20. leht 21-st

Re: Nissan Pulsar GTI-R 4x4 (SR20DET)

Postitatud: 17.05.2014 14:43
Postitas kilplane
kuidas sina neid siis viilinud oled?

Re: Nissan Pulsar GTI-R 4x4 (SR20DET)

Postitatud: 17.05.2014 17:24
Postitas Jaan
Päriselt on ju special käi selleks, et saaks rõngaid ühtlaselt vastas hoida. Ilus läikiv mootor muidu. Palju detjonn täna ploki puurimise/hoonimise eest küsib ja 16 kaane eest? Pole viimased 1,5a sinna midagi viinud.

Re: Nissan Pulsar GTI-R 4x4 (SR20DET)

Postitatud: 17.05.2014 20:36
Postitas DioX
Jaan kirjutas:Päriselt on ju special käi selleks, et saaks rõngaid ühtlaselt vastas hoida. Ilus läikiv mootor muidu. Palju detjonn täna ploki puurimise/hoonimise eest küsib ja 16 kaane eest? Pole viimased 1,5a sinna midagi viinud.
Seda special käia ei olnud mõttet ostma hakata mõne viilimise pärast !
Detjonn küsib hetkel 200 eur plokki eest.
Kaas umbes sama palju (oleneb mis teha lased) !

Re: Nissan Pulsar GTI-R 4x4 (SR20DET)

Postitatud: 18.05.2014 10:04
Postitas Jaan
Ok, hinnad on veel tõusnud viimasest korrast.

Re: Nissan Pulsar GTI-R 4x4 (SR20DET)

Postitatud: 18.05.2014 11:57
Postitas mitsu_manic
Kolbe vaadates on tegu tavakolbidega? Ehk siis, kas strokeri tegemise peale ei mõelnud, kui juba kõik uus ja parem tuleb?

Kas see aasta saan siis sinu tagatulesid vaadata? :shock:

Re: Nissan Pulsar GTI-R 4x4 (SR20DET)

Postitatud: 18.05.2014 14:17
Postitas DioX
mitsu_manic kirjutas:Kolbe vaadates on tegu tavakolbidega? Ehk siis, kas strokeri tegemise peale ei mõelnud, kui juba kõik uus ja parem tuleb?

Kas see aasta saan siis sinu tagatulesid vaadata? :shock:
Kolvid jah tavalised +0,5 rem mõõdus sepsikolvid.
Strokeri tegemine jääb hetkel tulevikku !
Loodan ,et see aasta ikka jõuab sõita veel jah ! :burn

Re: Nissan Pulsar GTI-R 4x4 (SR20DET)

Postitatud: 17.06.2014 16:02
Postitas DioX
Tasa ja targu kaua tehtud kanike jõuab lõpusirgele :

Alumine ots koos
Pilt
Alumiiniumist rihmarattas.
Pilt

Plokikaas käes (kerge portimine tehtud+ klapipesad faasitud , tihendi pind lihvitud )
klappi vahede reguleerimine käsil (kõige raskem osa). Reguleer seibe pole kuskilt saada siis pidi igat klappi natuke mahavõtma (st. igakord klappid külge , mõõdad siis klapp välja ,lõikad klapi tipust maha ja jälle külge , mõõdad ).
Siin kohal tänud Detjonõševi pojale kellel oli aega ja vajalikud riistad.
Pilt

Pilt

Cosworthi 1.5mm tihendi küljes, pea küljes, nukkad paigas , kett küljes , kollektor ja kõik muu küljes.

Pilt

Pilt

Pilt

Nüüd vaja mootor -k.kast transportida töökotta kus siis hakkan masinat lõplikult kokku panema !
Varsti saab sõita :car

Re: Nissan Pulsar GTI-R 4x4 (SR20DET)

Postitatud: 17.06.2014 17:06
Postitas Eikki
Hea näha, et edeneb. Loodame, et saad varsti liikvele ka.

Re: Nissan Pulsar GTI-R 4x4 (SR20DET)

Postitatud: 18.06.2014 12:36
Postitas kalle211
ise olen kasutanud tasapind lihvpingi teenust klapireguleerseibide mõõtu saamiseks.

