20. leht 49-st

Postitatud: 18.04.2008 13:16
Postitas jeff01
Mihkel kirjutas:LINK LEM G3:
Pilt Pilt Pilt
Pilt Pilt
Ehk seletad :)

Postitatud: 18.04.2008 14:15
Postitas rookierice
Päris kenaks on muutund pill. :)

Postitatud: 18.04.2008 14:57
Postitas mart154
jeff01 kirjutas: Ehk seletad :)
Sinule arusaadavalt ehk nii: :-D
"megasquirt on steroids" :lol:

ja adaptalink teeb selle asja plug&play paigaldatavaks.

Postitatud: 18.04.2008 18:36
Postitas Mihkel

Postitatud: 24.04.2008 10:43
Postitas Mihkel
Sai siis eile lõpuks VEMS-i AFR/EGT kell oma õigele kohale paigutatud.
Varem sõitis kindalaekas autoga vähemalt pool aastat kaasa :-D

Nüüd kui kelladealust uuesti viimistleda vaja on, siis hakkab nalja saama.
Tuleb kõik uuesti lahti võtta.
Vemsi vennad ju ei suuda normaalsed olla ja kella taha mingit ühtset pistikut leiutada.
Või siis kella üldse üksi eraldi hoida ja kontrollerit kuskil mujal.

Postitatud: 29.04.2008 18:52
Postitas Mihkel
Lõpuks siis ATP Turbo oilrestrictori kolmik ka küljes ja kella väljund olemas.
USA-s olid tõprad praaki teinud turbost kolmikusse torujupiga ja tänu sellele sai mu up-pipe ja kolle teip kenasti õliseks.
Ise olin ka muidugi loll kuna lootsin, et koonusega tõmbab pidama (koonuse serv oli defektiga).
Nüüd jälle ühe kogemuse võrra targem.
Jumal tänatud, et pidurimeistris sobivas mõõdus toru olemas oli. Sai täna uus torujupp teha lastud.
Neid debiilse keermega otsikuid neil siiski polnud (enda omad olid olemas mul), muidu oleks mõne ülemineku lasknud teha.

Õlirõhk külmast peast siis 3bar. Garrett ise ütleb, et põhjagaasiga max 3.1bar soovituslik, seega peaks sobima vast.
Samas krt seda teab, mõnipäev mõõdan uuesti üle, ka sõidu ajal peaks testima.
Soojast peast sõidu ajal vast ongi kõige olulisem.
Kuigi ega õlirõhk mootori koormusest sõltu vaid ikka pööretest aga noh siis süda rahul.

Nüüd vaja veel coolerile IAT sensori pesa keevitada lasta ja saab ka uut aju proovida.

Postitatud: 29.04.2008 19:23
Postitas Raceboy
Mis sul see vems pidevalt viimasel ajal ette jääb :roll: Maitse asi, imo on normaalne, et kell ongi kontroller, mitte totakalt iga asi eraldi :)

Postitatud: 29.04.2008 19:47
Postitas Mihkel
Ei VEMS-il muidu pole häda aga krt see AFreshTiny võiks omada pistikut, et seda ka liigutada vajadusel saaks.

Mul lihtsalt Bemmi oma läks tuksi ja pidin selle välja võtma ning tagasi saatma, kusjuures ma olin sellele just vahetüki teinud et kergem oleks.
Õnneks on mul mõlemal autol võimalik WB pistik läbi tulemüüri tõmmata.

Kõige rohkem min häiribki see, et kella ei saa kergelt ringi tõsta, kuna ideaalse paigalduse tarvis (välimuselt siis) on asja vaja vahest ringi tõsta,
kuna thaaks ka ajutiselt kella kasutada ja see on väga ebamugavaks tehtud.
Muidu peab iga kord paigalduse sisuliselt nullist uuesti tegema.

