3. leht 3-st

Postitatud: 11.04.2006 13:52
Postitas Simpson
s13 originaal sidur ei kesta midagi 300 hepa juures. Samuti vaja pihustid uued ja õhulugeja. Selge on see, et odava raha eest seda ikkagi ei ehita.
Igatahes siit lugedes ja teoorias tundub asi kordades lihtsam kui tegelt on :)

Postitatud: 11.04.2006 15:02
Postitas temp
no tähendab 280 heppa mõtlesin oma jutuga, mis ongi ju umbes 300 8)

Postitatud: 10.05.2006 16:10
Postitas jeff01
Taavi kirjutas:Unustasid: vahejahuti, torud, bensupump, väljalase.
Esivedu + lukuta sild + megapöördemomendiga turbomootor = palju kummisuitsu. 60-70K eelarvega on S13 kordades mõtekam projekt, väheste modidega CA18DET kestab samuti palju jõudu.
väike täpsustus nimelt et Sunny´del minuteada tihemini lsd peal kui s13nel ;) ja kaaluvahe vist ca 200kg, mis annab suurematel kiirustel kõvasti tunda (väiksed kiirused pole jah esi ja tagaveo puhul võrreldavad :-D ) Mitte et ma esiveo pooldaja oleks aga tagurdamiseks kõlbab küll ju :roll: ok ok tegelikult on need vaid sellised faktid on vist zoomi kunagisest autost meelde jäänud

Postitatud: 10.05.2006 18:01
Postitas Taavi
Euro turu S13-nel ega N14 Sunny GTI-l pole kunagi LSD-d tehasest olnud. Kaaluvahe Sunnyga on pigem 100kg kui 200kg.

Postitatud: 10.05.2006 19:52
Postitas jeff01
Selge. Kõik on võimalik aga peaks zoomi arvamust kuulama, ta mõlemaid autosid omanud :) aga jah se suht teemaväline vb mitte teemaväline aga teema autorile ehk ebavajalik jutt. ahjaa pole kindel et zoomi sunny N14 oli pole kursis jaapani autodega :oops:

Postitatud: 10.05.2006 19:59
Postitas henri
Kes otsida oskab (tahab) leiab ka käigukaste mis peavad tehase hammakatega 500 hobust vastu ja on lsd-ga. Kuigi jah raske on neid leida. Esimese käiguga ka suurt midagi teha pole.

Kaaluvahe on küll ainult 100kg, stabiilsus on hea 220 km/h püsib vägagi konkreetselt teel. Miinuseks on veermiku tuunimise väikesed võimalused. Pidurid on nõrgad kui ringrada tahad sõita. Samas dragil käies ei lähe vaja. Päris huvitav on vaadata kuidas 500whp sunny-d BPU+++ supratele ära teevad :-D . Hobuseid on neil pea sama palju, kuid suur kaaluvahe annab oma eelise.

Stock kolvid on head kuni 350 hobust, kuid kütus peab hea olema, vastasel korral lõhub detonatsioon mootori ära. Levinud on GTI-R mootori upgrade, kuid see on juba sunny-ga sama hinda. Samas sunnydel peal olev high port SR20DE mootor õigete vahendite abil arendab vägagi odavalt üle 200 vabalhingava hobuse. Aga jah ülalpidamiskulud on hulga soodsamad kui s13-nel.

On üks aspekt mida Sunny kohe mitte kuidagi ei täida, ta ei kuulu tõeliste sportautode hulka pigem taskurakettide hulka.

Ja lõppudelõpuks loeb kõigerohkem inimese oma tahe. Kui meeldib ikka S13 nii väga siis pole mõtetki ümber veenda kuigi see teema on väikeste ülalpidamiskuludega turboautode kohta. Samas ei ole mul õrna aimugi kui kallid odavad on S13 varuosad.

zoomil ei olnud n14

Postitatud: 11.05.2006 9:26
Postitas zoom1
Mul oli N13 1,8gti ja LSD peaks olema seeriavarustuses.

Tegelikult odavate ülalpidamiskuludega turboautot polegi olemas, va. escort TD jne.