20. leht 25-st
Postitatud: 24.03.2009 18:52
Postitas altz
Kui ma ei eksi siis mootorisse lähevad vist ühed teatud malm hülsid
Äkki räägid lähemalt, palju silindreid üle puurid või palju on hülsse vaja parajamaks teha et sisse sobiksid? Arvestades silindrite omavahelist kaugust siis just palju puurida ei kannata..
Küsin, kuna mul sama asi vaja teha...
Postitatud: 25.03.2009 0:12
Postitas HP
altz kirjutas:Kui ma ei eksi siis mootorisse lähevad vist ühed teatud malm hülsid
Äkki räägid lähemalt, palju silindreid üle puurid või palju on hülsse vaja parajamaks teha et sisse sobiksid? Arvestades silindrite omavahelist kaugust siis just palju puurida ei kannata..
Küsin, kuna mul sama asi vaja teha...
mosse hülsidest saab toorikud neid tuleb väljastpoolt treida ja seest pool ülr puurida.Kasutanud oleks ikka originaal mõõdus kolbe 84.5mm.
Hetkel aga lood sellised et jõudsin just 170tkm sõitud S8 250kw motoga koju ja homme vaatab mis ta endas peidab.
Uudishimu oli nii suur et kiskusin juba ühe klappikambri kaane maha ja vaatasin kui puhas ta on ja olin meeldivalt üllatunud

Postitatud: 25.03.2009 0:40
Postitas Taavi
Loodame, et sul on rohkem õnne, oskusi ja edu kui tegelasel nimega Xan sr.org foorumist, kes ka püüdis Audi V8 mootorit putitada. Tulemus oli rida tehnilisi probleeme, keskpärased veerandmiili ajad, hunnik kulunud raha, veel rohkem foorumimula, koledad spoilerid ning scoop ja veider tribal tattoo kleepekas tagaklaasil

Postitatud: 25.03.2009 2:31
Postitas xan
Taavi kirjutas:Loodame, et sul on rohkem õnne, oskusi ja edu kui tegelasel nimega Xan sr.org foorumist, kes ka püüdis Audi V8 mootorit putitada. Tulemus oli rida tehnilisi probleeme, keskpärased veerandmiili ajad, hunnik kulunud raha, veel rohkem foorumimula, koledad spoilerid ning scoop ja veider tribal tattoo kleepekas tagaklaasil

Vaata aga vaata, mis ma kõik oma auto kohta teada saan

Ja ära muretse, Henri on mu auto modifikatsioonide ja tulemustega suht hästi kursis. Kui minu kogemustest talle abi on, siis seda parem.
Postitatud: 25.03.2009 9:50
Postitas Joel
Taavi kirjutas:Loodame, et sul on rohkem õnne, oskusi ja edu kui tegelasel nimega Xan sr.org foorumist, kes ka püüdis Audi V8 mootorit putitada. Tulemus oli rida tehnilisi probleeme, keskpärased veerandmiili ajad, hunnik kulunud raha, veel rohkem foorumimula, koledad spoilerid ning scoop ja veider tribal tattoo kleepekas tagaklaasil

Hästi paned, Taavi. Rispekt! 12,7 veerandmiili aeg 1,7t kaaluva tankiga ainuüksi pihustite vahetuse ja nitrokomplekti lisamise (+ VEMS) kuludega ei ole keskpärane ja esimese mootori tehnilistel probleemidel oli vähe seost putitamisega. Kõik muud Sinu nimetatud asjad ei ole kuidagi seotud V8 mootori, õnne, oskuste ega eduga.
Audi V8 mootorid on Eestis hetkel veel suhteliselt avastamata ressurss - kogu aur ja raha läheb peamiselt 2,2T20v'de arendusse. Eks üks põhjusi ole ka selles, et odavas hinnaklassis on Audil V8 mootoriga ainult suured kolakad (V8, S6, A8 ), st V8 arenduseks on mõistlik ta kõigepealt kuhugi väiksemasse keresse sokutada. Kui aga ehitamist nagunii nullist alustatakse, siis on see väike vaev võrreldes vastu saadava kahekordse töömahu ja sellest tulenevate boonustega pöördemomendikõveras, ressursis jms. Mul isiklikult on igati hea meel, et Henri V8 arenduse käsile võttis. Ehk saab miskit isegi kõrva taha panna...
Postitatud: 25.03.2009 11:33
Postitas HP
Taavi kirjutas:Loodame, et sul on rohkem õnne, oskusi ja edu kui tegelasel nimega Xan sr.org foorumist, kes ka püüdis Audi V8 mootorit putitada. Tulemus oli rida tehnilisi probleeme, keskpärased veerandmiili ajad, hunnik kulunud raha, veel rohkem foorumimula, koledad spoilerid ning scoop ja veider tribal tattoo kleepekas tagaklaasil

