
Äkki räägid lähemalt, palju silindreid üle puurid või palju on hülsse vaja parajamaks teha et sisse sobiksid? Arvestades silindrite omavahelist kaugust siis just palju puurida ei kannata..
Küsin, kuna mul sama asi vaja teha...
mosse hülsidest saab toorikud neid tuleb väljastpoolt treida ja seest pool ülr puurida.Kasutanud oleks ikka originaal mõõdus kolbe 84.5mm.altz kirjutas:Kui ma ei eksi siis mootorisse lähevad vist ühed teatud malm hülsid![]()
Äkki räägid lähemalt, palju silindreid üle puurid või palju on hülsse vaja parajamaks teha et sisse sobiksid? Arvestades silindrite omavahelist kaugust siis just palju puurida ei kannata..
Küsin, kuna mul sama asi vaja teha...
Vaata aga vaata, mis ma kõik oma auto kohta teada saanTaavi kirjutas:Loodame, et sul on rohkem õnne, oskusi ja edu kui tegelasel nimega Xan sr.org foorumist, kes ka püüdis Audi V8 mootorit putitada. Tulemus oli rida tehnilisi probleeme, keskpärased veerandmiili ajad, hunnik kulunud raha, veel rohkem foorumimula, koledad spoilerid ning scoop ja veider tribal tattoo kleepekas tagaklaasil
Hästi paned, Taavi. Rispekt! 12,7 veerandmiili aeg 1,7t kaaluva tankiga ainuüksi pihustite vahetuse ja nitrokomplekti lisamise (+ VEMS) kuludega ei ole keskpärane ja esimese mootori tehnilistel probleemidel oli vähe seost putitamisega. Kõik muud Sinu nimetatud asjad ei ole kuidagi seotud V8 mootori, õnne, oskuste ega eduga.Taavi kirjutas:Loodame, et sul on rohkem õnne, oskusi ja edu kui tegelasel nimega Xan sr.org foorumist, kes ka püüdis Audi V8 mootorit putitada. Tulemus oli rida tehnilisi probleeme, keskpärased veerandmiili ajad, hunnik kulunud raha, veel rohkem foorumimula, koledad spoilerid ning scoop ja veider tribal tattoo kleepekas tagaklaasil
Paliks mitte kedagi solvata kui selleks pole põhjust.Oled sa ise kokku puutunud audi V8 mootoritega et pead tõstad. minu jaoks on Xan teinud ära nii mõndagi. Siiski kiireim V8 mootoriga audi eesti pinnal.Taavi kirjutas:Loodame, et sul on rohkem õnne, oskusi ja edu kui tegelasel nimega Xan sr.org foorumist, kes ka püüdis Audi V8 mootorit putitada. Tulemus oli rida tehnilisi probleeme, keskpärased veerandmiili ajad, hunnik kulunud raha, veel rohkem foorumimula, koledad spoilerid ning scoop ja veider tribal tattoo kleepekas tagaklaasil