20. leht 23-st

Postitatud: 02.11.2009 9:27
Postitas MazdaGTI
Taaskord Käsen-Kusen-Lasen reeglid :-D

Postitatud: 02.11.2009 10:27
Postitas RFL
MazdaGTI kirjutas:Taaskord Käsen-Kusen-Lasen reeglid :-D
Su ilkumine on kohatu.
Kuna ei uskunud minagi, et dragi reegleid väga muudetakse, siis jõudsin ära otsustada, et järgmine aasta hakkan drifti sõitma.
Kuid nüüd nähes BHRA paindlikkust suurte muudatuste näol, et tuua rohkem rahvast dragi sõitma, muutsin peale sponsoritega arutamist uuesti oma plaane ja 2010 sõidame B klassis EMV dragi.
Saime ju kõik kõvasti viriseda ning välja pakkuda erinevaid muudatusi reeglites, mille järgi minu meelest BHRA tegi ühe parima võimalikkudest kompromissidest üldse.
Pealegi sain Vitsutilt ka kirja, kus teatab, et arvatavasti tuleb ka Eestis uus reegel turvakaarega kuni 10.0s.
Seega ootaksin suurel hulgal osavõtjaid 2010 EMV dragidel.


Ja Marko, millest selline vaenulikkus kogu aeg?
Rääkimata üldse sellest, et tegu on Turboklubiga ja sinu auto ahmib õhku, on ju EMV-l ökoklass olemas Bracketi näol. Võtad ema auto, küsid isa käest pappi osalustasu ja litsentsi jaoks ning ongi olemas võimalus tulla Eesti meistriks.

Postitatud: 02.11.2009 10:58
Postitas mart154
RFL kirjutas:
MazdaGTI kirjutas:Taaskord Käsen-Kusen-Lasen reeglid :-D
Pealegi sain Vitsutilt ka kirja, kus teatab, et arvatavasti tuleb ka Eestis uus reegel turvakaarega kuni 10.0s.

:?:

Postitatud: 02.11.2009 11:18
Postitas valdz
mart154 kirjutas:
RFL kirjutas:
MazdaGTI kirjutas:Taaskord Käsen-Kusen-Lasen reeglid :-D
Pealegi sain Vitsutilt ka kirja, kus teatab, et arvatavasti tuleb ka Eestis uus reegel turvakaarega kuni 10.0s.

:?:
FIA muutis reegleid, ehk kuni 9.99 võib sõita ainult kaarega, pole puuri vaja. Sellest ka Eesti reegli muudatus.

Postitatud: 02.11.2009 11:27
Postitas indro
FIA reeglites on, et autod, mis sõidavad 10.99 või kiiremini või kui masina kiirus ületab 217.2 km/h, peavad omama puuri.
Lisaks on kirjas, et täiskerega masinad, millel muutmata tulemüür, põhi ja kere (tulemüürist tahapoole) mis sõidavad 10.99- 10.00, lubatakse kasutada puuri asemel turvakaart.
valdz kirjutas:FIA muutis reegleid, ehk kuni 9.99 võib sõita ainult kaarega, pole puuri vaja. Sellest ka Eesti reegli muudatus.

Postitatud: 02.11.2009 12:44
Postitas Astrona
RFL kirjutas:....mille järgi minu meelest BHRA tegi ühe parima võimalikkudest kompromissidest üldse.
Pealegi sain Vitsutilt ka kirja, kus teatab, et arvatavasti tuleb ka Eestis uus reegel turvakaarega kuni 10.0s......
Kas muudatused on kinnitatud? Mis ta sulle veel paljastas? ;) bhra.ee lehel pole veel update'i, aga noh seal on üldse 0.3 postitust kuus.

Postitatud: 02.11.2009 12:54
Postitas RFL
Kuna Vitsuti meiliaadress oli väljatoodud, kui inimese oma, kes otseselt esindab sõitjaid BHRA-s, siis saatsingi temale küsimuse, kas ka Eesti reeglites hakkab kajastuma uus FIA reegel turvakaar kuni 10.0 või BHRA otsustab seda Eesti radade turvalisuse põhjal. Teatavasti on kehtivate reeglite järgi turvakaar 11.0-11,5 ning turvapuur alates 10.999
Tema vastus oli järgmine: "Tere,
Ka meie järgmise aasta reeglitesse on tulemas sama muudatus: täiskerega autodel puur alates 10.0 ja kabrioletil 11.5 Tänavaklassides A-B-C saab siis vabalt turvakaarega hakkama."

