3. leht 8-st

Postitatud: 29.04.2007 16:37
Postitas ivar
Nii, pole autost ammu kirjutand.

Talvel juhtus siis selline asi, et kogu tehnika läks teise kere peale.
Punane kere oli suht läbi ja lisaks sellele ka arvelt maas, seega polnd mõtet seda enam edasi arendada.
Uus masin sai lisaks 5k kasti ja 1.7 ploki.

Autoga käisime SRi avaüritusel, kes kohal olid, need nägid.

Pilt

Postitatud: 29.04.2007 16:54
Postitas junsu
:-D novott.se on tõsine sleeper,isegi orig. kilbid all.

räägi siis lähemalt,mõni pilt äkki kapotialt,kui sa nüüd asja lõpuks avalikustasid juba :)

Postitatud: 01.05.2007 17:20
Postitas golf
400m aeg oli 16.4 kui ma ei eksi.
Sai ka ise peal oldud ja tunda seda minekut(Y)

Postitatud: 04.05.2007 23:00
Postitas ivar
Midagi sinnakanti oli jah. Kahjuks pole tulemusi veel üles pandud. Ise lootsin 15sek aja kätte saada. :) Turborõhk oli 1.1 bar.

Täna proovisime turbo rõhku tõsta, aga paistab, et siit edasi minna on juba raske. Peamine pidur tundub olevat süüde. Lada originaal süütepool pani juba 1 bar'iga mootori köhima. Küünalde sädemepilu vähendades olukord paranes ja mootor hakkas korralikult käima. Nüüd kõrgema rõhuga jamab jälle.
Sai proovitud opeli süütepooli (BOSCH'i toodang), kuid sellega ei käind absoluutselt. :?
Mingisuguseid paremaid küünlaid peaks proovima ehk..


Pilt
Lammutada ja kokku panna saab seda autot ikka päris tihti..


Pilt
Vasakpoolne kütuse rõhk, parempoolne turbo rõhk.

Postitatud: 05.05.2007 5:10
Postitas piltnik
miil kirjutas:Autoga käisime SRi avaüritusel, kes kohal olid, need nägid.
Mitte ainult kohal, tegin 2 pilti ka :)
Pilt Pilt

Postitatud: 05.05.2007 21:32
Postitas Ragnar
Teine pilt on väga hea ! Vot see on jälle üks teemadest mida on lõbus lugeda :)

Postitatud: 06.05.2007 14:05
Postitas jeff01
1,1 bari @16,4/402m on kuidagi kahtlane... kus pesitseb turbo rõhukella väljavõte :roll: Süüte taga ilmselt vägapalju kinni. Mis aeg siis küll stock ladal peaks 400m´ga olema :?
Edit: Sellisest modifikatsioonist ei lugenud ma kiirug ateemat vaadates kusagilt midagi välja : http://www.tecdoc.ee/ivar/lada/04/P1220007.JPG

Postitatud: 06.05.2007 14:24
Postitas rosco
Kui See 16,4 on aeg,mis välja öeldi kiirendusel,siis minu teadmist mööda peaks reaktsiooni maha arvestama lõpp ajast,et saada 402 m läbimise aeg. Sr team ajavõtu puhul.

Postitatud: 06.05.2007 20:32
Postitas ivar
1,1 bari @16,4/402m on kuidagi kahtlane... kus pesitseb turbo rõhukella väljavõte Süüte taga ilmselt vägapalju kinni. Mis aeg siis küll stock ladal peaks 400m´ga olema
...
Edit: Sellisest modifikatsioonist ei lugenud ma kiirug ateemat vaadates kusagilt midagi välja : http://www.tecdoc.ee/ivar/lada/04/P1220007.JPG
Talvel oli igav ja tuli mõte midagi huvitavat ehitada. Kui kunagi tööle saab selle, siis räägin lähemalt.

edit: kustutasin segase lause

Postitatud: 06.05.2007 20:39
Postitas turbobmw
Seda tahaks küll näha kuidas stock Lada 16.4 sõidab :lol:
Kasvõi alla 18s :)

Postitatud: 06.05.2007 20:48
Postitas Raceboy
Stock Lada 0-100 kmh aeg on kuskil 16-18 sekundi piires.

Postitatud: 06.05.2007 22:12
Postitas rookierice
1bariga peaks seal ju puht teoreetiliselt midagi 150hepa kanti olema?
Ja sellega (lada kaalu arvestades) üle 15.0 eriti kuluda ei tohiks, muidugi laiem tagarehv jms paha ei teeks. :)

Postitatud: 06.05.2007 23:36
Postitas meph
Erm... 1.6L BMW E36 sõidab 400 meetrit täpselt 17 sekundit. Ja ma tahaks näha originaalmootoriga ladat, mis sellele ära teeb :) Ma pakuks originaalmootoriga lada 400m ajaks rohkem midagi sinna 19-21 sekundi kanti.

Postitatud: 07.05.2007 1:08
Postitas ivar
Eh, aitab küll nüüd teooriast.

Ei läinud me sinna mingit rekordit tegema, lihtsalt proovima. Ja sellest 16.4-st ei maksa mingeid põhjapanevaid järeldusi teha, sest ametlikke aegu/reaktsioone pole mina veel näind.

Ning üleüldse sõltub aeg ju väga paljudest pisiasjadest: rehvide pidamisest, auto kaalust (autos oleva kola kaalust), stardi õnnestumisest, käiguvahetuse kiirusest (eriti turboka puhul, kus iga käiguvahetuse järel turbo väikse spool-up'i teeb) jne. Seega minu arvates ei ole õige väita, et see või mõni teine auto peaks nüüd iga kell mingi kindla aja välja sõitma.

Selge see, et arenguruumi on ja eks millalgi proovib uuesti.

Postitatud: 10.05.2007 16:48
Postitas ivar
Ehk oskab keegi midagi süütesüsteemi kohta öelda.
Nimelt oleks vaja sädet tugevamaks saada.
Kas uuemate lääne autode süütepoolid üldse hakkavad lada peal tööle? Opel ascona süütepooliga oli asi selline, et tühikäigul töötas, aga gaasi põhja vajutades hakkas vahele jätma. Ei usu, et antud süütepool lada omast nii palju nõrgem on. Mingi kala jagajas äkki?