Subaru Impreza GT-RS ::: 1998 ::: Mihkel

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

Mihkel kirjutas:LINK LEM G3:
Pilt Pilt Pilt
Pilt Pilt
Ehk seletad :)
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
rookierice
Postitusi: 133
Liitunud: 29.11.2004 16:18

Postitus Postitas rookierice »

Päris kenaks on muutund pill. :)
mart154
Postitusi: 735
Liitunud: 01.02.2005 20:48
Asukoht: Western Australia

Postitus Postitas mart154 »

jeff01 kirjutas: Ehk seletad :)
Sinule arusaadavalt ehk nii: :-D
"megasquirt on steroids" :lol:

ja adaptalink teeb selle asja plug&play paigaldatavaks.
[url=http://www.e21.ee/galerii/album658]TurboLestaKala[/url] | [url=http://jam.axatem.ee]JAM Racing[/url]
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Sai siis eile lõpuks VEMS-i AFR/EGT kell oma õigele kohale paigutatud.
Varem sõitis kindalaekas autoga vähemalt pool aastat kaasa :-D

Nüüd kui kelladealust uuesti viimistleda vaja on, siis hakkab nalja saama.
Tuleb kõik uuesti lahti võtta.
Vemsi vennad ju ei suuda normaalsed olla ja kella taha mingit ühtset pistikut leiutada.
Või siis kella üldse üksi eraldi hoida ja kontrollerit kuskil mujal.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Lõpuks siis ATP Turbo oilrestrictori kolmik ka küljes ja kella väljund olemas.
USA-s olid tõprad praaki teinud turbost kolmikusse torujupiga ja tänu sellele sai mu up-pipe ja kolle teip kenasti õliseks.
Ise olin ka muidugi loll kuna lootsin, et koonusega tõmbab pidama (koonuse serv oli defektiga).
Nüüd jälle ühe kogemuse võrra targem.
Jumal tänatud, et pidurimeistris sobivas mõõdus toru olemas oli. Sai täna uus torujupp teha lastud.
Neid debiilse keermega otsikuid neil siiski polnud (enda omad olid olemas mul), muidu oleks mõne ülemineku lasknud teha.

Õlirõhk külmast peast siis 3bar. Garrett ise ütleb, et põhjagaasiga max 3.1bar soovituslik, seega peaks sobima vast.
Samas krt seda teab, mõnipäev mõõdan uuesti üle, ka sõidu ajal peaks testima.
Soojast peast sõidu ajal vast ongi kõige olulisem.
Kuigi ega õlirõhk mootori koormusest sõltu vaid ikka pööretest aga noh siis süda rahul.

Nüüd vaja veel coolerile IAT sensori pesa keevitada lasta ja saab ka uut aju proovida.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Mis sul see vems pidevalt viimasel ajal ette jääb :roll: Maitse asi, imo on normaalne, et kell ongi kontroller, mitte totakalt iga asi eraldi :)
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Ei VEMS-il muidu pole häda aga krt see AFreshTiny võiks omada pistikut, et seda ka liigutada vajadusel saaks.

Mul lihtsalt Bemmi oma läks tuksi ja pidin selle välja võtma ning tagasi saatma, kusjuures ma olin sellele just vahetüki teinud et kergem oleks.
Õnneks on mul mõlemal autol võimalik WB pistik läbi tulemüüri tõmmata.

Kõige rohkem min häiribki see, et kella ei saa kergelt ringi tõsta, kuna ideaalse paigalduse tarvis (välimuselt siis) on asja vaja vahest ringi tõsta,
kuna thaaks ka ajutiselt kella kasutada ja see on väga ebamugavaks tehtud.
Muidu peab iga kord paigalduse sisuliselt nullist uuesti tegema.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Vahepeal sai veel veidi plite klõpsida lastud :)

Pilt Pilt Pilt Pilt
Pilt Pilt Pilt Pilt
Pilt Pilt Pilt Pilt
Pilt Pilt Pilt Pilt
Pilt Pilt
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
eclipse
Postitusi: 342
Liitunud: 29.11.2004 11:51
Asukoht: Tln 53 814 024