Postitatud: 02.11.2009 12:59
Postitas KaroK
RFL kirjutas:..."Tere,
Ka meie järgmise aasta reeglitesse on tulemas sama muudatus: täiskerega autodel puur alates 10.0 ja kabrioletil 11.5 Tänavaklassides A-B-C saab siis vabalt turvakaarega hakkama."
Eitea, kas kaare ülemine piir jääb samaks ?

Postitatud: 03.11.2009 14:14
Postitas tmac
Kas need muudatused võib nüüd lukku panna ja edastada teistesse riikidesse. Kuradi BHRA pange natukenegi infot üles oma kodulehele. Miks ma pean läbi 3ndate või isegi 4jandate lehtede järgi otsima infot mis peaks olema puust ette ja punaselt teie kodukal.

Postitatud: 03.11.2009 15:15
Postitas prr
tmac kirjutas:Kas need muudatused võib nüüd lukku panna ja edastada teistesse riikidesse. Kuradi BHRA pange natukenegi infot üles oma kodulehele. Miks ma pean läbi 3ndate või isegi 4jandate lehtede järgi otsima infot mis peaks olema puust ette ja punaselt teie kodukal.
Kinnitamata infot ei panda tavaliselt ülesse.

Postitatud: 03.11.2009 16:47
Postitas tmac
prr kirjutas:
tmac kirjutas:Kas need muudatused võib nüüd lukku panna ja edastada teistesse riikidesse. Kuradi BHRA pange natukenegi infot üles oma kodulehele. Miks ma pean läbi 3ndate või isegi 4jandate lehtede järgi otsima infot mis peaks olema puust ette ja punaselt teie kodukal.
Kinnitamata infot ei panda tavaliselt ülesse.
Kas see on kinntamata info ,et 21sel toimub hooaja lõpetamine ja uus hooaeg on ukse ees. Natuke kaua läheb kinnitamisega. Ma tean ,et osad on garaazides valmis ,aga pole veel plaani mille alusel teha. See must materjal mõningate agadega on täitsa söödav kraam.

Postitatud: 03.11.2009 17:02
Postitas Marko L
Ja tulemuseks see, et keegi tõlgendab mõnda musta variandi "aga" valesti ja pärast kõik foorumid kiunu täis?

Postitatud: 04.11.2009 8:09
Postitas veedler
Panen siia üles uue hooaja kalendri. Sellisena seisab see BHRA korraldajate koosoleku protokollis.

EMV etapid rasvaselt, Tartu Autoklubi üritused punaselt. Lisamata on veel rajapäevad.


Aprill
17. aprill – SR Team (igamehe kiirendus), Kiltsi

Mai

1.mai – Tartu Autoklubi Drag Series I, Raadi
22.mai – AC Drag 2010 Kevad, Kiltsi
29. mai – One Mile Challenge, Kiltsi (lõppkiirus)

Juuni
5. juuni - EMV etapp, Nightrace, Kiltsi
12. juuni (või 19.juuni) – Saab Speed 2010, Piibe (lõppkiirus)

Juuli
10. juuli või 17. juuli – EMV etapp (koht, täpne aeg ja võistluse toimumise tõenäosus lahtine)
10. juuli – SMACH, kiirendusvõistlus mootorratastele, Rutja.
10 juuli või 17. juuli – ABCS, Kiltsi (?), korraldaja pole veel teada andnud, millal toimub.
24. juuli – 1000 EUR Race, Raadi

August
7 august - Tartu Autoklubi Drag Series II, Raadi
8. august – Tartu Autoklubi Bracket, kinnine üritus, ainult sõitjatele.
14. august, AC Mile 2010, Kiltsi
21.august –EMV Ietapp (koht lahtine)

September
4. september, AC Drag 2010 Sügis, Kiltsi
18. september -Tartu Autoklubi Drag Series III, Raadi


Tartu Autoklubil on tuleval hooajal plaanis siis oma väike sari luua. 3 võistlust. Sellega koos ka punktiarvrstus ja hooaja lõpus normaalsed auhinnad. Klassijaotus ja muud reeglid püüame selle aasta sees veel paika saada, kuid mingeid suuri muudatusi seoses klassidega ei tule. Tulevad üldiselt samad klassid mis meie klubi võistlustel ikka on olnud. Väike muutus, mis sõitjaid puudutab, on see, et kõik sarjad (va. EMV) peavad sõitjatelt nõudma EAL-i rahvasportlase võistlejakaarti. See nõue laianeb ka lõppkiirusvõistlustele. Tegemist on Teie endi jaoks väga olulise asjaga. Nimelt kehtib selle omanikule surmajuhtumi- ja invaliidsusriskidega õnnetusjuhtumi kindlustus EAL-is registreeritud rahvaspordivõistlustel. Hind peaks olema 450 krooni terve hooaeg. Minumeelest pole see sugugi palju. Sama kaardiga võite sõita ka teistel rahvaspordiüritustel, nagu näiteks rahvasprint jne. Pikemalt meie reeglitest ja sellest võistlejakaardist kirjutan siia kohe, kui rohkem infot on. Küsimused ja ettepanekud loomulikult teretulnud.