Postitatud: 11.05.2008 14:20
Postitas Mihkel
Vahepeal sai veel veidi plite klõpsida lastud :)

Pilt Pilt Pilt Pilt
Pilt Pilt Pilt Pilt
Pilt Pilt Pilt Pilt
Pilt Pilt Pilt Pilt
Pilt Pilt

Postitatud: 12.05.2008 17:00
Postitas eclipse
jama, et sama tootja bemmile adaptrit ei tee. :(

Postitatud: 21.05.2008 1:25
Postitas Mihkel
Väike võrdlus spool-up-ist eri confis.
Pilt

Hetkeseisuga on plaan panna originaal turbo mõneks ajaks tagasi ja mingi hetk tellida mingi suurem bolt-on turbo.
Tahan normaalselt linnas ja maanteel sõita lihtsalt.
See mis 5-enda käiguga toimub on huumor, normaalseid möödasõite ilma 2 käiku alla lappamata teha ei saa.
Stock turboga ei olnud vaja üldse käiku alla vahetada.

Nüüd ongi põhjust Bemmi M10 mootorist veidi rohkem GT28RS-iga välja pigistada :-D

Postitatud: 21.05.2008 5:58
Postitas mulk
Palju uue kollektori runner originaali omast suurem on?
Pane sinna tabeli juurde kollektorite ja turbode füüsilised mõõdud ka :)

Postitatud: 21.05.2008 9:48
Postitas ranz
Mihkel kirjutas:Ei VEMS-il muidu pole häda aga krt see AFreshTiny võiks omada pistikut, et seda ka liigutada vajadusel saaks.
Ei ole küll see teema, kuid sama asi on ka ennast häirima jäänud. Hetkel olen võtnud nõuks selle, et kui vaja tõsta, ostan tavalise com-port pistiku ja pesa ning lõikan lambdale mineva kaabli läbi ja joodan pistiku vahele. Kõik muud otsad on pistikutega salongis kuid too viimane mitte ning kella ära võtmine on põhimõtteliselt võimatu.

Postitatud: 21.05.2008 10:30
Postitas Mihkel
Uus kolle on esiteks 4-1, originaal on 4-2-1, kus 4 eraldi on suht imaginaarne mingi 5-10cm ehk.
Runnerite jämedusi ma eraldi mõõtnud pole.

Selle tabeli point on rohkem selles, et antud juhul nagu arvata oli ja ka Subaruid ehitanud inimesed väitsid,
siis spool-up halvenes uue kollektoriga veidi mitte ei paranenud.
Seda siis jämedamate runnerite tõttu mis annavad asjale suurema ruumala.
Samas lõpu ots peaks sellest tunduvalt parem olema, kuigi taaskord spool-upi arvelt.

Ehk siis boxermootor nõuab R4 mõistes hübriidi sarnast turbot, kus kuumaosa on tunduvalt väiksem kui ta R4 mootoril olla võiks.
Peaks Bemmiga sama katse läbi viima praegu Subaru originaal turboga.
See toob ilusti välja, et 0.2L ja 8 klappi vähem spoolivad R4 peal asja tunduvalt varem üles.
See peaks nagu piisav katseline tõestus olema, et R4 ja B4 mootoritel on vahe sees ja kuumaosa suurusi tuleb erinevalt valida.
Tulgu siis see runnerite pikkus, pulsatsioonide või mille iganes arvelt.

Krt kui tuntav minek tekib praegu 1000rpm hiljem kui originaal turboga, siis pole siin minu enda jaoks enam midagi arutada.
Olen võrrelnud ka bolt-on turbode turbiini trim-e ja AR-e, RS-i kuumakoja trim-i ja AR-iga turbod puhuvad Subarutele 500-550hp.
Kui mul oleks selline pauk tulekul 1000rpm hiljem siis oleks see NORMAALNE, mitte et mul tuleb 50hp rohkem 1000RPM hiljem kui oriignaal turbiiniga.
350hp puhuvatel turbiinidel on tunduvalt väiksem trim ja AR.

Postitatud: 21.05.2008 12:30
Postitas mulk
Ma leian, et enne, kui lähed turbot taas vahetama, tuleks normaalne kollektor teha.