
c) boost-reference'ga bensiinisurveregulaatorit ja ühte vähemalt 3 bar töösurvega el. bensiinipumpa
Vastasel juhul juhtub
a) boost pressib lada õhukesest plekist ujuki lössi ja see upub ära
b) boosti all on bensiiniauru kõik kohad täis ja tuli varsti püsti
c) boosti tekkimisel läheb segu hetkega lahjaks, kuna boost (mis on eeldatavalt üle 0,4 bar) pressib bensiini ujukikambrist pumpa ja paaki tagasi. Auto sõidab 50 meetrit ja võtab hinge kinni.
Kas on nii raske see 5 lk inglisekeelset juttu läbi lugeda?
Ega Lada kolbide, surveastme kaanetihendi jms-ga üle 0,5 bar pole mõtet riskida. 200 meetrit vastu pidav mootori pole veel töötav projekt.
0,5 bar pole sinna intercoolerit eriti tarvis, enamus segu kuumutamisest teeb ikkagi väljalaskekolle, mis asub ladal otse sisselaske all ja see nullib selle IC asja omajagu.
pigem võiks tegeleda sisselaske isoleerimisega, võtta sealt välja soojenduse jne
0,5 bar pole sinna intercoolerit eriti tarvis, enamus segu kuumutamisest teeb ikkagi väljalaskekolle, mis asub ladal otse sisselaske all ja see nullib selle IC asja omajagu.
pigem võiks tegeleda sisselaske isoleerimisega, võtta sealt välja soojenduse jne
- RICE BURNER
- Postitusi: 774
- Liitunud: 18.02.2005 16:41
- Asukoht: Randvere
Enamus autodel on see nii. Isegi minu autol. Selleks on isoleermaterjalid, et seda kuumust peletada.0,5 bar pole sinna intercoolerit eriti tarvis, enamus segu kuumutamisest teeb ikkagi väljalaskekolle, mis asub ladal otse sisselaske all ja see nullib selle IC asja omajagu.
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
Võta algatuseks mingi suvaline S13/S14 200SX tehase IC, neid vedeleb odavalt igal pool, sellisele Ladale peaks algatuseks piisama küll.wilson kirjutas:sellepeale ei mõelnudki :S
siis ei jää muud yle kui ette vedada !
homme proovin vana systeemiga korralikult käima saada.
kui midagi head ei tõota siis tuleb alustada IC otsinguid