Postitatud: 08.06.2008 20:10
loodame parimat.aga masin on katki jh.
Raceboy kirjutas:Ja GT3 RS'ile ei saanud siiski vastu ei Jegers ega HP, nii et miskit on Porsche insenerid siiski õigesti teinud
Kahjuks ei olnud õnne, seda seisu muuta.Raceboy kirjutas:Ja GT3 RS'ile ei saanud siiski vastu ei Jegers ega HP, nii et miskit on Porsche insenerid siiski õigesti teinud
Kohalikud asjatundjad kah tahtsid kohe 4. küünalt näha, aga läks 2. mis viitab sellele, et ei olnud jahutuse ega seadistuse probleem.jeff01 kirjutas:Mis siis ka juhtus? said neljanda silindri kolvist jagu?
Mihkel kirjutas:Ei tea kas kunagi jõuan ka sõitma, kuna ei suuda vist endas sellist tunnet tekitada, et asi nüüd nii valmis ja võib minna.
Loodame, et midagi väga hullu ei juhtunud ja saad mõistliku investeeringuga auto taas sõitma.
Ise eriti jälgida ei jõudnud, aga 1 asi jäi meelde, kui keegi oli 15sek sõitnud - "Nii, nüüd oli finish, mis kiiruseks tuli? Ei ei oot veel. Nüüd, ei oot veel..."Mardo kirjutas:eks need kommentaatorid ajavad jah puhta pläma suust välja, selle mõtetu tati loopimise ajal võiks muusikat hoopis tulla
Õli andur oli mul eelmiste omanike poolt paigutatud pimedasse, ja näidik üle 60 kunagi ei läind kuna voolu polnd. Vee temp näitas aga tiba alla täis soojuse - ehk vb 80 kraadi kanti - 2mm seier tavatempist madalam - selles võis kah asi olla, et pani termostaadile põntsu ja too ei jõudnud avaneda - aeglane vms. Vesi selle 20sek vajutuse peale kuumaks küll ei läind. Sõidu ajal enam ei jõudnud vaadata - no a la 13 sekiga 200kmh vms 1. võistlusel ei jää aega kõige jaoks - üritasin seal ikka ilusti käikudega hakkama saada, kuna need sel autol kah alati ei käi, pidamisega tegeleda, vähegi plaadi keskele tagasi suunata ja siis kui 5. sisse lendas, hakkasin finishi märki ootama, mis polnud veel vaate kauguselgi.Mihkel kirjutas:Südamerahu annaks vast see, kui vabal lennukal saad seade üle kontrollida enne üritust.
Dynos muidugi on jahutuse puudumise tõttu isegi suurem stress mootorile.
Võimalik, et sul oli lihtsalt õnnetu juhus, et just miilil see mootoriviga juhtus.
Õli lasid ilusti soojaks enne (80 kraadiini) kui paugutama läksid?
No kui 2.3 milljoni eest auto ostad, siis peaks nagu midagi saama kah !Raceboy kirjutas:Ja GT3 RS'ile ei saanud siiski vastu ei Jegers ega HP, nii et miskit on Porsche insenerid siiski õigesti teinud