Postitus Postitas eclipse »

jama, et sama tootja bemmile adaptrit ei tee. :(
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Väike võrdlus spool-up-ist eri confis.
Pilt

Hetkeseisuga on plaan panna originaal turbo mõneks ajaks tagasi ja mingi hetk tellida mingi suurem bolt-on turbo.
Tahan normaalselt linnas ja maanteel sõita lihtsalt.
See mis 5-enda käiguga toimub on huumor, normaalseid möödasõite ilma 2 käiku alla lappamata teha ei saa.
Stock turboga ei olnud vaja üldse käiku alla vahetada.

Nüüd ongi põhjust Bemmi M10 mootorist veidi rohkem GT28RS-iga välja pigistada :-D
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
mulk
Postitusi: 272
Liitunud: 11.12.2006 18:54
Asukoht: Kuressaare

Postitus Postitas mulk »

Palju uue kollektori runner originaali omast suurem on?
Pane sinna tabeli juurde kollektorite ja turbode füüsilised mõõdud ka :)
audi 2.2Tq 670hj 780nm, no nos, no alco
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211
Kasutaja avatar
ranz
Postitusi: 423
Liitunud: 13.12.2004 14:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas ranz »

Mihkel kirjutas:Ei VEMS-il muidu pole häda aga krt see AFreshTiny võiks omada pistikut, et seda ka liigutada vajadusel saaks.
Ei ole küll see teema, kuid sama asi on ka ennast häirima jäänud. Hetkel olen võtnud nõuks selle, et kui vaja tõsta, ostan tavalise com-port pistiku ja pesa ning lõikan lambdale mineva kaabli läbi ja joodan pistiku vahele. Kõik muud otsad on pistikutega salongis kuid too viimane mitte ning kella ära võtmine on põhimõtteliselt võimatu.
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Uus kolle on esiteks 4-1, originaal on 4-2-1, kus 4 eraldi on suht imaginaarne mingi 5-10cm ehk.
Runnerite jämedusi ma eraldi mõõtnud pole.

Selle tabeli point on rohkem selles, et antud juhul nagu arvata oli ja ka Subaruid ehitanud inimesed väitsid,
siis spool-up halvenes uue kollektoriga veidi mitte ei paranenud.
Seda siis jämedamate runnerite tõttu mis annavad asjale suurema ruumala.
Samas lõpu ots peaks sellest tunduvalt parem olema, kuigi taaskord spool-upi arvelt.

Ehk siis boxermootor nõuab R4 mõistes hübriidi sarnast turbot, kus kuumaosa on tunduvalt väiksem kui ta R4 mootoril olla võiks.
Peaks Bemmiga sama katse läbi viima praegu Subaru originaal turboga.
See toob ilusti välja, et 0.2L ja 8 klappi vähem spoolivad R4 peal asja tunduvalt varem üles.
See peaks nagu piisav katseline tõestus olema, et R4 ja B4 mootoritel on vahe sees ja kuumaosa suurusi tuleb erinevalt valida.
Tulgu siis see runnerite pikkus, pulsatsioonide või mille iganes arvelt.

Krt kui tuntav minek tekib praegu 1000rpm hiljem kui originaal turboga, siis pole siin minu enda jaoks enam midagi arutada.
Olen võrrelnud ka bolt-on turbode turbiini trim-e ja AR-e, RS-i kuumakoja trim-i ja AR-iga turbod puhuvad Subarutele 500-550hp.
Kui mul oleks selline pauk tulekul 1000rpm hiljem siis oleks see NORMAALNE, mitte et mul tuleb 50hp rohkem 1000RPM hiljem kui oriignaal turbiiniga.
350hp puhuvatel turbiinidel on tunduvalt väiksem trim ja AR.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
mulk
Postitusi: 272
Liitunud: 11.12.2006 18:54
Asukoht: Kuressaare

Postitus Postitas mulk »

Ma leian, et enne, kui lähed turbot taas vahetama, tuleks normaalne kollektor teha.
audi 2.2Tq 670hj 780nm, no nos, no alco
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211
Vasta