3. leht 6-st
Re: K: 200sx vs surpa vs... driftimiseks
Postitatud: 05.02.2013 23:25
Postitas haleskinn
flm kirjutas:Osta parem mingi praktiline igapäevaliikur, käi koolis ja tööl, teeni raha ja saa targaks ning hobi korras katsu ennast mõnda driftitiimi üheks hooajaks abiliseks sebida. Või suvalisse autospordi tiimi. Saad isegi aru, et igapäevaselt sportimiseks ehitatud autoga sõitmine on mõttetu ja igapäevaautoga sportimine on samuti poolkõva lahendus. Esiteks on võidusõiduautol mingi ressurss($$$), mida ei ole mõtet kulutada koolis või kaubanduskeskuse parklas tsikke lantides. Teiseks on autosport ikkagi sport ja kunagi ei tea, kas auto lahkub trennist või võistluselt omal jalal ja millal ta jälle sõidukõlbulikuks muutub. Kuluosadele ja ülalpidamisele vilistamine näitab samuti, et mingit ettekujutust tegelikkusest veel ei ole. Nii driftis kui ka igal pool mujal on esiteks alati odavam osta kellegi teise poolt valmis ehitatud auto ja teiseks on ise ehitades tooriku hind selliste autode puhul ainult murdosa kuludest, mis tekivad konkurentsivõimelise auto loomisel ja hooaja jagu selle tsirkuse kaasa tegemisel. Raha hankimine eeldab sponsoreid või keskmisest suuremat rahakotti. Ja lõpuks on üks suht tähtsusetu asi nagu sõiduoskus, mille ümber tihti põhiline "fuzzi" käib ja mida sinu "budgeti" eest osta ei saa.
Kui on tõsine huvi, siis soovitan otsida kellegi sõidukõlbuliku odava vana driftiauto ja sellega üks hooaeg trennides kaasa sõita, nõuandeid kuulata ja ka iseseisvalt õppida. Selle ajaga tekib tavaliselt mingi arusaam ja soovid muutuvad konkreetsemaks. Muidu ehitad omale s14 viimaste kopikate eest valmis ja avastad, et ikka üldse ei tule see driftimine välja või jõuad arusaamiseni, et väikesemahulise turboka asemel on odavam ehitada ja mõnusam sõita suure vabalthingavaga ja tulevikus seda näiteks mõistlikes piires üle laadida.
:D idee hea kuid kuna vanust niipalju et kool läbi ja tööd on ka vähe, aega palju üle siis ma otsisingi omale hobi :D
sõiduoskust on mul arvatavasti ka rohkem kui keskmisel eesti mehel :D minu aastane kilometraaž jääb tuimalt 100 000 kanti seega :D :D
keegi selle auto kohta teab infot jagada
http://www.auto24.ee/used/854418
samuti see
http://www.mototehnika.ee/kasutatud/aut ... _missing=1
samuti mida arvata toyota celica gt-st
või siis skyline r33? nad küll vist rhd enamjaolt aga potensiaali on neil juba stockis nagu ma aru saan
kevadel saksamaale minek eks sealt siis pean tooma omale midagi, kuna eestis ja siin lähiümbruses valik tõsiselt kesine
selline isend tundus toorikuks hea olevat
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/ni ... =SportsCar
või siis 272kw 300zx
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/ni ... LSO_EXPORT
usun et kumbki neist lükkab juba külje ette
Re: K: 200sx vs surpa vs... driftimiseks
Postitatud: 06.02.2013 1:05
Postitas Hendri
tilk tilk tilk..
Re: K: 200sx vs surpa vs... driftimiseks
Postitatud: 06.02.2013 2:52
Postitas wilson
See tundub tõesti hea masinat olevat. Leedu auto mille kere tööd võtsid aega 3a. Stage 1 sidur :D
Kui tõesti oma kätega ehitamise tahtmine nii suur,siis pigem kasvata raha kukrut ja oota millal tuleb HEA eksemplar müüki. Kui RHD masinat tahad osta võin abiks olla !
Re: K: 200sx vs surpa vs... driftimiseks
Postitatud: 06.02.2013 3:01
Postitas flm
Need kõik on toredad autod. Mida sa siit foorumist loodad leida? Kedagi, kes on kõiki neid autosid omanud? Kedagi, kes on nendega driftinud? Teisi filosoofe, kes on kusagilt lugenud, mida keegi kusagilt enne seda oli lugenud? Kui sellise inimese ka peaksid leidma, siis ütleb ta sulle ikkagi ainult oma arvamuse.
100000km aastas ei ole kuidagi seotud sooritusega rajal. Mõni taksojuht või rekkamees sõidab võibolla mitu korda rohkem ja mõni andekas võidusõitja sellest ainult murdosa. Ilmselgelt on näha, et kui koolis ei käi ja tööd ei ole, siis tuleks omale mingit kasulikku rakendust leida, mitte unistustes elada. Kui on tõsine huvi, tuleks natuke suuremalt ja pikemalt ette mõtelda ja vähemalt mina ei näe küll algaja autosportlase jaoks tehnika valikul olulisemat kriteeriumit kui hind ja ülalpidamiskulud. Neid algajaid on väga vähe, kelle jaoks esimesel hooajal auto juhi arengut pidurdama hakkaks. Seega lähtu alguses sellest, et minimaalsete kulutustega üleüldse sõitma saada, mitte mingit järjekordset "projekti" sms-laenude abil stabiilses agoonias hoida. Vaieldamatult on toorik oluline, aga kui jälgida näiteks erinevaid driftisarju, siis sõidetakse ja võidetakse autodega seinast seina ning potentsiaalse esikolmiku auto võib suht vabade tehniliste puhul igast trabandist ehitada. Põhiväärtus on aga mees rooli taga, kellele auto ehitatakse. Kui õpid sõitma, tõestad ennast ja näed ise tulevikku, siis leiad ka sponsorid ja saad omale selle unistuste auto ehitada. Kui on soov lihtsalt oma lõbuks või feimi ja respekti pärast käia sõitmas, siis võid valida autot välimuse või värvi järgi, sest sooritusel ei ole enam erilist tähtsust.
Re: K: 200sx vs surpa vs... driftimiseks
Postitatud: 06.02.2013 3:14
Postitas tarzic
See on ikka rumal teema siin. Kui sa haleskinn tunned huvi drifti vastu, siis loe drifti foorumit, seal on hulk tilkureid juba enne sind samu küsimusi küsinud ning neile on oi-oi mitu korda vastatud...
NB! More reading less posting