Paliks mitte kedagi solvata kui selleks pole põhjust.Oled sa ise kokku puutunud audi V8 mootoritega et pead tõstad. minu jaoks on Xan teinud ära nii mõndagi. Siiski kiireim V8 mootoriga audi eesti pinnal.
Omalt poolt loodan mootrit esialgu arendada vabalthingavana koos E85ga
Hiljem minna üle biturbo versoonile. minu eesmärgiks on muidugi drift aga kindlasti proovime ka dragi kui ka lõppkiirus võistlusi kuid see oleneb juba võimalustest.
Postitatud: 25.03.2009 13:51
Postitas Joel
Kiireim on tegelikult Jussi Kautto nitroga RS6, aga see auto vist põhilise osa ajast viibib siiski Soomes.
Postitatud: 25.03.2009 14:12
Postitas hents99
Mis selles Audi V8 mootoris nii erilist siis on, et enne kui midagi öelda julgeks, tuleks mitme mootori peal praktiseerida?
Mootor nagu mootor ikka, või kuidas?
Postitatud: 25.03.2009 15:14
Postitas Joel
Ei olegi midagi erilist. Lihtsalt kuna Audil on nt 4,2 V8'id umbes kümmet erinevat mudelit, siis nende juppide (nukad, kolled, süüde jms) omavahelisel ristamisel saab päris huvitavaid tulemusi tekitada. Ega nad palju maksa kah nii et huvi korral katsetamist jätkub.
Postitatud: 25.03.2009 16:53
Postitas tann15
Palju siis selline 4.2 L V8 mootor maksab?
Postitatud: 25.03.2009 16:59
Postitas RKsilver
ca 10 kilo
Postitatud: 25.03.2009 17:30
Postitas sallu
Jah :D teretulemast meeste sekka. ainult piim ja kaseeritud joogid tulevad 1-2l pakkides...
Postitatud: 25.03.2009 17:38
Postitas Astrona
sallu kirjutas:Jah :D teretulemast meeste sekka. ainult piim ja kaseeritud joogid tulevad 1-2l pakkides...
Kui hästi otsida, siis leiab ka 4-5L piimanõusid, aga 1.5bar rõhu all 2L piimapudeleid naljalt ei leia

Isegi lüpsimasinad töötavad vaakumi pealt

Postitatud: 25.03.2009 18:36
Postitas sallu
lähim riik on soome, kus 2l Piimapakid on :D ja kindlasti seal mingi rõhk sees ka on... :D aga ikka jah :D Teretulemast meeste sekka :D
Postitatud: 25.03.2009 19:36
Postitas HP
Motode hindadest nii palju et esimese S4 moto ostsin 3k ja S8 moto 5k eest. Ja leiaks veel taolise raha eest kui otsida.
Täna sai siis moto pulkadeks võetud ja olen rahul. Moto näeb seest väga hea välja. S8 mootoril on sisselaskes juba mehaanilised tõukurid. Klappisääre läbimõõt on 6mm vanematel oli 7mm. Samuti on jäigemad klappivedrud.Plokkikaane tihendid on ABH ja AKH mootoril samad.Kepsud on väga sarnased. Kolvid aga neil kahel mootoril väga erinevad just surve astme poolest kuid saab asendada omavahel.
Nukkvõllid onS8 AKH mootoril imelikud. Sisselaske oma on 11.5mm tõusuga ja laiem kui ABH 10mm tõusuga nukkal. Samas väljalase tundub kitsam ja on sama tõusuga 9.5mm. Klappid on samuti erinevad. AKH
IN 32.5mm EX 27mm VS ABH IN 32mm EX 28mm. Portide kuju on enam vähem sama.
Väljalaske kollektoritest on siiamaani nähtutest kõige etemad Audi V8 3.6l omad isegi 265kw S8 omad tunduvad kehvema voolavusega.
