20. leht 48-st

Postitatud: 28.08.2008 12:53
Postitas RICE BURNER
No-nii
Auto sai esimest korda külge tagumise stange, mis andis autole küll lisakaalu, kuid välimus paranes tublisti :)
Vesicooleri paak sai ka kaalujaotuse pärast salongi tõstetud ja lisaradiaator eemaldatud, mille tulemusena intake temp langes tublisti.
Lisaks sai sillaseaded paika reguleeritud ja tagumised amordid vahetatud, mis aitab kindlasti kaalu paremini taha tuua ja 60 jala aega parandada.
Hõõrusin auto läikima ja nüüd ootan huviga viimast ja otsustavat etteastet Pärnus.

Muidugi eriti tähtis on see, et autol on nüüd üle 1000hp, mida pole saanud veel proovida.

Postitatud: 29.08.2008 20:26
Postitas booster
Vägev loodame ,et mitte pidamine showd ei riku.Põnevusega homset päeva ootama. :x

Postitatud: 31.08.2008 13:19
Postitas RICE BURNER
Läksime küll Pärnu kiiresti sõitma, kuid tuli välja, et rehvide magus kiht on kulunud ja pidamist ei ole üldse. Aeg läks iga sõiduga kehvemaks ning hea, et 3 koha saime.
Esimest korda nägin drag rehvil riiet paistamas mis oligi selle uisutamise põhjuseks.

Postitatud: 02.09.2008 13:07
Postitas junsu
iseenesest show mõttes oli Su sõit väääga vinge.
300m peal oli veel koobastest suits väljas 8)

Postitatud: 02.09.2008 17:41
Postitas Miq
pealtvaatajana jäi mulje, et see 2-300m burni oli nagu rõõmu-hõise vastase punase tule peale :D 8)
tubli töö.

Postitatud: 02.09.2008 20:27
Postitas RICE BURNER
pealtvaatajana jäi mulje, et see 2-300m burni oli nagu rõõmu-hõise vastase punase tule peale :D
tubli töö.
Nii see ei olnud, vaid pigem masendav, et 227km/h lased külg ees üle finisi. Olgugi, et lasin 4-5 korda pedaali poole peale.
Viimases soolosõidus, kui kõrvalsõitjat ei ohustanud, lasin ikka korralikult rahva rõõmuks peeneks ja nautisin adrenaliini, mis tekib, kui 200+ kiirusel küljeaknast ruleerides tekib.
Nüüd uued rehvid alla ja Tartusse uuele katsele, sest auto on alles korralikult sõitma hakanud ja vajab sihtotstarbelist kasutamist. :)

Postitatud: 02.09.2008 20:35
Postitas RICE BURNER
Riie ongi väljas

Pilt

Postitatud: 03.09.2008 14:22
Postitas Eikki
RICE BURNER kirjutas:Riie ongi väljas

Pilt

Vähemalt saab nüüd jälle haapsalu rada nendega katta uuel aastal :)

Ja tänud sulle ka siitpoolt, et Haapsalus tookord meid aitasid ;)

Postitatud: 03.09.2008 18:10
Postitas xan
Juba Batteryl olid rehvid sellises seisus ? Nende rehvidega poleks ju tohtinud rajale lastagi ? BHRA kiirenduse tehnilistest reeglitest punkt 6.4 Rehvidel ei tohi olla üheski kohas mehhaanilisi vigastusi ega koordi paljandeid. Rehvide seisukorda kontrollitakse võistluse käigus. Ju siis dragrehvide "riie" ei anna sädet ja keegi ei märganudki. Samas ka normaalne kulumine on mehhaaniline vigastus, niiet mine võta kinni.

Edit: Ei olnud piloodile etteheitena mõeldud, mul on ainult hea meel, kui sa rohkem ja kiiremini sõita saad. Lihtsalt igaks juhuks enne fleimi tekkimist mainin ära.

Postitatud: 03.09.2008 18:19
Postitas raunz
Arvatavasti avastati riide väljas oleks peale sõitu. Ei tahaks eriti uskuda, et Viljar oleks riskinud sellise rehviga muidu rajale minna (200km/h ja rehvipurunemine :ohshit ).
Peale tehnilise läbimist vast rohkem rehve ei kontrollita ka.

Postitatud: 03.09.2008 18:47
Postitas Laisu
Eikki kirjutas: Vähemalt saab nüüd jälle haapsalu rada nendega katta uuel aastal :)
nende rehvidega ei ole midagi peale prügikasti täitmise teha

Postitatud: 03.09.2008 18:57
Postitas m2tu
Laisu kirjutas:
Eikki kirjutas: Vähemalt saab nüüd jälle haapsalu rada nendega katta uuel aastal :)
nende rehvidega ei ole midagi peale prügikasti täitmise teha
Põhjenda oma väidet. Miks ei saa neid kasutada rajale kandmiseks enne liimimist ??

Postitatud: 03.09.2008 19:58
Postitas Laisu
mida sa sealt rajale kannad...seda riiet? Rehvil peab ikka kummi ka sellejaoks peal olema.

Postitatud: 03.09.2008 22:51
Postitas RICE BURNER
Juba Batteryl olid rehvid sellises seisus ? Nende rehvidega poleks ju tohtinud rajale lastagi ? BHRA kiirenduse tehnilistest reeglitest punkt 6.4 Rehvidel ei tohi olla üheski kohas mehhaanilisi vigastusi ega koordi paljandeid. Rehvide seisukorda kontrollitakse võistluse käigus. Ju siis dragrehvide "riie" ei anna sädet ja keegi ei märganudki. Samas ka normaalne kulumine on mehhaaniline vigastus, niiet mine võta kinni.
See on ikka hea märkus. :-D
Meil ei ole vaja pulli teha, sest üks võistluse päev maksab rohkem, kui need rehvid.
Huvitav on see, et enne viimast sõitu kulumispiiri augud olid selgelt näha, kuid see magus pidav osa oli ilmselt juba kulunud.
Minu kogemus peale Pärnut on, et Drag rehvid tuleb vahetada sellel hetkel, kui on pool aukudest juba kulunud. Meie jaoks sellel aastal tähendas see seda, et 2-3 võistlust betoonil.

Postitatud: 03.09.2008 23:38
Postitas xan
RICE BURNER kirjutas:
Juba Batteryl olid rehvid sellises seisus ? Nende rehvidega poleks ju tohtinud rajale lastagi ? BHRA kiirenduse tehnilistest reeglitest punkt 6.4 Rehvidel ei tohi olla üheski kohas mehhaanilisi vigastusi ega koordi paljandeid. Rehvide seisukorda kontrollitakse võistluse käigus. Ju siis dragrehvide "riie" ei anna sädet ja keegi ei märganudki. Samas ka normaalne kulumine on mehhaaniline vigastus, niiet mine võta kinni.
See on ikka hea märkus. :-D
Meil ei ole vaja pulli teha, sest üks võistluse päev maksab rohkem, kui need rehvid.
Huvitav on see, et enne viimast sõitu kulumispiiri augud olid selgelt näha, kuid see magus pidav osa oli ilmselt juba kulunud.
Minu kogemus peale Pärnut on, et Drag rehvid tuleb vahetada sellel hetkel, kui on pool aukudest juba kulunud. Meie jaoks sellel aastal tähendas see seda, et 2-3 võistlust betoonil.
Ma ei teinudki märkust, lihtsalt imestasin. Ja sain ammendava vastuse, aitäh.

Vabandan juba ette, kui ma nüüd jälle kellegi tundeid riivasin :)