Re: Nissan Pulsar GTI-R 4x4 (SR20DET)

Postitatud: 18.06.2014 22:39
Postitas Dc85
Kas sellel on reguleeritavad "hydrokad" ehk siis nö. täis tykid? Seibe peaks lihvima jah ja oluline et nookuri tööpind oleks sirgelt vastavalt nukkvõllile, et pinge ühtlaselt jaguneks. Pildilt ei saa hästi aru mis asja ajate..

Re: Nissan Pulsar GTI-R 4x4 (SR20DET)

Postitatud: 19.06.2014 10:55
Postitas DioX
Dc85 kirjutas:Kas sellel on reguleeritavad "hydrokad" ehk siis nö. täis tykid? Seibe peaks lihvima jah ja oluline et nookuri tööpind oleks sirgelt vastavalt nukkvõllile, et pinge ühtlaselt jaguneks. Pildilt ei saa hästi aru mis asja ajate..
Sellel sr20det-il on ainsal need niiöelda solid lifters (mehaanilised tõukurid) ja seibid on (mütsid) mis istuvad klappi otsa peale.
Pilt
Pilt
Siin siis näha need klapiotsad kuhu istuvad need seibid !
Pilt
Kuidas neid seibe lihvitakse ? Peal poolt või seest poolt ?

Re: Nissan Pulsar GTI-R 4x4 (SR20DET)

Postitatud: 19.06.2014 13:03
Postitas juss
Enamjaolt neid seibe ei lihvita, vaid tellitakse vastavalt mõõdule uued seibid. olen ise kunagi jebinud reguleerseibidega, mida lasin lihvida, väga keeruline on asja paika saada, kuna ega neid ikka ei lihvitud nii täpselt, kui vaja oli.
palju kiirem ja valutum varjant on klapivart maha lihvida(loomulikult seda tehaks vastavas rakises ja teemant käiaga) Aga ma ei tea, kui paljud kaanetegijad sellist varjanti kasutavad.

Re: Nissan Pulsar GTI-R 4x4 (SR20DET)

Postitatud: 19.06.2014 15:09
Postitas jeff01
Tellitakse sellele millele saab tellida. 90% et sa neid eri mõõdus tellida ei saa. Pesasid ja klappe lõigates tõusevad otsad reeglina kõrgemalte ja vähemalt pole juurde vaja vaid õhemaks midagi. Pool päeva mõõtmist ja sobitad ehk osad niisamagi paika (St et nad stockis juba eri mõõdus ja tõstad vastavalt ringi) mõõdad mütsi sees mõõdu ära ja kui kannatab lihvid sealt pealt, kui vägapalju vaja peab klapivart lihvima. Mis tal klapivaheks ette on antud?
Tartu kandis teeb seda Hr. Luik tõrvandis, astro motos 1 kaanemees ja Tallinnas ilmselt kah üsnamitu kohta kus teha....peaasi, et rellakaga ei ürita :-D

Re: Nissan Pulsar GTI-R 4x4 (SR20DET)

Postitatud: 19.06.2014 16:45
Postitas Jaan
Mul tehti Detjonni juures poisi poolt 2012 aasta talvel. Siis küsiti 60€ 16tk eest. Keiss järgmine, ka viisin kaane suure hurraaga neile töösse ja ma ausalt üteldes isegi ei süvenenud tõukuritesse, sest olin harjunud fordi hüdrokatega ja mu Duratecil nägid need sarnased välja. Järgmisel hetkel olin normaalselt kuses ja siis hakkasin kaliibriga vahesid mõõtma ja tõukureid ringi tõstma, et kus tolerantsid paremini sobivad ja siis jälle mõõtma.
Kokkuvõttes pakkisin kõik eraldi narko kotikestesse ja panin mõõdu peale,palju maha tuleb võtta ja viisin detjonnile. Pärast olid vahed ilusasti manuaalis lubatud piirides ja mootor töötab siiani muretult.

Re: Nissan Pulsar GTI-R 4x4 (SR20DET)

Postitatud: 29.06.2014 11:13
Postitas ValgeKotkas
Eile nägin sõitmas?