Postitatud: 04.11.2009 20:45
Postitas GSI
Kui pannakse ette sõita klassides 10 seki indeksiga, milleks siis seda käigukasti nõuet vaja on? See teeb kohati nii mõnegi mehe jaoks asja kallimaks. Võta originaalne kast ja mine sinna kallist sisu ostma, selleasemel, et teeks mingi 15 kilose väljamineku tugevdatud ja manualitud GM-i toote näol.
Kumb siis on odavam, et osta igaks etapiks endale uus kast või panna kohe TH 350/400 alla ja sõita murevabalt? Ma ei usu, et Markel ega ka Viljar peale indeksi kehtestamist hakkaks hirmsasti oma autosid downgrade'ima, et jumala eest B klassis sõita.

BS!

Minu isiklik arvamus, ei väljenda ühegi organisatsiooni omi, pealegi ma pole ju enam alaga seotud.

P.S. Driftist... loodetavasti suudetakse kalendrid klappida nii, et võistlused ei kattu, sest siis kaotavad mõlemad.

Postitatud: 04.11.2009 23:39
Postitas Astrona
"Tartu Autoklubi Drag Series" - 5+. Oleks tore ka teada täpset klassijaotust jms reegleid.
B klassi värskendamine oli ju enamuse tahe :) millele bhra tundub vastu tulevat. Võtkem selle peale!
Käigukasti muudatusele ei näe ma kah muud põhjust kui Viljari ja Markeli (Ilmarsit aga mitte) edutamist järgmisse klassi, et ka seal oleks põnevam. Samas 10s indeks määrab enamuse, ei usu minagi, et Viljar ja Markel veelgi oma autot downgradema hakkavad. Ilmarsi kohta ei tea, võibolla tulebki järgmine aasta, 10.0s masinaga kohale. 1 mõte oleks olnud ka keelata etanooli jms segude kasutamise, mida enamlevinud kohalikest tanklates ei müüda, aga see piiraks kah tehnika arengut. Seni oli piiranguks "jaevõrgus müüdavad kütused" - s.t. hiina siseturust kuni jaapani kütusetehasepoodideni. Samas kui nos on lubatud, ja racing bensiinide kasutamine on elementaarne, miks mitte ka siis etanooli lubada, mis teeb paljude elud lihtsamaks. 100% võiks panna keelu aga metanoolile jms suhteliselt mürgistele kütustele, et aeglasem sõitja ei peaks seda sisse hingates tervist kahjustama. 100% all pean silmas kütuseproovide võtmist - pole just raske vahet teha etanoolil ja metanoolil. Respect veelkord senisele Eesti meistrile! Loodan, et tal on motivatsiooni tulla ka järgmine aasta, kasvõi B klassi.

Ma ei taha kellegi käru keerata, ega halvasti öelda, aga see GSi käigukasti jutt meenutas tahtmatult üht värsket motors24 saadet. Meenus ka üks müügilolev TH kast, mille ostu ma vaikselt planeerisinet paigaldada see samas saates juttu tulnud mudelile, kuni kuulsin reeglimuudatuse ettepanekut :)
Sellele auto mudeli korralikud stock kastid on näinud ka suuremaid jõude kui 10.5 street rehv suudab pakkuda, ja keset võistluspäeva kasti vahetamine on liialdus - kuigi tiitli nimel võiks kõigil tagavara kast kaasas olla - suuri automaatkaste lendab meil keskmiselt vist isegi tihemini. Pealegi on sellele margile olemas ka stock automaatkast, mille laiali lendamise kohta polegi olnud mul võimalust lugeda.

Margipõhine kast ei tähenda kohe stock kasti, kuni pole seda teisiti defineeritud. Tekiks muidugi küsimus, kas Opel Asconale võib Vaux Cavalier kasti panna, kuna need on sama auto erineva margiga. Ja kui reeglid seda lubavad, tekib järgmine küsimus, kas sinna võib paigaldada ka Chevrolet Cavalieri kasti, ja kui võib, kas siis võib ka Chevrolette Corvette'i kasti panna. Fiatile Alfa või Ferru kasti, või isegi Ferrari F1 kasti.
Kindlasti on mida mustas materialis täpsustada... ei maksa kiirustada, hea kui jõuluvana uued reeglid toob...