Re: K: 200sx vs surpa vs... driftimiseks
Postitatud: 06.02.2013 9:26
Postitas jeff01
Kui koolipoisil miski rull olemas oleks siis oleks ka rattad perse all. 1/1000 et see on nii.
100000km aastas läbisõidu kohta kah vali naer.
Tilgu kusagil mujal kui turboclubis
Re: K: 200sx vs surpa vs... driftimiseks
Postitatud: 06.02.2013 10:45
Postitas Trax
Korralik driimer oled,et pea 300km päevas lased siis.lugedes su eelnevaid poste ka teistes foorumites,siis kahtlen su driftipilli ostu ja ehitust.
Samas,kui huvi 2k euri eest pakkuda sulle korvidega ,korralike coilide ja asjadega bmw.plastik keredetailid ja jutud,mootor olemas.sillad all,vaja komplekteerida.
Re: K: 200sx vs surpa vs... driftimiseks
Postitatud: 06.02.2013 11:36
Postitas Jaan
Ah see teema oli juba esimesest postitusest alates pointless. Mul on ka plaanis see aasta esimest korda elus Tartu maratonile minna mis suuski te soovitate? Plaan oleks esikolmikusse sõita, sellise arvestusega peaks vaatama. Ma siiani olen rohkem jalgrattaga sõitnud, suuski pole alla saanudki. Vanaemalt sain jõuludeks lambavillast kampsuni, seega riiete poolega on ok jne.
Re: K: 200sx vs surpa vs... driftimiseks
Postitatud: 06.02.2013 11:55
Postitas haleskinn
esmalt ei ma ei ole driimer nagu te kõik väidate, ja nagu te ikka veel aru ei saanud ma käin tööl lihtsalt kuna tegu on siinkohal programmeerijaga kellel raha on töö tõttu piisavalt ja vaba aega samuti siis ma ei näe põhjust miks ma ei võiks uurida asja kohta mis mulle meeldib,
kuna igapäevaselt sõidan ma e38 730d-ga ja ei hellita ka seda masinat mitte odavate juppidega siis tean ikkagi mis asi on ülalpidamiskulud jne,
ps. kuna mul omatud autode arv on nüüdseks juba 8 siis ma ei usu et mul oskustest ka puudu tuleks :D lihtsalt 7 seeria bmw pole drifti jaoks parim variant :D alati peale suuremat küljeandmist pean sillajuppe vahetama :D
ps auto on valitud juba välja järgmise nädala lõpus toimub ka tehing arvatavasti (200sx sr18det)
kui auto ei vasta nõuetele siis kuu lõpus ostan 180sx(sr20det)
loodan et väga siinne rahvas ei pahanda kuid ma lähen nüüd ja pean oma 20ndat juubelit :D
Re: K: 200sx vs surpa vs... driftimiseks
Postitatud: 06.02.2013 12:08
Postitas simon
haleskinn kirjutas:
(200sx sr18det)
180sx(sr20det)
CA18DET pead silmas ikka? S13?
Kust sul 180SX välja vaadatud on?
Re: K: 200sx vs surpa vs... driftimiseks
Postitatud: 06.02.2013 12:26
Postitas haleskinn
simon kirjutas:haleskinn kirjutas:
(200sx sr18det)
180sx(sr20det)
CA18DET pead silmas ikka? S13?
Kust sul 180SX välja vaadatud on?
ca ikka jah :D tuleb välja et ühel tuttava tuttava tuttava..... tuttaval vedeleb üks kuskil garaazis üv olemas no eks ma lähen ja viskan pilgu peale
Re: K: 200sx vs surpa vs... driftimiseks
Postitatud: 06.02.2013 12:35
Postitas flm
Peamine, et sa ise usud

