e30m20b25 kirjutas:Väga viis asi, tänavapeal super, kuigi oleks võinud olla nt e36 kere peal.
Tglt ka w? Ole nüüd mõistlik.
Oleks-oleks, hea et ei ole.
kui sul tõesti midagi asjalikku öelda ei ole siis ole palun vait. koli Sr foorumisse tagasi.
Ja sul oli eks ??
Avaldasin ka oma arvamust.
Re: BMW 520iT 96a :heicom52
Postitatud: 22.04.2012 20:37
Postitas heicom52
Nii esmaspäeval panen peale NGK Laser Platinum küünlad.
Vahepeal pole midagi teinud,ainult kalland ja talland 0.2-0.3baariga.
Re: BMW 520iT 96a :heicom52
Postitatud: 23.04.2012 15:14
Postitas eclipse
Palju neil sädemevahe?
Re: BMW 520iT 96a :heicom52
Postitatud: 05.05.2012 20:49
Postitas heicom52
.
Re: BMW 520iT 96a :heicom52
Postitatud: 05.05.2012 22:29
Postitas Mardo
Hoorattaks võid M20B20 mootori hooratta võtta, tegu ühemassilisega
aga pead mootori poolset külge maha treima, muidu läheb vastu mootori
tagumise simmerlingi korpust/polte.
Paar pilti tööst:
Re: BMW 520iT 96a :heicom52
Postitatud: 10.06.2012 23:20
Postitas heicom52
Mardo kirjutas:Hoorattaks võid M20B20 mootori hooratta võtta, tegu ühemassilisega
aga pead mootori poolset külge maha treima, muidu läheb vastu mootori
tagumise simmerlingi korpust/polte.
Paar pilti tööst:
Kas siis tuleb midagi ka siduri kahvli kaugusega ette võtta?
Korv peaks nagu jääma siis mootori poole rohkem.Sai kunagi e-30nega B20motoga jäärada sõidetud siis tundus see hooratas kudagi nõrk.Üks hooratas pidi pooleks minema ainult hammasvöö hoidis veel kinni
Re: BMW 520iT 96a :heicom52
Postitatud: 16.06.2012 0:20
Postitas heicom52
.
Re: BMW 520iT 96a :heicom52
Postitatud: 16.06.2012 12:44
Postitas heicom52
.
Re: BMW 520iT 96a :heicom52
Postitatud: 16.06.2012 18:58
Postitas Mardo
hooratas, mismõttes nõrk? mul sama ratas õhukeseks lastud treida ja audi korv + 240mm ketas
ja siduri süsteem on saanud vatti igast suunast. Võibolla sattus Sulle kehv hooratas, neid asju
kontrollitakse enne külge keeramist, vähemalt silmaga
Re: BMW 520iT 96a :heicom52
Postitatud: 18.06.2012 16:23
Postitas heicom52
No jah see selleks,ju siis oli vigane hooratas.
Praegu kast maas sidur õhtal jälle,korv on kaardus ja sinine
Hakkan uut sidurit tegema,eks vaatab mis siis välja tuleb.
Sain siduri kokku.Peale jaani pohmakaga tulid head mõtted pähe,sai aretatud M20-kümne ja M52 mootori sidurist reguleeritav sidur
Hooratas M52
Korvi kest M52
Korvi ketas M20
Mõned pildid sellest aretisest.
Re: BMW 520iT 96a :heicom52
Postitatud: 04.07.2012 19:46
Postitas redline
See pildil olev sidur on mismoodi reguleeritav? Paistab täitsa tavaline korv või jääb mul midagi kahe silma vahele? Siin ennist oli juttu nõrgast hoorattast, pigem see isearetatud korv on ohtlikum ma pakun
Re: BMW 520iT 96a :heicom52
Postitatud: 04.07.2012 21:19
Postitas KaroK
Tundub, et seibe saab vahetada/eemaldada/lisada.
Re: BMW 520iT 96a :heicom52
Postitatud: 04.07.2012 21:59
Postitas heicom52
Reguleerimine toimub hooratta ja korvi vahelise seibide paksuse muutmisega.
See vanatüübi korvi ketas on palju paksen kui see M52 oma.
Praegu surub korv rohkem peale kui enne.Lahutab viimase piiri peal,lamellid on korvi pinnaga peagu tasa.
Video asja vastupidavusest. Sai julmalt ära proovitud