20. leht 21-st
Postitatud: 08.06.2009 8:50
Postitas pr8
indro kirjutas:Markel tegi peale võistlust veel paar testsõitu ka, viimases tuli ka päeva parim aeg.
9.435@252.758 60FT 1.657
Speedestil 8.9, yeah!
Postitatud: 08.06.2009 9:10
Postitas Laisu
Raceboy kirjutas:Kas Markel sõitis 10.5" laia rehviga (nn B-klassi omaga)?
Jah, nii see oli.
Postitatud: 08.06.2009 9:29
Postitas pr8
Mis mõte oleks järgmise etapi jaoks testides mõne teise rehviga sõita? See ei anna ju midagi, mahavisatud aeg, raha ja juppide ressurss.
Postitatud: 09.06.2009 13:24
Postitas Markel
täpselt!
tegelt on see 10,5 tolli lai ja 29,5 kõrge rehv päris ebameeldiv suurtel kiirustel

palju hüpitab ja samas ka julmalt külgliikumist

Postitatud: 09.06.2009 19:58
Postitas AndresZ
Markel, sind tahaks näha Soomes Alastaros liimipeal

Siis näeks reaalselt ka seda, milleks see masin võimeline........
Postitatud: 09.06.2009 21:06
Postitas Samvel
liimil sellise lõpukiirusega sõidetakse 8sek keskele +/-
Postitatud: 13.06.2009 23:09
Postitas Markel
siis ei saa ju minna

hakatakse kohe teist puuri nõudma

;)
Postitatud: 20.06.2009 23:36
Postitas pr8
Re: arutelu Markeli ja Samiga
http://www.rosslertrans.com/
(hetkel vist saidil mingid kalad)
TH210 reiting on UNLIMITED, mis on põhimõtteliselt TH 400, aga esimene käik on 2.10 vs stock 2.48, kuna 2000+ hj Pro Modidel ei ole vaja 2.48 ülekannet.
Postitatud: 24.08.2009 10:58
Postitas Markel
pole pikalt kirjutanud, kuid jah:
9,2 nüüdsest siis parimaks ajaks ja ikka leiad ju hooaja viimaseks sõiduks õiged düüsid ja muudd settingud.
Igaljuhul see th400 mis mulleon sattunud on täis PASK ruudus, ei valetan - >KUUBIS.
kuigi seal on väidetavalt nüüd 2000+hp kannatavad paketid sees, ei ole mina sellega rahul , kuna iga krdi võistlus pead uue kasti praktiliselt ehitama ja see kast toimetab iga kord erinevalt .Ja kasti õlipump pole päris see mis ta peaks olema jne jne jne
Seega kõik kes usast asju tellivad, palun veenduge enne et te saate korraliku asja. ja MVP motorsporti ärge palun käigukasti tellimiseks kasutage. mis sest et neil endil sõidetakse väidetavalt sama kastiga 8,3 ja kiireminigi
Aga mis peamine, et meie auto on võimelikne kiiresti liikuma ja seda me veel see aasta ka teeme. Samuti on ju super see, et meie mooter kestab ja kestab ja kestab jne jne. ptui-ptui-ptui
Ja mul on siiraalt hea meel eesti uue B-klassi meistri üle!!! tubli Ilmars!
Aga siis järgmiste kiirete kohtumisteni
Postitatud: 25.08.2009 22:38
Postitas tmac

Hooaja lõpetamisel näeme rsk kui mitte enne. 9.2 tubli tulemus. Kasti suhtes ega sul vist valikut ei ole kui miski PG kast
Postitatud: 25.08.2009 23:03
Postitas Raceboy
Ikka on, nt stock 6k kast tagasi panna? Sellega on sõita veidi raskem, aga vähemalt ei lähe katki.
Postitatud: 25.08.2009 23:16
Postitas AndresZ
Kui vahetada sellel th400-l õlipump, mis kestab pöördeid, siis saab väga edukalt selle kastiga sõita

Aga egas muud, kui jälle alt ära ja Soomepoole teele

Postitatud: 26.08.2009 20:50
Postitas Samvel
Stock Getrag oleks samm tagasi, ei suuda sünkroniseerida meile vajalikel pööretel. Samuti ei ole sõit sama sujuv kui automaadiga, mis on ülioluline just meie radadel ja piiratud rehviga. Niigi on väga tricky pidamine leida. Lisaks kokkuvõttes on tõenäoliselt ka kallim tänu pidevale kasti hooldusele ja sidurile. Race manualid on B klassis keelatud ja dog-box sisu on minu silmis küll ülehinnatud.
Seega reaalseid variante on tegelikult 2 - saada TH toimima või PG. Ise pooldaksin praegusel hetkel juba PG, kuid nüüd väheke hilja kui THga nii palju n.... nähtud.
Anyway, täna saatis Markel kasti taaskord Soome ja loodetavasti saab kasti mure ükskord juba lahendatud. Niigi terve hooaeg selle nahka läinud. Väga nõme oleks alustada uut hooaega samade probleemidega.
Ja kahjuks põhjus ei ole ainult õlipumbas ja pööretes...
Enda poolt loodaks see hooaeg veel TH murede lahendamist ja Markeli isikliku rekordi parandamist AC dragil

Postitatud: 06.09.2009 11:34
Postitas |Marko|
Samvel kirjutas:
Enda poolt loodaks see hooaeg veel TH murede lahendamist ja Markeli isikliku rekordi parandamist AC dragil

Oli tore teid näha meie üritusel! Kahjuks küll ajutine vihm segas natuke, kuid siia pole midagi parata. Sedapuhku sai Markel parimaks võistlustulemuseks 9.259 sek 256 km/h 1.513 60ft. Tulemused on siin -
http://www.drag.audiclub.ee/tulemused.php

Postitatud: 06.09.2009 12:20
Postitas indro
Peale ametliku osa lõppu sõitis Markel kaks sõitu veel ja ühtlasi ka isikliku parima - ET 9.208@252.758 60FT 1.452
Võistluse käigus õnnestus tal ka B-klassi kehtivat lõppkiirusrekordit parandada ET 9.259@256.356 60FT 1.513, aga kahjuks ei jäänud backup 1% piiresse.