Ma ei tea kedagi, kes oleks alustanud midagi tõsisemat selliste teemade baasil. Mitte paha pärast, aga kui elementaarseid asju isegi interneti abiga endale selgeks teha ei suuda, iseloomustab see üldist võimekust ja iseseisvust. Elementaarne õigekiri on samuti intelligentse ja haritud isiksuse eksistentsi alustala. Naistele hakkavad ka selles vanuses meeldima endast targemad ja iseseisvad noormehed, mitte enam kirjud Datsunid

Re: K: 200sx vs surpa vs... driftimiseks
Postitatud: 06.02.2013 12:59
Postitas Raceboy
flm kirjutas:...
Minu meelest ülitabavalt ja hästi kirja pandud mõtted! Mõnus lugeda kohe

Re: K: 200sx vs surpa vs... driftimiseks
Postitatud: 06.02.2013 12:59
Postitas Indrek_s
Nädal aega tagasi pakuti Rootsis RX7 komplektset kere 200 EUR
Kui soov ehitada on tõsine siis tasub silmad lahti hoida.
Järele jäänud 4800 eur eest saab sinna ni mootori kui käigukasti kui ka välimust tjuunida.

Re: K: 200sx vs surpa vs... driftimiseks
Postitatud: 06.02.2013 13:01
Postitas haleskinn
flm kirjutas:Peamine, et sa ise usud

Ma ei tea kedagi, kes oleks alustanud midagi tõsisemat selliste teemade baasil. Mitte paha pärast, aga kui elementaarseid asju isegi interneti abiga endale selgeks teha ei suuda, iseloomustab see üldist võimekust ja iseseisvust. Elementaarne õigekiri on samuti intelligentse ja haritud isiksuse eksistentsi alustala. Naistele hakkavad ka selles vanuses meeldima endast targemad ja iseseisvad noormehed, mitte enam kirjud Datsunid

Esiteks. Eesti keel polnud mul koolis kunagi hea :D
Teiseks. Siin foorumis ei võeta kunagi kedagi tõsiselt, seega mind ka eriliselt ei häiri kui keegi vingub või offtopic teemasid sisse toob.
Kolmandaks. Mis siia naised puutuvad? olen ma öelnud et mul naist ei ole või et mul nendega probleeme oleks???
Palun jätame offtopic teemad privasse ma ei näe mõtet iga 15 minuti tagant näha uut ja sisutut vastust.
Pigem ootaks infot 180sx, 200sx kohta, (sillad, kummal paremad kummal nõrgemad, aastaarvudega kaasnevad probleemid jne..)
nägin eile ühte head sarja kus tehakse 180sx-i driftikaks
http://www.youtube.com/watch?v=-ThG_keOLEE
Need mehed teevad küll enamjaolt nalja seal, kuid vahest on kuulda ka asjalikku juttu.